abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146089132

Steven Bergwijn maakte vandaag, op 17-jarige leeftijd, zijn debuut in het eerste van PSV, en niet geheel onverdienstelijk. De opvolger van Depay is al opgestaan. Bergwijn is een van de grotere talenten in zijn lichting, zo werd andermaal bevestigd toen hij op het EK onder 17 werd uitgeroepen tot beste speler van het toernooi. Rik Elfrink approves:

quote:
'Nieuwe Depay' op rand van doorbraak bij PSV: "Barst van het talent"

Bij PSV lijkt er weer een potentile topspeler aan te komen. Steven Bergwijn maakte vrijdag zijn debuut bij de beloften en was direct trefzeker. Clubwatcher Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad verwacht veel van de rechterspits.

Bij PSV wordt de zeventienjarige Bergwijn dezelfde potentie toegedicht als Memphis Depay. Bergwijn is niet voor niks uitgeroepen tot beste speler van het EK onder 17 eerder dit jaar, al geeft dat geen garanties. Met zijn goal is Jong Ajax-Jong PSV van gisteravond misschien wel een wedstrijd geworden waar later nog vaak over gesproken wordt. Bergwijn is er eentje die barst van het talent, net als zijn generatiegenoot Kenneth Paal", vertelt Elfrink.

Met Bergwijn krijgt PSV er mogelijk al op korte termijn een multi-inzetbare speler bij. "Bergwijn kan als rechtsbuiten uit de voeten en viel gisteren in als spits. Ook als aanvallende middenvelder kan hij de goals maken. Bergwijn en Paal, mannen die een mooie carrire in het betaald voetbal tegemoet gaan en misschien wel het eerste van PSV gaan halen. Ze trainden allebei al een paar keer mee aan de profkant. Het talent is er, de rest moet allemaal meezitten. De fysieke en mentale ontwikkeling moet doorgaan en ook een beetje geluk is noodzakelijk", besluit de journalist.

[ Bericht 23% gewijzigd door Cavaliers op 29-10-2014 20:59:30 ]
pi_146089193
Goed topic. Supertalent.
pi_146089259
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:42 schreef tompsv18 het volgende:
Goed topic. Supertalent.
Valt mee, is namelijk gewoon een afdankertje van Ajax.
pi_146089315
quote:
14s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef Class het volgende:

[..]

Haha juist, daarom werd hij op het EK voor spelers onder zeventien jaar gekozen als beste speler. Ondanks de Ajacieden die meededen bij Nederland :)
pi_146089848
quote:
Exclusive: PSV’s promising Steven Bergwijn on Robben, England and Chelsea’s next big thing

You probably haven’t heard of the name Steven Bergwijn before, not many outside the Netherlands have, but in a few years you certainly will have, even by the end of the forthcoming season this player can and will be linked with some of Europe’s elite club sides.

Bergwijn, a 16-year-old winger, joined Dutch side PSV Eindhoven from champions Ajax a few seasons ago following a reported disagreement with a youth coach. He wasn’t really one of the standout stars of the PSV academy until last season when he suddenly took his game to another level, earning rave reviews from all those who were fortunate enough to bare witness. Last week Squawka were lucky enough to have a sit down with this prodigious young talent.

Whilst Bergwijn is clearly a humble young man, very grateful of where he is, it is equally apparent that inside there is a burning desire to succeed, a confidence that he possesses the tools necessary to become a star.

Some observers have likened his style of play to Dutch winger Arjen Robben and when asked whether he could play like his favourite player his response “Like Robben? Yes!” demonstrates that inner steel. The Bayern Munich winger was a key part of Louis van Gaal’s 3-5-2 for Netherlands at the World Cup, a formation that took Bergwijn by surprise.

“[On the 3-5-2] At first I thought it wasn’t good but it ended up working out well.”

The Dutch football system is synonymous with the 4-3-3 formation, something that Bergwijn is extremely comfortable in but the youngster believes that he could play in a 3-5-2 if asked and that it “doesn’t matter to me” whether he played up front or on the wing.

The World Cup was a huge triumph for the Dutch, Van Gaal’s team went into the tournament without one of their key midfielders, Kevin Strootman, and many thought they would have struggled to even qualify from a group containing Spain, Chile and Australia, nevermind top it.

In actuality the Dutch were one of the team’s of the tournament, demolishing reigning champions Spain and getting all the way to the semi finals, an over achievement in anyone’s book.

By contrast England were nothing but a disappointment, porous at the back and lacking up front. In the fall out to the tournament much has been made about the infrastructure within the country and whether England are producing enough good young players.

This is not something the Dutch struggle with, the Oranje has a seemingly never-ending conveyor belt of talent, a definite source of envy, especially when you consider how proficient these players are technically.

“English football is more about kick and rush whereas in Holland we focus more on possession.”

Bergwijn has a theory on this, he believes that it comes to the simple matter that “English football is more about kick and rush whereas in Holland we focus more on possession.” He has a good point but encouragingly for England it does appear as if the new infrastructure being implemented is going to change that and encourage players to focus more on the technical side of the game.

As mentioned earlier Bergwijn’s rise this season came as a real surprise to most and in May his season was capped off when he was called up to Maarten Stekelenburg’s U17 European Championship squad. It proved to be a successful tournament for both Bergwijn and his team-mates as they made it all the way to the final before losing to, ironically enough, John Peacock’s England.

Despite the disappointment in the final, Bergwijn was named as UEFA’s Player of the Tournament, joining previous winners such as Max Mayer, Toni Kroos, Bojan, Wayne Rooney and Nuri Sahin, but the player that caught his eye most in the tournament was an England star.

“The [Chelsea] number ten”, Steven recalled, he was referring to Blues starlet Dominic Solanke. The young Chelsea forward was the top scorer in the tournament and he also received plaudits this season as the Blues’ U18 side won the FA Youth Cup.

Like Solanke, Bergwijn will be hoping to make an impact with the first team this season. Dutch clubs are always prepared to give young players a chance and if PSV sell Memphis Depay and/or Zakaria Bakkali then Bergwijn could find himself called upon by manager Phillip Cocu.

Bakkali and Depay have both earned interest from big European clubs because of their performances at such a young age and if Bergwijn follows suit he could well be linked to a Premier League club this time next year.

One thing’s for sure, remember the name of Steven Bergwijn, you’ll be hearing plenty more of it very soon.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 21:02:51 #6
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_146090285
Verstandig persoon die ver gaat komen.
pi_146092347
Hij is nu al beter dan Gareth Bale.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146094759

o.a. met Bousiba (Ajax A2), Becker (Jong Ajax) en dus Bergwijn.
pi_146094907
quote:

[..]

Haha kijk die angst.
pi_146094931
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
:D
pi_146106404
Fijn dat eigen jeugd door aan het breken is ;)
pi_146107242
Goed man, heeft Real Madrid al gebeld?
Zonder wrijving geen glans
pi_146108638
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 21:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
pi_146108836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 10:34 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Fijn dat eigen jeugd door aan het breken is ;)
Komen nog meer aan :)

PSV weet hoe het moet, gewoon Nederlanders opleiden geen flauwekulletjes uit het buitenland..
pi_146109230
quote:

[..]

mad
jelly
zit diep
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_146109543
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV weet hoe het moet, gewoon Nederlanders opleiden geen flauwekulletjes uit het buitenland..
Boljevic, Rudovic, Cmiljanic, Lukovic, Bonde en Mikkelsen, een rijtje prachtige Nederlandse namen.
pi_146111236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Boljevic, Rudovic, Cmiljanic, Lukovic, Bonde en Mikkelsen, een rijtje prachtige Nederlandse namen.
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:19 schreef Caland het volgende:

[..]

mad
jelly
zit diep
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_146112481
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij ziet er niet uit als een Nederlander. Lijkt op iemand uit een ebolaland. :{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146112877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:31 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Das geen eigen jeugd, einstein.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:22:13 #20
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_146113010
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ho ho ho, 1 training mee doen bij de jeugd van Ajax maakt je een typische jeudgspeler uit de Ajax-school he. :') :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:23:10 #21
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_146113047
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ho ho ho, 1 training mee doen bij de jeugd van Ajax maakt je een typische jeudgspeler uit de Ajax-school he. :') :')
Ik mocht ook eens trainen bij die club, maakt dat mij nu ook een jeugdspeler van ajax :o ?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_146113088
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ik mocht ook eens trainen bij die club, maakt dat mij nu ook een jeugdspeler van ajax :o ?
Heb je al een topic dat je de nieuwe van basten bent?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:24:43 #23
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_146113090
quote:
14s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:23 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Volgens de Ajax fans? Absoluut. Helaas heb je het niet gered ;(
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_146113849
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:18 schreef Doublepain het volgende:

[..]

En ook geen flauwekulletjes uit het buitenland? Wat dan wel?
pi_146113899
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Volgens de Ajax fans? Absoluut. Helaas heb je het niet gered ;(
En de fans van alle andere clubs in Nederland. Het internet heeft het wel lastig gemaakt met al die criteria waar een volledig zelf opgeleide speler aan moet voldoen. Bijna niemand is meer eigen jeugd. ;(
pi_146116642
Wordt niks.
pi_146116723
Niet echt een soort van Arjen Robben talent, ik denk meer iets van wat wij eerst hadden van Boetius.

Ik zie het allemaal wel.
graag op anoniem
pi_146129840
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:52 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

En ook geen flauwekulletjes uit het buitenland? Wat dan wel?
Gewoon aankopen, geen zelfopgeleide projectielen. Ze zijn 16/17 jaar, opvulling voor in de Jupiler en mocht er wat bij zitten kunnen ze met het eerste meedoen.
pi_146634579
Was weer werelds afgelopen weekend tegen Club Brugge (0-3).

vrijdag 14 november 2014 @ 00:44:41 #30
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_146634724
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:38 schreef Cavaliers het volgende:

[ afbeelding ]
zozo
pi_146635010
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:38 schreef Cavaliers het volgende:

[ afbeelding ]
Ziek
pi_148388546
Mee op trainingskamp met het eerste op Gran Canaria. :)

Paal, Bergwijn en Memphis, drie goden op rij. Betreurenswaardig dat Rekik de foto moet verzieken.
pi_148390048
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:

[ afbeelding ]

Paal, Bergwijn en Memphis, drie goden op rij. Betreurenswaardig dat Rekik de foto moet verzieken.
Ik houd de ontwikkeling van PaalGod nauwlettend in de gaten sinds ik hem zag schitteren bij Oranje onder 17.
  Forum Admin dinsdag 6 januari 2015 @ 16:01:21 #34
35723 crew  GGMM
pi_148391934
Leuk dat je j0rdiii z'n OP's zo hebt gekopieerd. :) Ziet er leuk uit!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_148408854
deze jongen gaat het redden zie je gelijk
pi_148412260
Toe aan een stap omhoog.
pi_148415719
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:

[ afbeelding ]

Paalgod
pi_148417049
Niveautje nac
pi_149119189
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 21:38:28 Zodra hij hersteld is van zijn liesblessure, schuift Steven Bergwijn van PSV A1 door naar de A-selectie. Details dadelijk op VI.nl reageer retweet
pi_154736940
quote:
Hij kan echt een heel grote worden

Vorig seizoen trainde hij al vast mee met PSV 1, na het behalen van de landstitel volgde voor jongeling Steven Bergwijn (17) zelfs zijn competitiedebuut. Met een grote lach op zijn gezicht danst de aanvaller door Eindhoven. Hij heeft het plezier weer helemaal terug.

Het is een tekenend beeld zo’n klein uur na de kampioenswedstrijd van vorig seizoen tegen SC Heerenveen. De spelers van PSV duikelen in de catacomben van het Philips Stadion in euforie over elkaar heen, de n nog uitgelatener dan de ander. Steven Bergwijn bekijkt het van een afstandje, met een grijns van oor tot oor. Hij heeft dan alleen nog minuten gemaakt in het toernooi om de KNVB-beker – zijn Eredivisie-debuut volgt drie weken na het behalen van het kampioenschap – maar hij geniet met volle teugen. In alle kalmte, dat wel. ‘Ik vind het mooi om dit mee te mogen maken, meneer’, klinkt het zachtjes en beleefd. Hij bekijkt zijn ploeggenoten Jeroen Zoet en Karim Rekik, die met respectievelijk een sigaar in de hand en een grote feestbril op de neus het journaille te woord staan. ‘Heel mooi.’ Veel spelers waren tijdens het afgelopen trainingskamp van PSV in Frankrijk en Itali onderwerp van gesprek. Georginio Wijnaldum en Oscar Hiljemark stapten op het vliegtuig naar respectievelijk Newcastle United en Palermo, Jetro Willems liep een pittige knieblessure op, de ontevreden Jrgen Locadia liet zien in uitstekende vorm te verkeren, Maxime Lestienne en Gastn Pereiro werden na veel oponthoud eindelijk ingevlogen, terwijl de transfer van Vitessemiddenvelder Davy Prpper juist binnen no time geregeld was. Op de achtergrond, maar zeker niet onzichtbaar, bevestigde de jonge Bergwijn in de Alpen dat hij een talent uit de buitencategorie is. Zijn doelpunt tegen Hoofdklasser DOSKO van een week eerder was leuk, maar met zijn goal tegen FC Basel (2-2, Bergwijn maakte de 1-1), een prima optreden tijdens de 2-0 winst op Olympique Lyon n goede prestaties op de trainingen liet hij zien waarom ze in Eindhoven zulke hoge verwachtingen van hem hebben.

Leergierig
Natuurlijk heeft iedereen bij PSV na die kampioenswedstrijd op 18 april voldoende reden tot lachen. Maar in het geval van Bergwijn is het allesbehalve een momentopname. Op De Herdgang lopen ze weg met het bescheiden, leergierige ventje. De aanstekelijke lach staat op zijn gezicht gebeiteld, eigenlijk al sinds hij in 2011 de overstap maakte van de jeugdopleiding van Ajax naar Eindhoven. Zo ook tijdens het trainingskamp in Frankrijk en Itali. Hij geniet bij PSV en PSV geniet van hem. ‘Dit is een mooie week en we spelen alleen maar mooie wedstrijden. Ik doe iedere dag wat ik leuk vind bij een schitterende club, dan kan ik toch alleen maar lachen? Ik zit lekker in mijn vel. Als ik bij PSV en bij het team ben, heb ik inderdaad plezier.’ En dat is wel eens anders geweest.

Bergwijn groeit op in Almere, maar als geboren Amsterdammer gaat er op zevenjarige leeftijd voor hem een droom in vervulling. Het talentje van ASC Waterwijk wordt gevraagd bij Ajax te komen voetballen. Na zes jaar komt er echter ruis op de lijn tussen Bergwijn en Ajax. ‘Ik speelde in de C2 onder Orlando Trustfull, met jongens als Donny van de Beek en Abdelhak Nouri, maar ik had het daar niet echt meer naar m’n zin.’ Bergwijn wil er niet te diep op ingaan. ‘Ik had gewoon geen plezier meer in het voetballen, laat ik het daarop houden.’ En dat is voor gevoelsjongen Bergwijn een onoverkomelijk probleem. Piepjong als hij is, hakt hij de knoop door: hij wil weg bij Ajax.

‘Vergis je niet, Steven is een sterk jochie. Hi heeft snelheid n kracht’

De jarenlange inspanningen zijn niet voor niets. Op 9 augustus vorig jaar maakt hij bij Jong PSV zijn debuut in het betaalde voetbal, waarna hij op 28 oktober tijdens het bekerduel met Almere City FC zelfs al mag opdraven in de hoofdmacht. In de slotfase van de competitie gunt trainer Phillip Cocu hem ook zijn Eredivisiedebuut, als hij tegen Heracles Almelo invalt voor Locadia. In juni van dit jaar wordt zijn ontwikkeling beloond met een contract voor vijf jaar.

De carrire van Bergwijn verloopt vooralsnog crescendo, maar zoals het een jongeling betaamt beperkt hij zich tot brave antwoorden. ‘Het loopt tot nu toe zeker lekker, maar het kan altijd beter. Je moet nooit tevreden zijn en altijd streven naar meer.’ De blik in zijn ogen, en de onvermijdelijke brede lach, verraden dat hij zelf ook wel weet dat dat een understatement is. Bergwijn voelt zich sterk. Waar talenten als Ramon Pascal Lundqvist, Nikolai Laursen, Jordy de Wijs en Suently Alberto tijdens het trainingskamp met wisselend succes keihard hun best doen om zowel fysiek als voetballend aan te pikken, beweegt Bergwijn zich als een volwaardig lid van de A-selectie over het veld. Die conclusie ontlokt bij hem nog steeds geen grootspraak. ‘Ik geloof in mezelf en weet dat als ik mijn best doe, dat ik kan aanhaken.’ Maar wat hij deze dagen doet, is veel meer dan simpelweg aanhaken. Ook de derde poging om Bergwijn zichzelf op de borst te laten kloppen, mislukt jammerlijk. ‘Als u dat zo ziet, dan is dat hartstikke mooi.’ Weer die grijns.

Fysiek
Zijn meer ervaren collega’s zijn wat uitgesprokener. ‘Steven is een jongen met echt heel veel potentie’, vindt Luuk de Jong. ‘Dat zie je aan hoe hij zich af en toe uit kleine ruimtes frommelt. Als hij zich nog wat verder ontwikkelt, zijn kwaliteiten ng beter leert beheersen, dan kan hij echt een heel grote voetballer worden.’ Figuurlijk dan, want Bergwijn is geen reus. ‘Maar vergis je niet, hij is een sterk jochie’, weet De Jong. ‘Hij heeft snelheid n kracht, dus kan hij in de acties die hij maakt ook nog eens mensen aan de kant zetten. Toen hij zich in de loop van vorig seizoen aansloot bij PSV 1 verbaasde het me weleens dat hij voor zijn leeftijd al redelijk sterk was.’ Ook Stijn Schaars, die tijdens de trainingen in vian-les-Bains regelmatig laat blijken onder de indruk te zijn van Bergwijn, bewondert de lichamelijke gesteldheid van het toptalent. ‘Vanaf dag n doet hij goed mee. Hij is fysiek wat stappen verder dan een paar anderen, daaraan zie je dat hij een hoop in zijn mars heeft.’ De Jong zag het vaker, een talent dat mr dan zomaar een belofte is. ‘Soms zitten dat soort jongens ertussen, prachtig om te zien. Ik weet nog wel dat Steven Berghuis bij FC Twente als jong gastje bij de selectie kwam en voetballend meteen makkelijk mee kon. En rondom het EK met Jong Oranje van twee jaar geleden zag je datzelfde met Memphis Depay.’

Het is de komende jaren waarschijnlijk het lot van iedere talentvolle buitenspeler die op het punt van doorbreken staat bij PSV: vergeleken worden met een van de grootste talenten uit de clubhistorie. Binnen de club wordt links en rechts zelfs gesteld dat Bergwijn nu verder is dan Depay op diezelfde leeftijd. Een flinke last, maar Bergwijn draagt hem graag. In het ene seizoen dat hij met Depay werkte, raakte hij flink onder de indruk. ‘Of ik fan ben van hem? Ja, absoluut. Die jongen geeft elke dag honderd procent en weet dat ook over te brengen op anderen. Hij sprak vorig jaar veel met me en hielp me op trainingen. Met afwerken bijvoorbeeld, hij leerde me dat lles op doel moet. Ik heb veel aan hem gehad.’ Vlak voor zijn vertrek naar Engeland gaf Depay zijn jonge collega een opdracht mee. ‘Hij zei dat hij me over een paar jaar in de basis van PSV wil zien, dat ik me moet bewijzen. Daarin is hij zeker een voorbeeld. Elke dag moet ik alles geven.’ Bergwijn is er namelijk nog niet, zo weet hij zelf. Ook Schaars en De Jong waken voor overdreven optimisme. Maar dat zij – wanneer hen wordt gevraagd naar de valkuilen van hun jeugdige ploeggenoot – toch weer uitkomen bij het uitdelen van complimenten, zegt genoeg. ‘Het gaat nog niet allemaal goed, en we moeten oppassen dat we niet te snel te veel van hem eisen, maar negen van de tien keer heeft Stevie de juiste bedoeling met zijn passes en acties’, constateert de middenvelder. Of zoals De Jong het omschrijft: ‘Hij is nog erg jong, zeventien pas. Dat merk je af en toe als hij nog iets te veel wil en dan balverlies lijdt. Maar aan de andere kant is dat juist mooi. Hij wil continu iets creren. Dat moet-ie blijven doen, dt is zijn kwaliteit.

Talenten onder de loep
Naast Steven Bergwijn nam PSV-trainer Phillip Cocu nog zes andere jonge talenten mee naar het trainingskamp in Frankrijk en Itali. Van hen maakte centrale verdediger Suently Alberto (19) de beste indruk. PSV nam de grote, sterke linkspoot in juni 2012 over van Sparta Rotterdam, schoof hem in 2014 door naar Jong PSV, waarna hij in het laatste thuisduel van vorig seizoen tegen Heracles Almelo zelfs – heel kort – zijn debuut in het eerste mocht maken. In de voorbereiding op dit seizoen trekt de jongeling de lijn van zijn goede ontwikkeling door. Het helftje tegen Hoofdklasser DOSKO zei nog niet zo veel, zijn invalbeurt tegen FC Basel was erg ongelukkig, maar tegen Olympique Lyon en – in mindere mate – AS Monaco toonde hij aan een grote toekomst te hebben. Dit seizoen kan hij weleens een van de verrassingen worden.

Net als Alberto mocht ook Jordy de Wijs (20) zich bewijzen. Links in het centrum lijkt zijn n jaar jonge collega een streepje voor te hebben, maar De Wijs liet zien dat hij ook als linksback behoorlijk uit de voeten kan. Door de blessure van Jetro Willems en de hamstringklachten van Simon Poulsen miste hij in de drie duels met Basel, Lyon en Monaco slechts een helft. Vooral in die laatste wedstrijd speelde hij bij tijd en wijle goed, waarbij hij ook aanvallend zijn steentje bijdroeg. Voor het absolute topniveau lijkt de fysiek sterke jongeling echter de pure snelheid en kwaliteit te missen. Voor zowel De Wijs als Alberto – net als Bergwijn afgelopen weekend met PSV 1 meegereisd naar het oefenduel met Valencia (1-0 verlies)– geldt bovendien dat de concurrentie dit seizoen moordend zal zijn. Alberto weet dat er naast Jeffrey Bruma en Nicolas Isimat-Mirin ng een centrumverdediger bij gaat komen, terwijl De Wijs op links Willems en Poulsen voor zich weet. Het is voor hen dus afwachten wanneer hun kans komt. Het vooruitzicht is voor keeper Luuk Koopmans (21) een stuk duidelijker. De van FC Oss overgekomen goalie mocht weliswaar aansluiten bij de A-selectie, maar kreeg in de oefenduels geen enkele minuut speeltijd. Hij is achter Jeroen Zoet en Remko Pasveer de derde keeper en zal zijn minuten maken bij Jong PSV. Ook voor Clint Leemans (19) wordt het een hels karwei om zich in het eerste elftal te spelen, hoewel hij de voorbije weken liet zien absoluut een talent te zijn. Tegen Basel leidde hij als invaller met een assist op Luciano Narsingh bijvoorbeeld de 2-2 in. Hij zat niet voor niks al bij Jong Oranje. Op een middenveld waar Jorrit Hendrix, Stijn Schaars, Adam Maher, Davy Prpper n Andrs Guardado – een eventuele aankoop nog buiten beschouwing gelaten – al rondlopen, is voor Leemans echter geen plaats. Ook voor de piepjonge Scandinavirs Nikolai Laursen (17) en Ramon Pascal Lundqvist (18) lijkt een plek bij de beloften voorlopig het hoogst haalbare. Lundqvist kwam drie jaar geleden over van Kalmar FF en is officieel nog tweedejaars A-junior. De Zweedse aanvallende middenvelder annex aanvaller mocht deze voorbereiding slechts af en toe meedoen, maar liet op trainingen zien veel potentie te hebben. Dat laatste geldt ook voor de Deense aanvaller Laursen. Hij beleefde na zijn komst in juni een droomdebuut tegen DOSKO, met een goal en een assist op Bergwijn. Tegen Basel speelde hij tijdens de oefentrip bijna 75 minuten, tegen Lyon een kwart wedstrijd. Het geeft aan dat Cocu vertrouwen in hem heeft. Zeker na de komst van Maxime Lestienne, Gastn Pereiro en Prpper heeft de coach echter voldoende alternatieven voor de twee. In plaats van de oefentrip naar Valencia stond er voor Laursen, Lundqvist n Leemans dan ook een vriendschappelijk toernooi in Engeland met Jong PSV op de rol: een belangrijke voorbode voor komend seizoen.
VI over Bergwijn.
pi_154739975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
thijsslegers twitterde op dinsdag 27-01-2015 om 21:38:28 Zodra hij hersteld is van zijn liesblessure, schuift Steven Bergwijn van PSV A1 door naar de A-selectie. Details dadelijk op VI.nl reageer retweet
Ik mis Thijs ;(
pi_155354703
quote:
Cocu beloont Bergwijn met vaste plaats in PSV-selectie

Aanvaller Steven Bergwijn maakt per direct officieel deel uit van de A-selectie van PSV. Trainer Phillip Cocu gaf de jongeling woensdagochtend het goede nieuws.
Het zeventienjarige talent maakte tijdens de winterstop van vorig seizoen al dusdanig veel indruk op Cocu dat hij zich vanaf het begin van dit kalenderjaar mocht bewijzen bij het eerste. Dat is nu dus omgezet in een vaste plek bij de A-selectie. 'Steven heeft zijn plek zelf afgedwongen', laat Cocu weten op de website van de club.

Het vertrouwen dat de trainer in de jongeling heeft, bleek al eerder uit het feit dat Bergwijn van Cocu eind 2014 tijdens het bekerduel met Almere City FC mocht debuteren. Ook in het voorlaatste competitieduel van vorig seizoen tegen Heracles Almelo mocht de ex-Ajacied al meedoen. Tijdens de voorbereiding op dit seizoen reisde Bergwijn met PSV 1 mee naar Frankrijk en Itali.

In de verschillende oefenwedstrijden en op trainingen deed hij het uitstekend. 'Hij heeft een goede voorbereiding achter de rug en werkt iedere dag keihard om beter te worden. Dit is zijn beloning', aldus Cocu. In juni bereikten PSV en Bergwijn al een akkoord over een nieuw vijfjarig contract, dat ingaat wanneer de speler begin oktober achttien jaar wordt.
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 19:57:18 #43
35723 crew  GGMM
pi_155360850
Haha ik zie nu pas dat de hele lay-out van de OP gejat is van j0rdiii.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 19:59:29 #44
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155360933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:57 schreef GGMM het volgende:
Haha ik zie nu pas dat de hele lay-out van de OP gejat is van j0rdiii.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat je j0rdiii z'n OP's zo hebt gekopieerd. :) Ziet er leuk uit!
Echt?
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 20:01:22 #45
35723 crew  GGMM
pi_155361007
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef Heeinz het volgende:

[..]

[..]

Echt?
Krijg nou wat.

Ben benieuwd of ik dit over een half jaar nog weet. Dan zeg ik het vast weer. :)

(Zeker omdat dit topic toch wel weer afzakt omdat deze speler totaal niet relevant is)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 20:01:55 #46
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155361027
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef GGMM het volgende:

[..]

Krijg nou wat.

Ben benieuwd of ik dit over een half jaar nog weet. Dan zeg ik het vast weer. :)
Misschien een leuk idee om nu de groeten aan jezelf in de toekomst te doen
  Forum Admin woensdag 19 augustus 2015 @ 20:03:04 #47
35723 crew  GGMM
pi_155361069
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:01 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien een leuk idee om nu de groeten aan jezelf in de toekomst te doen
Godverdomme, wat een geweldig idee _O_

Hallo GGMM in de toekomst! :W

Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler! :)

Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_155361074
Ziet er wel veelbelovend uit! Mooie techniek, lijkt ook wel intutief spelinzicht te hebben.
Wie speelt er nu op de plek van Depay?
pi_155368338
snap dan ook niet waarom PSV zoveel spelers koopt als ze dit soort pareltjes in de jeugd hebben lopen
pi_155370923
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
snap dan ook niet waarom PSV zoveel spelers koopt als ze dit soort pareltjes in de jeugd hebben lopen
Lestienne is gehuurd met optie tot koop
pi_155370996
te veel geblesseerd
pi_155371011
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 01:54 schreef j0rdiiii het volgende:
te veel geblesseerd
Dat is/was Robben ook
pi_155371883
quote:
14s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef HenkieVdV het volgende:
Ziet er wel veelbelovend uit! Mooie techniek, lijkt ook wel intutief spelinzicht te hebben.
Wie speelt er nu op de plek van Depay?
Lestienne
pi_155373465
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 06:12 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Lestienne
Owja klopt, dan maakt deze parel dit jaar weinig kans ben ik bang. :P
pi_155373663
quote:
7s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 09:26 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Owja klopt, dan maakt deze parel dit jaar weinig kans ben ik bang. :P
Wie weet, als hij een paar keer goed invalt, beslit Brands misschien wel dat we Lestienne niet hoeven te kopen :P
pi_155375362
quote:
2s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:45 schreef Evertjan het volgende:
idd, we moeten gewoon Bergwijn 40+ wedstrijden laten spelen.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:44:48 #57
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155375995
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

idd, we moeten gewoon Bergwijn 40+ wedstrijden laten spelen.
Als hij goed genoeg is en het fysiek aan kan, waarom niet?
pi_155376057
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Misschien omdat hij net terug van een blessure is.

Maar als hij dat niet was kon je natuurlijk een 17 jarige meteen 40 wedstrijden voor de leeuwen gooien. Inclusief CL.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 11:48:47 #59
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_155376079
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Misschien omdat hij net terug van een blessure is.

Maar als hij dat niet was kon je natuurlijk een 17 jarige meteen 40 wedstrijden voor de leeuwen gooien. Inclusief CL.
Dan zal dat tweede waarschijnlijk niet het geval zijn

En goed genoeg = oud genoeg
pi_155376312
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:44 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Hij zal vooral conditioneel moeten wennen aan een volledig seizoen profvoetbal. Dus verwacht hem in het begin vooral bij Jong PSV, maar naarmate het seizoen vordert gaat hij echt zijn minuten wel krijgen in het eerste. Gaat een revelatie worden.

Hij is niet zo breed als Memphis, maar hij schijnt fysiek niet veel minder indrukwekkend te zijn.
pi_155377923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 11:59 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Hij zal vooral conditioneel moeten wennen aan een volledig seizoen profvoetbal. Dus verwacht hem in het begin vooral bij Jong PSV, maar naarmate het seizoen vordert gaat hij echt zijn minuten wel krijgen in het eerste. Gaat een revelatie worden.

Hij is niet zo breed als Memphis, maar hij schijnt fysiek niet veel minder indrukwekkend te zijn.
Binnen een maandje of 2 krachthonk, kan je al flink wat in de breedte groeien, helaas doen we daar niet aan hier in NL :(
  donderdag 20 augustus 2015 @ 15:14:18 #62
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_155380889
Bergwijn gaat een hele grote worden. Mark my words :Y
pi_155400487
Gaat zijn minuten dit seizoen maken. Enorm talent uit de PSV opleiding.
pi_156876645
quote:
Steven Bergwijn officieel tot 2020 bij PSV

Op sportcomplex De Herdgang heeft Steven Bergwijn (18) vrijdagmiddag zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot 2020 aan PSV verbindt. De aanvaller uit de eigen jeugdopleiding en PSV bereikten afgelopen zomer al een mondeling akkoord over het verlengen van het contract. Ruim een week na zijn achttiende verjaardag is dat omgezet in een definitieve verbintenis.

Brands trots op contractverlenging
Bergwijn ondertekende het contract na afloop van de vrijdagtraining in het bijzijn van technisch manager Marcel Brands, zijn familie en journalisten van de landelijke media. Tegen hen zei Brands trots te zijn op de ontwikkeling die ‘Stevie’ Bergwijn heeft gemaakt. “Stevie heeft het allemaal zelf gedaan. Hij heeft sinds zijn komst als jeugdspeler grote stappen gezet, gedebuteerd in de beker en twee weken geleden bijvoorbeeld ook al meegespeeld in de ArenA. We hebben een tijdje terug al overeenstemming bereikt, maar bij het tekenen van een jong talent ben ik altijd enorm trots.”

Bergwijn: Nu begint het pas
Bergwijn zelf was tijdens de overhandiging uiteraard ook blij. Iets dat ook bleek uit zijn reactie. “Natuurlijk ben ik trots op dit moment. De club laat zien veel vertrouwen in me te hebben en ik heb veel vertrouwen in PSV.” Bergwijn keek tegelijkertijd al met een schuinoog naar de toekomst. “Het begint eigenlijk nu pas, ik moet opnieuw hard werken en mezelf blijven ontwikkelen”, was de aanvaller zelfbewust. Phillip Cocu prees tot slot de mentaliteit van de jeugdige aanvaller. “Hij is heel leergierig, echt een professional. Hij wil zich inzetten om een belangrijke speler voor PSV 1 te worden in de toekomst. Stevie is heel allround, een technisch begaafde speler.”

Van mondeling naar definitief
Bergwijn, van 8 oktober 1997, speelt sinds het seizoen 2011-2012 in de jeugdopleiding van PSV. Omdat hij afgelopen zomer nog geen 18 was, mocht de aanvaller die op beide flanken goed uit de voeten kan zijn contract bij PSV nog niet met vijf seizoenen verlengen. Spelers jonger dan 18 jaar mogen hooguit een verbintenis voor de duur van drie seizoenen tekenen. PSV en Bergwijn sloten daarop een mondeling akkoord voor het verlengen van zijn contract tot 2020 dat nu hij 18 is, definitief is. Bergwijn wordt door PSV gezien als groot talent, niet voor niets voegde Phillip Cocu de jongeling afgelopen zomer op zijn zeventiende al definitief bij de eerste selectie.
pi_157930828
Goede speler.
pi_158149583
OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:03 18 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Op zo'n moment z beslissend zijn. _O_ Dan ben je een grote.
pi_158149705
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:03 18 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Kan je een grote worden.
pi_158154042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:44 schreef Cavaliers het volgende:
En wat een wereldassist _O_
pi_168863210
Wat een speler he.
pi_168863326
Bergwijn > Kluivert jr
  Forum Admin zondag 12 februari 2017 @ 22:10:46 #72
35723 crew  GGMM
pi_168864315
Deze OP lijkt wel op de OP's die j0rdiiii altijd maakt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 26 februari 2017 @ 18:39:23 #73
35723 crew  GGMM
pi_169159822
Wat was hij slecht vandaag.

Als je zoveel tijd nodig hebt word je nooit een grote.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 februari 2017 @ 18:41:40 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169159871
Wat heeft PSV toch een geweldige jeugdopleiding.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:44:50 #75
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185541673
Benieuwd naar welke club hij gaat vertrekken deze zomer :) of dat hij nog bij PSV blijft met het oog op het aankomende EK.
Oh.
pi_185541708
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar welke club hij gaat vertrekken deze zomer :) of dat hij nog bij PSV blijft met het oog op het aankomende EK.
Ajax
pi_185541760
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]

Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler! :)

_O_
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  Forum Admin maandag 11 maart 2019 @ 14:49:09 #78
35723 crew  GGMM
pi_185541798
De OP van dit topic lijkt me gekopieerd van de topics van j0rdiiii
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:51:12 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185541844
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]

Ajax
Bergwijn en Ihattaren, is 50 miljoen genoeg?
Oh.
pi_185542245
quote:
[..]

lol
pi_185542305
Nog nooit van gehoord.
pi_185544913
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Bergwijn en Ihattaren, is 50 miljoen genoeg?
Waarschijnlijk wel. Als jullie dan Hendrix ook meteen overnemen.
  maandag 11 maart 2019 @ 17:03:21 #83
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185544993
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]

Waarschijnlijk wel. Als jullie dan Hendrix ook meteen overnemen.
Weet hij hoe een slagboom werkt?
Oh.
pi_185545811
quote:
[..]

Wat vind je het meest confronterende aan deze post GGMM?
  Moderator maandag 11 maart 2019 @ 18:38:55 #85
198720 crew  Coco
dat vind je leuk h
pi_185546804
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]

_O_
What can change the nature of a man?
  maandag 11 maart 2019 @ 21:21:28 #86
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_185550471
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef GGMM het volgende:
De OP van dit topic lijkt me gekopieerd van de topics van j0rdiiii
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 19:59 schreef Heeinz het volgende:
[..]

[..]

Echt?
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2019 @ 00:34:29 #87
35723 crew  GGMM
pi_186822460
quote:
Ajax gaat vol voor PSV’er Bergwijn
Ajax heeft zijn zinnen gezet op een supertransfer in Nederland. De Amsterdammers mogen zich woensdagavond officieel kampioen noemen, maar willen ng een tik uitdelen aan concurrent PSV.

De Amsterdammers hebben een balletje opgegooid bij het management van Steven Bergwijn (21) en willen – nu de sterspeler van PSV niet afwijzend tegenover een terugkeer naar Ajax staat n de titelstrijd is gestreden – snel een vervolg geven aan het eerste gesprek, zo melden bronnen rond de Amsterdamse club.

Directeur voetbalzaken Marc Overmars hoopt sterspeler Steven Bergwijn te verleiden tot een overgang naar de hoofdstad. De voormalige jeugdspeler van Ajax staat niet direct onwelwillend tegenover een terugkeer, maar er zijn meer (buitenlandse) kapers op de kust.

De zaakwaarnemer van Bergwijn, Fulco van Kooperen, bevestigt het contact met Ajax, dat diep in de buidel zal moeten tasten. PSV zal een van zijn pareltjes niet zomaar willen afstaan en zeker niet aan de rivaal. „Ik kan niet ontkennen dat Stevie tussen Marc Overmars en mij ter sprake is gekomen”, zegt Van Kooperen desgevraagd.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)voor-psv-er-bergwijn
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 00:37:24 #88
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186822509
quote:
Ik lees een beetje dubbel.
Oh.
pi_186822774
Meest overschatte speler van de Eredivisie.
pi_186822776
48,5 miljoen.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 01:15:22 #91
168739 Red_85
'echt wel'
pi_186822915
Ajax gaat echt geen 25mln betalen voor een speler. Ook al kunnen ze het makkelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_186823032
Het was idd goed van de KNVB Ajax alle ruimte te geven, 50 miljoen mogen ze hem hebben, heb je meteen iemand die meer kansen omzeep helpt dan Ziyech
pi_186829503
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 01:33 schreef Doublepain het volgende:
Het was idd goed van de KNVB Ajax alle ruimte te geven, 50 miljoen mogen ze hem hebben, heb je meteen iemand die meer kansen omzeep helpt dan Ziyech
hij kan even bij jong ajax wennen en dan gaat dat vast een stuk beter
pi_186829586
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 01:15 schreef Red_85 het volgende:
Ajax gaat echt geen 25mln betalen voor een speler. Ook al kunnen ze het makkelijk.
Denk maar aan het dubbele.
  dinsdag 14 mei 2019 @ 13:48:30 #95
168739 Red_85
'echt wel'
pi_186829599
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

25 is al te veel voor een uitgave voor Ajax
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_186829634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:47 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het blijven joden natuurlijk
pi_186829644
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het blijven joden natuurlijk
DP.........
pi_186829682
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:51 schreef DeParo het volgende:

[..]

DP.........
Hallo DP
pi_186829689
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hallo DP
DP van depressief als dit nieuws klopt ;( ;( ai.
pi_186829699
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef DeParo het volgende:

[..]

DP van depressief als dit nieuws klopt ;( ;( ai.
Waarom dat, hij is behoorlijk matig, had een kleine piek en dat was het wel

40 miljoen aftikken met uw mars
pi_186829708
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Memphis had laatst ook warme woorden voor Ajax. Het zou toch niet.....
pi_186830202
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hahahahah ziedend
pi_186830408
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel iets wat je krijgt als je je elk seizoen enkel heel pragmatisch met een enorme tunnelvisie op de titel focust :). Europa? Maakt niet uit. De beker? Maakt niet uit. Goed voetbal? Maakt niet uit. Tja .. dan steel je niet de harten van de (neutrale) voetbalkijker.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2019 14:37:13 ]
  Forum Admin dinsdag 14 mei 2019 @ 15:43:00 #104
35723 crew  GGMM
pi_186833623
Wat een gejank zeg, er vinden wel vaker transfers plaats tussen de traditionele topclubs. Zoals Charisteas naar Feyenoord.
pi_186833688
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 13:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Memphis gaat naar de club waar ze een Kleding deal hebben met een merk met mooie hoedjes
  dinsdag 14 mei 2019 @ 17:22:22 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186833817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 17:17 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Memphis gaat naar de club waar ze een Kleding deal hebben met een merk met mooie hoedjes
Ha, leuke. :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 14 mei 2019 @ 22:11:47 #108
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_186843956
De psv school? Bergwijn was Ajax jeugd

Sowieso is er niemand die het ooit over de psv-school die is er namelijk niet.

Verder een leuke speler voor de eredivisie maar niet voor Ajax, en al zeker niet voor meer dan 18 miljoen.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb z om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_186845454
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:11 schreef SaferSephy het volgende:

Verder een leuke speler voor de eredivisie maar niet voor Ajax, en al zeker niet voor meer dan 18 miljoen.
Volgens mij speelt ajax nog altijd in de eredivisie?
En voor 18 miljoen kan je Pereiro ophalen,Bergwijn is minimaal 50 waard.
pi_186845491
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:11 schreef SaferSephy het volgende:

En of de psv-school er is! Spelers als Hendrix bijvoorbeeld
  dinsdag 14 mei 2019 @ 22:41:50 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186845500
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Volgens mij speelt ajax nog altijd in de eredivisie?
En voor 18 miljoen kan je Pereiro ophalen,Bergwijn is minimaal 50 waard.
Drink jij?
pi_186845549
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Drink jij?
Beetje aandikken ,18 miljoen slaat ook nergens op natuurlijk.
pi_186845564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Huntelaar _O_
  dinsdag 14 mei 2019 @ 23:31:20 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186847417
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:41 schreef 7Eleven het volgende:

[..]

Hendrix was een voorbeeld voor Frenkie de Jong schijnt.
Oh.
  woensdag 15 mei 2019 @ 11:15:15 #115
77227 SaferSephy
pi_186853094
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Huntelaar _O_
Die komt uit de Graafschap jeugd. En na 1 wedstrijd voor PSV werd ie opzij gezet. Inderdaad, voor zijn succes mag PSV wel de credits krijgen :')
  Redactie Sport donderdag 16 mei 2019 @ 09:40:54 #116
274204 crew  Mexicanobakker
pi_186875879
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ajax
Ziener.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin maandag 3 juni 2019 @ 15:02:34 #117
35723 crew  GGMM
pi_187238560
quote:
Bergwijn over Ajax: ’Alles staat open’
EINDHOVEN - PSV’er Steven Bergwijn heeft met bondscoach Ronald Koeman gesproken wat het beste is als vervolgstap in zijn carrire. Daarbij sluit de vleugelaanvaller Ajax niet uit. „Alles staat open.”

Bergwijn vertelt tegenover Fox Sports over het gesprek. „We hebben gewoon gsproken over wat voor mij het beste zou zijn. Maar ik weet het echt nog niet. We zullen er na de Nations League over na gaan denken. We zien wel. Maar het is wel iets waar je over nadenkt.”

De PSV-speler zou zich juist bij de wedstrijden in de Nations League in de kijker kunnen spelen. „Als je het hier goed doet, zullen er nog meer deuren opengaan. Nu is het echter zaak om mij te focussen op deze wedstrijden en dan zien we wel wat er gebeurt.”

Als het aan Bergwijn ligt, liggen alle opties nog open. Binnen- n buitenland. „We zullen het zien, ik weet het nog niet. Alles staat open.” Dus ook Ajax? „Alles staat open.”

In de selectie van Oranje worden er al grapjes gemaakt. „Natuurlijk worden er dan geintjes gemaakt door jongens. Maar ik ga rustig kijken wat het beste voor mij is.”

Bij PSV blijven is voor hem ook gewoon nog een optie. „Als er niets komt waar ik een goed gevoel bij heb, kan ik ook bij PSV blijven, ja. Zeker weten.”
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)jax-alles-staat-open
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 juni 2019 @ 15:03:38 #118
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187238577
quote:
Eigenlijk heb je niks aan dit nieuwsbericht.
Oh.
pi_187239306
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je niks aan dit nieuwsbericht.
Heus wel, ziedende PSV-ers elke keer als het niet ontkend wordt. Heerlijke komkommertijd dit jaar.
  maandag 3 juni 2019 @ 16:30:59 #120
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187239892
quote:
10s.gif Op maandag 3 juni 2019 15:52 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Heus wel, ziedende PSV-ers elke keer als het niet ontkend wordt. Heerlijke komkommertijd dit jaar.
Hoeveel PSV'ers zijn er nu ziedend dan?
Oh.
pi_187240674
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoeveel PSV'ers zijn er nu ziedend dan?
Ik heb ze niet allemaal voor je geteld, maar de PSV-fans die ik zelf ken vinden het een vervelende ontwikkeling en de reacties van de heren van Bommel en de Jong spreken ook boekdelen.

Volgens mij is iedereen vergeten dat PSV nota bene zelf vorig jaar met een filmpje kwam waarin alle overstappers de andere kant op nog eens voorbijkwamen. (if you cant beat em, join em, toen Viergever naar PSV vertrok)
  maandag 3 juni 2019 @ 17:41:34 #122
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187241171
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:14 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb ze niet allemaal voor je geteld, maar de PSV-fans die ik zelf ken vinden het een vervelende ontwikkeling en de reacties van de heren van Bommel en de Jong spreken ook boekdelen.

Volgens mij is iedereen vergeten dat PSV nota bene zelf vorig jaar met een filmpje kwam waarin alle overstappers de andere kant op nog eens voorbijkwamen. (if you cant beat em, join em, toen Viergever naar PSV vertrok)
Maar niemand zal toch echt geloven dat PSV hem naar Ajax laat gaan.
Oh.
pi_187241201
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar niemand zal toch echt geloven dat PSV hem naar Ajax laat gaan.
Bergwijn. Komt. Niet.

;-)
  Redactie Sport maandag 3 juni 2019 @ 18:27:06 #124
pi_187241920
Ajax zou in ieder geval de portemonnee harder moeten trekken dan een Barcelona (even buiten het feit dat Barcelona debiel is als ze Bergwijn kopen)
  maandag 3 juni 2019 @ 19:19:03 #125
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187242919
quote:

[..]

:D :)
  dinsdag 4 juni 2019 @ 23:18:55 #126
478323 kaakchirurg444
zat he maar had je niet gezien
pi_187266175
quote:

[..]

Zoals Frenkie de Jong een afdankertje is van Willem 2 ?
pi_187269419
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:18 schreef kaakchirurg444 het volgende:

[..]

Zoals Frenkie de Jong een afdankertje is van Willem 2 ?
Wat een boerenlogica weer zeg :')

Net of Frenkie werd weggestuurd door Willem 2
  Forum Admin dinsdag 25 juni 2019 @ 10:43:12 #128
35723 crew  GGMM
pi_187593688
quote:
Ajax meldt zich deze week bij PSV voor Bergwijn
Na het binnenhalen van Quiny Promes wil Ajax meteen doorpakken op de transfermarkt.

De Amsterdammers melden zich deze week bij PSV voor Steven Bergwijn en willen ver gaan om de international binnen te halen. Krepin Diatta (20), de Senegalese aanvaller van Club Brugge, geldt als mogelijk alternatief voor de PSV-aanvaller.

Als Ajax-aanvoerder Matthijs de Ligt de komende weken zijn vertrek aankondigt, wil de landskampioen direct doorschakelen met een nieuwe rechter centrale verdediger.
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)ij-psv-voor-bergwijn
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 10:48:29 #129
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187593758
quote:
40/45 miljoen.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 25 juni 2019 @ 10:53:04 #130
35723 crew  GGMM
pi_187593813
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 10:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

40/45 miljoen.
30

En dat vind ik nog te veel
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_187593853
Gewoon met Bergwijn afspreken dat we hem in 2020 komen ophalen voor een normaler bedrag.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_187593986
Psvers gaan zo zuur zijn. GENOT
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 11:22:55 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187594234
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:07 schreef kurk_droog het volgende:
Psvers gaan zo zuur zijn. GENOT
Waarom? Zoveel kan Bergwijn er niet van. In ieder geval geen dingen die 30 miljoen rechtvaardigen. Dus ik denk dat ze blij zullen zijn als ze zo'n absurde prijs kunnen krijgen voor zo'n buitenspelertje.
4045
onlogisch
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:24:44 #134
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_187594261
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:28:14 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187594312
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom? Zoveel kan Bergwijn er niet van. In ieder geval geen dingen die 30 miljoen rechtvaardigen. Dus ik denk dat ze blij zullen zijn als ze zo'n absurde prijs kunnen krijgen voor zo'n buitenspelertje.
Bergwijn is best een goede speler hoor :)
Oh.
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 11:30:20 #136
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187594349
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bergwijn is best een goede speler hoor :)
Zonder meer, je bent snel goed in de eredivisie. Maar geen 30 miljoen.
4045
onlogisch
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:31:59 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187594376
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:30 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Zonder meer, je bent snel goed in de eredivisie. Maar geen 30 miljoen.
Muah denk wel dat hij dat waard is in deze markt, 15 jaar terug kreeg je er misschien nog een wereldtopper mee maar nu zijn dat bedragen voor gewoon goede talenten zoals hem. Hij heeft nu al meer bewezen dan Justin Kluivert en die ging al weg voor 21 miljoen :)
Oh.
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 11:33:11 #138
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187594391
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah denk wel dat hij dat waard is in deze markt, 15 jaar terug kreeg je er misschien nog een wereldtopper mee maar nu zijn dat bedragen voor gewoon goede talenten zoals hem. Hij heeft nu al meer bewezen dan Justin Kluivert en die ging al weg voor 21 miljoen :)
Dat komt ook omdat de naam Ajax daaraan verbonden is. Maar een binnenlandse transfer in de Nederlandse mickey mouse competitie voor 30 miljoen?? Meh...
4045
onlogisch
  dinsdag 25 juni 2019 @ 11:35:57 #139
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187594434
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat de naam Ajax daaraan verbonden is. Maar een binnenlandse transfer in de Nederlandse mickey mouse competitie voor 30 miljoen?? Meh...
Lijkt me niet dat PSV hem voor minder wil laten gaan (zelfs niet aan een buitenlandse club).
Oh.
  Moderator dinsdag 25 juni 2019 @ 11:41:28 #140
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_187594523
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat PSV hem voor minder wil laten gaan (zelfs niet aan een buitenlandse club).
Nee, ze weten dat er volop geld zit bij Ajax natuurlijk.
4045
onlogisch
  Forum Admin dinsdag 25 juni 2019 @ 11:46:50 #141
35723 crew  GGMM
pi_187594608
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 12:08:17 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187594972
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze zullen ook weten dat er een limiet zit bij Ajax, en ze moeten toch verkopen om de rest van de selectie te verbeteren (en de positie van Bergwijn is bij hun het makkelijkst te vervangen met Gakpo en Malen)
Oh.
pi_187603323
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Overmarsgod geeft 15 voor die gek
  dinsdag 25 juni 2019 @ 20:06:47 #144
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_187603366
Bergwijn zou niet duurder moeten zijn dan Promes. Ik zou zeggen 15 miljoen voor Bergwijn is reel.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 20:25:23 #145
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_187603742
Waarom bergwijn als we samba neres hebben
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 25 juni 2019 @ 20:28:29 #146
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_187603811
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Brede selectie genot.
Oh.
  dinsdag 25 juni 2019 @ 20:32:10 #147
77227 SaferSephy
pi_187603900
quote:
Geen enorm kwaliteitsgat willen hebben tussen bank en basis elf en dus fatsoenlijk kunnen rouleren.

Als we afgelopen seizoen alle posities dubbel bezet hadden gehad, dan hadden we die finale niet laten lopen!
  dinsdag 2 juli 2019 @ 14:32:27 #148
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_187715160
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens Martin Jol is geen enkele speler bij ons meer waard van 6 miljoen dus....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_187715745
quote:
Hakim op het middenveld. Bergwijn, tadic, neres, promes variatiegenot
  woensdag 3 juli 2019 @ 10:05:10 #150
77227 SaferSephy
pi_187728098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2019 15:24 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Hakim op het middenveld. Bergwijn, tadic, neres, promes variatiegenot
en hopelijk Donny natuurlijk <3
  Forum Admin vrijdag 19 juli 2019 @ 10:01:19 #151
35723 crew  GGMM
pi_188000125
RikElfrink twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 07:40:50 Steven Bergwijn staat inderdaad serieus op de radar bij Sevilla, zoals Telegraaf-collega Erik van Haren vanmorgen schrijft. Of zij aan de vraagprijs van PSV kunnen voldoen, is onduidelijk. Eerste geluiden dat ze max. 30-32 miljoen zouden willen betalen. Zo wat meer op de ED-site. reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_188000141
30,hij is max 20 waard.
pi_188000458
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2019 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bergwijn zou niet duurder moeten zijn dan Promes. Ik zou zeggen 15 miljoen voor Bergwijn is reel.
Waarom niet? Qua niveau nu al minimaal gelijk en veel jonger?
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 15:47:00 #154
35723 crew  GGMM
pi_191203668
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 14:50:48 Steven Bergwijn wil vandaag niet spelen voor PSV. Transferperikelen. Spurs heeft o.a. interesse. Zo meer. reageer retweet
Hij wil niet spelen :') Wat een instelling zeg.

Ben benieuwd hoe @Lange_Lans hierover denkt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191203732
Overgewaardeerde speler die Bergwijn :) maar goed meneer t miljonairtje wil niet voetballen :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator zondag 26 januari 2020 @ 15:53:38 #156
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_191203812
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:49 schreef TLC het volgende:
Overgewaardeerde speler die Bergwijn :) maar goed meneer t miljonairtje wil niet voetballen :')
Eens, plaatst zichzelf boven de club.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Sport zondag 26 januari 2020 @ 15:55:15 #157
pi_191203847
Leuk topic van Cavaliers. Wat zou daarmee gebeurd zijn?
  zondag 26 januari 2020 @ 15:55:43 #158
268491 fetX
pi_191203856
De man van 50 miljoen.
pi_191204418
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 14:50:48 Steven Bergwijn wil vandaag niet spelen voor PSV. Transferperikelen. Spurs heeft o.a. interesse. Zo meer. reageer retweet
Hij wil niet spelen :') Wat een instelling zeg.

Ben benieuwd hoe @:lange_lans hierover denkt.
Kutlul
pi_191205016
Bergwijn kijk eens dom.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 26 januari 2020 @ 17:51:04 #161
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191205817
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2020 17:07 schreef De_Kraam het volgende:
Bergwijn kijk eens dom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 26 januari 2020 @ 18:34:35 #162
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191206792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2019 10:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Waarom niet? Qua niveau nu al minimaal gelijk en veel jonger?
:')
AZ
ALKMAAR
pi_191207254
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

Wat is er? Gaat toch een toptransfer maken? :) promes mag lekker kleurloos afsluiten in Nederland.
pi_191207270
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 18:34 schreef Durmada het volgende:

[..]

gereageerd op PSVCL2.0.
pi_191207410
Ik snap niet zo goed wat Jos Mourinho met hem moet. Kan me niet voorstellen dat hij de vervanger van Eriksen moet zijn.
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 19:23:25 #166
35723 crew  GGMM
pi_191207463
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51 Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191207499
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen.
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
pi_191207506
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
Voor 30 miljoen kunnen ze toch weer een nieuwe Bruma en Baumgartl halen.
pi_191207512
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51 Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Onbegrijpelijk vanuit PSV gezien. Zoveel geld vang je er nooit meer voor.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:27:12 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191207516
PSV wil 50 miljoen

@Generationalpha
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191207519
Het houdt niet op, niet vanzelf. :)
  zondag 26 januari 2020 @ 19:28:04 #172
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_191207521
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.
Makkelijk eerste
pi_191207531
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.
Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 19:30:24 #174
35723 crew  GGMM
pi_191207554
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:57:11 Binnen PSV is er verbijstering over het standpunt van Bergwijn, ook uitgerekend op dit moment waarop de club in nood is. Hij heeft geweigerd om voor de club te spelen en dat aan trainer Ernest Faber laten weten. reageer retweet
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 19:15:29 Faber over de situatie met Bergwijn: 'Wij schakelen snel door. Het heeft geen zin om er heel lang over te praten. Voor Steven is het te hopen dat dit snel wordt opgelost." Is er nog een weg terug eventueel? Hij is vrij duidelijk over zijn gevoel daarbij. ,,Wij zijn al door." reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191207574
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.
Zinkende schip verlaten.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:31:51 #176
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191207581
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:06 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

gereageerd op PSVCL2.0.
Inderdaad, wat een afgang.
AZ
ALKMAAR
pi_191207602
-

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2020 19:34:20 ]
pi_191207634
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

En dat is eigenlijk het smerige van Bergwijn.
pi_191207680
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat PSV zo krampachtig een transfer probeert te voorkomen.
  Redactie Sport zondag 26 januari 2020 @ 19:41:05 #180
pi_191207726
Wegwezen dan.
pi_191207799
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat PSV zo krampachtig een transfer probeert te voorkomen.
Hij maakt nu in een heel lastige sportieve fase van PSV misbruik van het feit dat hij weet dat hij een van de weinige cashcows van PSV is.
  zondag 26 januari 2020 @ 19:50:08 #182
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191207846
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Oneens, PSV gaat al niet zo heel goed de laatste tijd. Dus om nou in januari ook nog eens even je betere spelers te verkopen, dat valt niet uit te leggen aan de aanhang. Zeker nu Malen ook geblesseerd is en je geen adequate vervanger voor Bergwijn kan halen op de korte termijn.
AZ
ALKMAAR
pi_191207856
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Durmada het volgende:

[..]

Oneens, PSV gaat al niet zo heel goed de laatste tijd. Dus om nou in januari ook nog eens even je betere spelers te verkopen, dat valt niet uit te leggen aan de aanhang. Zeker nu Malen ook geblesseerd is en je geen adequate vervanger voor Bergwijn kan halen op de korte termijn.
Berghuis

Oh, je zei adequaat.
pi_191207869
30 miljoen voor een ontevreden speler weigeren, die Europees nauwelijks wat heeft laten zien. Ze zetten hoog in.
pi_191207878
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Durmada het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat PSV dat nu moet willen, je moet eerst een beetje een fundament hebben. En je kunt prima een jongen als Gakpo nu de kans bieden. Dit seizoen is toch al zo goed als verloren.
pi_191207925
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 miljoen voor een ontevreden speler weigeren, die Europees nauwelijks wat heeft laten zien. Ze zetten hoog in.
Nouja, Lozano verkochten ze ook voor 40 miljoen. Dat is ook helemaal niks geworden zoals verwacht.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_191208703
quote:
Woedende Gerbrands: ‘In dat geval stoppen wij nu de onderhandelingen’

PSV-directeur Toon Gerbrands is woedend over de gang van zaken rondom de eventuele transfer van Steven Bergwijn naar Tottenham Hotspur. De Oranje-international is ondanks een verbod van zijn club afgereist naar Londen om een overstap in gang te zetten. Volgens Veronica Inside richt de woede van de algemeen directeur zich vooral op Fulco van Kooperen, zaakwaarnemer van Bergwijn.

Bergwijn nam zondagochtend telefonisch contact op met Faber en gaf aan dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. PSV gaf hem geen toestemming om naar Londen te gaan, maar desondanks is hij toch gegaan. Gerbrands is boos over de gang van zaken. "In dat geval stoppen wij nu de onderhandelingen", zo wordt hij geciteerd door het ANP. PSV heeft geen akkoord met Tottenham. De Engelsen willen naar verluidt dertig miljoen euro betalen, maar de Eindhovenaren azen op meer.
pi_191208786
quote:
11s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:43 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Die zal straks wel een toonje lager zingen
pi_191208883
Dat vrees ik voor hem ook ja, want bij PSV zijn ze enorm dom bezig. Nu een machtsstrijd gaan proberen te spelen terwijl ze geen poot hebben om op te staan, Bergwijn heeft de club de rug al toegekeerd en het enige wat ze nu doen is zijn marktwaarde eigenhandig naar beneden brengen.
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 21:29:42 #190
35723 crew  GGMM
pi_191209854
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Zinkende schip verlaten.
Laffe hond
pi_191209952
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Laffe hond
Toch wel erg toevallig dat er zo vaak transferdrama is bij PSV, ligt het dan misschien toch aan de club ipv de spelers :')
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 21:41:06 #193
35723 crew  GGMM
pi_191209981
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:35 Bergwijn heeft volgens de PSV-betrokkenen vanmorgen zelf naar PSV gebeld met de mededeling dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. De directie vindt dat hij de club in de steek heeft gelaten en is ook verbijsterd dat hij dit gedaan heeft, terwijl er geen deel met 'Spurs' lag. reageer retweet
Wat een soap mensen!
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191210018
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Class het volgende:

[..]

Toch wel erg toevallig dat er zo vaak transferdrama is bij PSV, ligt het dan misschien toch aan de club ipv de spelers :')
Zo vaak?
  zondag 26 januari 2020 @ 21:45:54 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191210073
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Nouja, Lozano verkochten ze ook voor 40 miljoen. Dat is ook helemaal niks geworden zoals verwacht.
Had nog wel een paar goals gemaakt in de CL en op het WK toen, daarbij de grote hype in Mexico en had betere statistieken bij PSV.
Oh.
  zondag 26 januari 2020 @ 21:47:14 #196
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191210104
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:35 Bergwijn heeft volgens de PSV-betrokkenen vanmorgen zelf naar PSV gebeld met de mededeling dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. De directie vindt dat hij de club in de steek heeft gelaten en is ook verbijsterd dat hij dit gedaan heeft, terwijl er geen deel met 'Spurs' lag. reageer retweet
Wat een soap mensen!
Ja ze moeten hem nu wel verkopen want dit heeft geen zin meer, Bergwijn keert toch niet meer terug bij PSV alsof er niks aan de hand is. Daarbij zou ik die 30 miljoen lekker pakken als ik PSV was, kan je misschien nog investeren op wat andere posities.
Oh.
  Forum Admin zondag 26 januari 2020 @ 21:48:53 #197
35723 crew  GGMM
pi_191210131
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja ze moeten hem nu wel verkopen want dit heeft geen zin meer, Bergwijn keert toch niet meer terug bij PSV alsof er niks aan de hand is. Daarbij zou ik die 30 miljoen lekker pakken als ik PSV was, kan je misschien nog investeren op wat andere posities.
Zoals Bruma, Baumgartl en Doan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 26 januari 2020 @ 21:49:38 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_191210152
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:48 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zoals Bruma, Baumgartl en Doan.
Zou raar zijn om spelers te kopen die je al in huis hebt.
Oh.
  zondag 26 januari 2020 @ 21:51:39 #199
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191210192
quote:
Hij leek wat zenuwachtig
AZ
ALKMAAR
pi_191210216
Ik snap dat Bergwijn niet zomaar te vervangen is, maar als je als club in zo'n mindere fase zit en je krijgt der-tig miljoen ervoor... PSV moet ook reel blijven.
  zondag 26 januari 2020 @ 21:53:44 #201
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191210232
quote:
Charme offensiefje?

Trillende stem, wegkijken, aan neus en oren zitten. Hmmmmm....
  zondag 26 januari 2020 @ 22:00:06 #202
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191210372
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:52 schreef AmaninFull het volgende:
Ik snap dat Bergwijn niet zomaar te vervangen is, maar als je als club in zo'n mindere fase zit en je krijgt der-tig miljoen ervoor... PSV moet ook reel blijven.
Ja het is dertig miljoen, maar de supporters zien ook wat het bestuur met het geld doet. Voor Bruma is bijvoorbeeld voor Eredivisie begrippen een monsterbedrag betaald, maar het is allerminst een succesverhaal.
AZ
ALKMAAR
  zondag 26 januari 2020 @ 22:11:59 #203
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191210581
Wat een soap _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator zondag 26 januari 2020 @ 22:15:45 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191210653
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:53 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Charme offensiefje?

Trillende stem, wegkijken, aan neus en oren zitten. Hmmmmm....
Ja die was behoorlijk zenuwachtig.
4045
onlogisch
pi_191210721
30 miljoen lijkt me momenteel gewoon een goed bedrag voor hem.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_191210936
Faber zegt net dat hij toestemming heeft gegeven.
zie email 27 oktober
pi_191211072
Laat zo'n jongen gewoon gaan joh!
  zondag 26 januari 2020 @ 22:44:00 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_191211126
Misschien even een van de boeken van Toon er bij pakken.
pi_191211309
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 22:33 schreef trein2000 het volgende:
Faber zegt net dat hij toestemming heeft gegeven.
Deze fout ligt volledig bij Faber. Bergwijn heeft voorbarig gehandeld maar was nog wel zo bij de les om eerst toestemming te vragen van de trainer. Faber heeft hier twee dingen fout gedaan; het belang van PSV beschermen en ook zijn eigen speler beschermen van het maken van een fout. Bergwijn is nog kind; Faber had moeten zeggen: NEE, je bent speler van PSV we hebben een wedstrijd. Jij blijft. Als je toch besluit om te gaan hoef je niet meer te komen.

Op deze manier legt hij de verantwoordelijkheid dus bij Bergwijn met alle consequenties van dien waar hij dan zelf voor kiest.

Hij zit er bij studio-voetbal ook bij met een ''ik hou me erbuiten en heb er niks mee te maken''.
pi_191211333
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 22:54 schreef Santello het volgende:

[..]

Deze fout ligt volledig bij Faber. Bergwijn heeft voorbarig gehandeld maar was nog wel zo bij de les om eerst toestemming te vragen van de trainer. Faber heeft hier twee dingen fout gedaan; het belang van PSV beschermen en ook zijn eigen speler beschermen van het maken van een fout. Bergwijn is nog kind; Faber had moeten zeggen: NEE, je bent speler van PSV we hebben een wedstrijd. Jij blijft. Als je toch besluit om te gaan hoef je niet meer te komen.

Op deze manier legt hij de verantwoordelijkheid dus bij Bergwijn met alle consequenties van dien waar hij dan zelf voor kiest.

Hij zit er bij studio-voetbal ook bij met een ''ik hou me erbuiten en heb er niks mee te maken''.
Ik vraag me af wat hier precies gebeurd is. Is er gewoon dramatisch gecommuniceerd bij PSV of zijn trainer en directie tegen elkaar uitgespeeld door een kwaadaardige zaakwaarnemer,
zie email 27 oktober
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 12:44:24 #211
35723 crew  GGMM
pi_191216637
veronicainside twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:17:01 'Bergwijn is afgeknapt op middelmatige ploeggenoten bij PSV' https://t.co/75oUn7wctB #veronicainside https://t.co/CO2dNt7dhN reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport maandag 27 januari 2020 @ 12:48:00 #212
pi_191216705
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
veronicainside twitterde op maandag 27-01-2020 om 12:17:01 'Bergwijn is afgeknapt op middelmatige ploeggenoten bij PSV' https://t.co/75oUn7wctB #veronicainside https://t.co/CO2dNt7dhN reageer retweet
Jeetje, die heeft het wel hoog in z’n bol.

Al is het ook niet veel
  maandag 27 januari 2020 @ 12:50:44 #213
268491 fetX
pi_191216742
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 12:44 schreef GGMM het volgende:
Hij paste dit seizoen anders prima tussen die middelmaat.
pi_191217746
hoeveel zou PSV nu krijgen van Tottenham? Meer of minder dan 30 miljoen?
  Forum Admin maandag 27 januari 2020 @ 14:14:34 #215
35723 crew  GGMM
pi_191217757
quote:
2s.gif Op maandag 27 januari 2020 14:13 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou PSV nu krijgen van Tottenham?
RikElfrink twitterde op maandag 27-01-2020 om 00:38:30 Zo'n 30 tot 33 miljoen , dat is wat PSV er bij Bergwijn deze week ongeveer uit wil gaan halen. Hij staat als jeugdspeler voor 0 euro op de balans, dus dat betekent een flinke financile impuls. Tottenham Hotspur kan het bedrag makkelijk betalen. reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 27 januari 2020 @ 14:26:24 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_191217850
Bij Tottenham zijn ze niet bepaald goed met geld uitgeven.
Makkelijk eerste
pi_191218226
Als je 30 voor Bergwijn krijgt moet je gewoon heel snel bij het kruisje tekenen. Wat een wanvertoning allemaal zeg.
#12 is not for sale!
pi_191220280
De gesprekken tussen PSV en Tottenham Hotspur over Steven Bergwijn zijn weer opgestart. Verwacht wordt dat er snel witte rook en dus een deal is. Zo een stukje op de ED-site.

Rikgod zit bovenop het nieuws.
pi_191227341
PSV en Tottenham Hotspur hebben een principeakkoord bereikt over de transfer van Steven Bergwijn, zo meldt De Telegraaf in de nacht van maandag op dinsdag. Volgens de krant hebben alle betrokken partijen hun jawoord gegeven, waardoor niets een transfer meer in de weg lijkt te staan. Bergwijn, die een contract tot medio 2025 kan ondertekenen, verkast volgens de krant voor een bedrag van dertig miljoen euro, exclusief bonussen.
AFCA!
  dinsdag 28 januari 2020 @ 10:20:44 #220
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191229764
Prima deal lijkt me. Mij benieuwen hoe hij het gaat doen in de premier league. Toch een lichtgewicht vooralsnog.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 11:31:26 #221
35723 crew  GGMM
pi_191246508
Officieel:
PSV twitterde op woensdag 29-01-2020 om 11:30:01 Na negen jaar PSV vertrekt @StevenBergwijn naar @SpursOfficial.𝑩𝒆𝒅𝒂𝒏𝒌𝒕 𝒗𝒐𝒐𝒓 𝒂𝒍𝒍𝒆𝒔 𝒆𝒏 𝒗𝒍𝒂𝒎𝒎𝒆𝒏 𝒊𝒏 𝑳𝒐𝒏𝒅𝒆𝒏, 𝑺𝒕𝒆𝒗𝒊𝒆!#StevieToSpurs reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 januari 2020 @ 11:34:20 #222
268491 fetX
pi_191246553
Dertig miljoen is toch wel een gigantisch bedrag voor een speler die niet meer zoveel liet zien. Prima onderhandeld. Benieuwd of we nog wat van ‘m gaan horen. Voor NL zou het fijn zijn als hij de pannen van het dak gaat spelen.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 12:00:32 #223
35723 crew  GGMM
pi_191247048
VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 11:56:29 'Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won', glimlacht Steven Bergwijn na het afronden van zijn toptransfer. https://t.co/6069nNvU0S reageer retweet
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 januari 2020 @ 12:02:09 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191247081
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef fetX het volgende:
Dertig miljoen is toch wel een gigantisch bedrag voor een speler die niet meer zoveel liet zien. Prima onderhandeld. Benieuwd of we nog wat van ‘m gaan horen. Voor NL zou het fijn zijn als hij de pannen van het dak gaat spelen.
Zou fijn zijn, maar ik zie het Bergwijn niet redden bij Tottenham tenzij hij ineens echt drie klassen beter wordt komend jaar.
pi_191247082
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:34 schreef fetX het volgende:
147 wedstrijden, 31 goals.
pi_191247239
Aan alle criticasters; lees het stuk van Sam Planting op VI en je snapt ook meteen waarom Spurs ruim 30 mio voor hem neertelt.
pi_191247802
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Aan alle criticasters; lees het stuk van Sam Planting op VI en je snapt ook meteen waarom Spurs ruim 30 mio voor hem neertelt.
Juist bij dit soort spelers gaat het niet alleen om wat ze op het veld allemaal kunnen maar ook om hun instelling.
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2020 @ 12:50:59 #228
pi_191247850
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 11:56:29 'Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won', glimlacht Steven Bergwijn na het afronden van zijn toptransfer. https://t.co/6069nNvU0S reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat een vreemde jongen. Paar maanden terug flirtte ie nog met Ajax.

Tevens speelt Tottenham erg lelijk. Past Mountainwine dus prima bij.
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 12:52:35 #229
35723 crew  GGMM
pi_191247869
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wat een vreemde jongen. Paar maanden terug flirtte ie nog met Ajax.
Dit is ook puur om even de PSV-fans te pleasen, die hij zojuist genaaid heeft.

Mensen als @nickhguitar en @Doublepain zullen daar met open ogen intrappen.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191247898
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mensen als @:nickhguitar en @:doublepain zullen daar met open ogen intrappen.
Of het is om Ajacieden te triggeren, dat is aardig gelukt gezien de vele reacties :)
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 12:54:39 #231
35723 crew  GGMM
pi_191247918
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:53 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Of het is om Ajacieden te triggeren
Wat een raar moment om daar nu mee bezig te zijn.

Nee, dit geloof ik niet.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2020 @ 12:57:50 #232
pi_191247986
quote:

[..]

Verstandige PSV-fans doorzien deze matige act.
pi_191247989
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dit geloof ik niet.
Die pakt hij gewoon nog even mee op weg naar de uitgang natuurlijk. Al met al een prima deal voor alle partijen :) Nu even een blikje Viergevers/Lato's/Bruma's opentrekken en het cirkeltje is weer rond.
pi_191249057
quote:

[..]

Hij heeft de PSV fans niet genaaid, maar het zit de Ajacieden diep na zijn uitspraken
  woensdag 29 januari 2020 @ 14:14:40 #235
474254 GurneyIsBestOke
pi_191249099
Een heel gewaagde voorspelling van mij:

Bergwijn gaat floppen.
Makkelijk eerste
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 14:15:28 #236
35723 crew  GGMM
pi_191249104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Verstandige PSV-fans doorzien deze matige act.
Eens. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191249303
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee, dit geloof ik niet.
Calimerogedrag ook bij de (ex-)PSV spelers, zo blijkt maar weer
pi_191249350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Bergwijn gaat floppen.
Lijkt me heerlijk om te floppen bij Tottenham voor 4 miljoen per jaar. Vervolgens lekker een niveautje lager wel prima presteren voor een miljoen of 2/3 per jaar. Prima.
pi_191251330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

Bergwijn gaat floppen.
Bergwijn is dan ook een hele beperkte speler
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 17:27:52 #240
35723 crew  GGMM
pi_191251349
Dit topic krijgt over een jaar een kick en dan gaan er wat mensen spijt krijgen. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191251675
Bergwijn viel bij PSV al niet op dus waarom zou hij slagen in Engeland
  woensdag 29 januari 2020 @ 17:51:10 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191251687
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Dit topic krijgt over een jaar een kick en dan gaan er wat mensen spijt krijgen. :)
Ik kijk er nu al naar uit!!! :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191251861
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:50 schreef Bottendaal het volgende:
Bergwijn viel bij PSV al niet op dus waarom zou hij slagen in Engeland
Tottenham is het niet met je eens.
  woensdag 29 januari 2020 @ 18:11:15 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191251902
Lucas MouraGOD > Bergwijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 29 januari 2020 @ 18:40:20 #245
35723 crew  GGMM
pi_191252270
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 17:51 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik kijk er nu al naar uit!!! :)
Ik ook Caland.

Ik ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 18:07 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tottenham is het niet met je eens.
Nee, anders hadden ze hem niet gekocht.

Ik vind jou inhoudelijk niet zo sterk vandaag. :{
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 januari 2020 @ 19:46:54 #246
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191253378
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Verstandige PSV-fans doorzien
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Forum Admin donderdag 30 januari 2020 @ 11:03:18 #247
35723 crew  GGMM
pi_191261021

Vooral die laatste zin raakte @onlogisch en mij in het bijzonder. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator donderdag 30 januari 2020 @ 11:12:28 #248
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_191261153
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]

Vooral die laatste zin raakte @:onlogisch en mij in het bijzonder. :)
4045
onlogisch
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:40:24 #249
474254 GurneyIsBestOke
pi_191262671
Ben trouwens trots op jullie dat we deze hele transfer hebben volbracht zonder dat iemand de grap heeft gemaakt dat een van de partijen een beetje water bij de Bergwijn moest doen.

We gaan vooruit!
Makkelijk eerste
  Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 13:29:09 #250
pi_191263513
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben trouwens trots op jullie dat we deze hele transfer hebben volbracht zonder dat iemand de grap heeft gemaakt dat een van de partijen een beetje water bij de Bergwijn moest doen.

We gaan vooruit!
Wel fijn dat jij m op de valreep dan tch effe maakt!
  donderdag 30 januari 2020 @ 13:30:42 #251
474254 GurneyIsBestOke
pi_191263537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Wel fijn dat jij m op de valreep dan tch effe maakt!
Nee, de transfer is al volbracht, dus het is niks meer dan een simpele observatie.
Makkelijk eerste
  zondag 2 februari 2020 @ 18:54:12 #252
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191313785
Dit kan wel eens een heel grote gaan worden
AZ
ALKMAAR
pi_191313858
Scoren bij je debuut tegen Man City _O_
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 2 februari 2020 @ 18:58:05 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191313880
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:54 schreef Durmada het volgende:
Dit kan wel eens een heel grote gaan worden
Verstandige jongen, gaat ver komen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_191313881
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scoren bij je debuut tegen Man City _O_
Goed voor je zelfvertrouwen inderdaad. Kom je toch even binnen als 22(?)-jarige.
pi_191313904
Overschat...hhaha

Bergwijn _O_
pi_191313921
Ook al geblesseerd. Koeman houdt niks over.
pi_191313969
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2020 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Overschat...hhaha

Bergwijn _O_
Trekt een sprintje en scheurt alles af.

Wat een topspeler. :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 2 februari 2020 @ 19:04:45 #259
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_191314027
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Trekt een sprintje en scheurt alles af.

Wat een topspeler. :')
Wat dat betreft zou hij prima bij het huidige Ajax meekunnen inderdaad.
AZ
ALKMAAR
  Forum Admin zondag 2 februari 2020 @ 19:05:10 #260
35723 crew  GGMM
pi_191314036
En de goal

thespursweb twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:10 🇳🇱⚪️ STEVEN BERGWIJN ON HIS PREMIER LEAGUE DEBUT FOR TOTTENHAM! #THFC #COYS #TOTMCI https://t.co/xLvUIEcInW reageer retweet
Zat er prima in hoor. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 02-02-2020 19:38:56 ]
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 2 februari 2020 @ 21:38:15 #261
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_191316594
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Ook al geblesseerd. Koeman houdt niks over.
StrootGod _O_
pi_191316650
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
En de goal

thespursweb twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:10 🇳🇱⚪️ STEVEN BERGWIJN ON HIS PREMIER LEAGUE DEBUT FOR TOTTENHAM! #THFC #COYS #TOTMCI https://t.co/xLvUIEcInW reageer retweet
Zat er prima in hoor. :)

[ afbeelding ]
Zo...dit komt keihard aan bij PSV.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Forum Admin zondag 2 februari 2020 @ 21:45:02 #263
35723 crew  GGMM
pi_191316692
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Uh... oke
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:28:46 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191325252
Gelijk dat hypen door de NOS :')

https://nos.nl/l/2321456
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Forum Admin maandag 3 februari 2020 @ 12:31:57 #265
35723 crew  GGMM
pi_191325303
Mooi, dit topic zou niet compleet zijn zonder Klopkoek die ons gaat uitleggen hoe slecht deze speler eigenlijk is. :)

Misschien kun je nog even n of ander gaar onbekend Frans Football Manager talent aanhalen als vergelijking.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_191325393
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2020 21:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ben blij voor Bergwijn

Vooral omdat er nu heel veel Ajacieden verzuurd reageren, genot

Lucasgod

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 12:36:12 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 13:07:47 #267
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191325883
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
Mooi, dit topic zou niet compleet zijn zonder Klopkoek die ons gaat uitleggen hoe slecht deze speler eigenlijk is. :)

Misschien kun je nog even n of ander gaar onbekend Frans Football Manager talent aanhalen als vergelijking.
Mooi goal maar voor de rest speelde hij niet bijzonder.

En ja, Nederlandse media zijn echt cringe geworden in dit soort dingen. Inclusief doen alsof Luuk de Jong goed speelt :')

Nederlandse media zijn cht heel erg geworden in dit.

Frankrijk heeft inderdaad vele topspelers.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 3 februari 2020 @ 13:29:28 #268
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191326160
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ben blij voor Bergwijn

Vooral omdat er nu heel veel Ajacieden verzuurd reageren, genot

Lucasgod
Waarom zouden Ajacieden zuur zijn dat een matig PSV op de valreep nog wat verzwakt wordt?
pi_191328380
Hij lijkt me het type dat heel erg naast zijn schoenen gaat lopen als hij veel hype en complimenten krijgt. Een beetje zoals Memphis. Ik hoop van niet natuurlijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 3 februari 2020 @ 16:30:47 #270
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_191328854
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo goed aan die Bergwijn zou zijn. Toegegeven ik ken hem niet goed genoeg en kijk amper PSV, maar ik vond het al vreemd toen hij in Oranje verscheen. En nu opeens zo'n grote transfer. Hij zal wel z'n kwaliteiten hebben maar ik vind hem een beetje een grijze, onopvallend type.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_191329067
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 16:30 schreef VeX- het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo goed aan die Bergwijn zou zijn. Toegegeven ik ken hem niet goed genoeg en kijk amper PSV, maar ik vond het al vreemd toen hij in Oranje verscheen. En nu opeens zo'n grote transfer. Hij zal wel z'n kwaliteiten hebben maar ik vind hem een beetje een grijze, onopvallend type.
pi_191331717
quote:
15s.gif Op maandag 3 februari 2020 15:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij lijkt me het type dat heel erg naast zijn schoenen gaat lopen als hij veel hype en complimenten krijgt. Een beetje zoals Memphis. Ik hoop van niet natuurlijk.
Het feit dat ie vrienden is met Brenet zegt genoeg toch. Dat is de meest domme gast die ik ooit heb gezien
  Forum Admin maandag 9 maart 2020 @ 19:37:02 #273
35723 crew  GGMM
pi_191927548
quote:
Mourinho vreest voor einde seizoen Bergwijn
De enkelblessure die Steven Bergwijn heeft opgelopen is flink. Tottenham Hotspur-manager Jos Mourinho vreest zelfs dat de Oranje-international dit seizoen niet meer in actie komt.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)nde-seizoen-bergwijn
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')