Juist bij dit soort spelers gaat het niet alleen om wat ze op het veld allemaal kunnen maar ook om hun instelling.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Aan alle criticasters; lees het stuk van Sam Planting op VI en je snapt ook meteen waarom Spurs ruim 30 mio voor hem neertelt.
Wat een vreemde jongen. Paar maanden terug flirtte ie nog met Ajax.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:00 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 11:56:29'Ik heb er vorig seizoen van genoten dat Tottenham van Ajax won', glimlacht Steven Bergwijn na het afronden van zijn toptransfer. https://t.co/6069nNvU0S reageer retweet
Dit is ook puur om even de PSV-fans te pleasen, die hij zojuist genaaid heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een vreemde jongen. Paar maanden terug flirtte ie nog met Ajax.
Of het is om Ajacieden te triggeren, dat is aardig gelukt gezien de vele reactiesquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is ook puur om even de PSV-fans te pleasen, die hij zojuist genaaid heeft.
Mensen als @:nickhguitar en @:doublepain zullen daar met open ogen intrappen.
Wat een raar moment om daar nu mee bezig te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of het is om Ajacieden te triggeren
Verstandige PSV-fans doorzien deze matige act.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die pakt hij gewoon nog even mee op weg naar de uitgang natuurlijk. Al met al een prima deal voor alle partijenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een raar moment om daar nu mee bezig te zijn.
Nee, dit geloof ik niet.
Hij heeft de PSV fans niet genaaid, maar het zit de Ajacieden diep na zijn uitsprakenquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige PSV-fans doorzien deze matige act.
Calimerogedrag ook bij de (ex-)PSV spelers, zo blijkt maar weerquote:Op woensdag 29 januari 2020 12:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een raar moment om daar nu mee bezig te zijn.
Nee, dit geloof ik niet.
Lijkt me heerlijk om te floppen bij Tottenham voor 4 miljoen per jaar. Vervolgens lekker een niveautje lager wel prima presteren voor een miljoen of 2/3 per jaar. Prima.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een heel gewaagde voorspelling van mij:
Bergwijn gaat floppen.
Bergwijn is dan ook een hele beperkte spelerquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een heel gewaagde voorspelling van mij:
Bergwijn gaat floppen.
Ik kijk er nu al naar uit!!!quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
Dit topic krijgt over een jaar een kick en dan gaan er wat mensen spijt krijgen.
Tottenham is het niet met je eens.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:50 schreef Bottendaal het volgende:
Bergwijn viel bij PSV al niet op dus waarom zou hij slagen in Engeland
Ik ook Caland.quote:
Nee, anders hadden ze hem niet gekocht.quote:Op woensdag 29 januari 2020 18:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tottenham is het niet met je eens.
quote:Op woensdag 29 januari 2020 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige PSV-fans doorzien
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:03 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die laatste zin raakte @:onlogisch en mij in het bijzonder.
Wel fijn dat jij m op de valreep dan tóch effe maakt!quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben trouwens trots op jullie dat we deze hele transfer hebben volbracht zonder dat iemand de grap heeft gemaakt dat een van de partijen een beetje water bij de Bergwijn moest doen.
We gaan vooruit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |