Nee, de transfer is al volbracht, dus het is niks meer dan een simpele observatie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel fijn dat jij m op de valreep dan tóch effe maakt!
Verstandige jongen, gaat ver komen.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:54 schreef Durmada het volgende:
Dit kan wel eens een heel grote gaan worden
Goed voor je zelfvertrouwen inderdaad. Kom je toch even binnen als 22(?)-jarige.quote:Op zondag 2 februari 2020 18:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Scoren bij je debuut tegen Man City
Trekt een sprintje en scheurt alles af.quote:
Wat dat betreft zou hij prima bij het huidige Ajax meekunnen inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Trekt een sprintje en scheurt alles af.
Wat een topspeler.
Zat er prima in hoor.twitter:thespursweb twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:10🇳🇱⚪️ STEVEN BERGWIJN ON HIS PREMIER LEAGUE DEBUT FOR TOTTENHAM! #THFC #COYS #TOTMCI https://t.co/xLvUIEcInW reageer retweet
StrootGodquote:Op zondag 2 februari 2020 19:00 schreef Duveldrinker het volgende:
Ook al geblesseerd. Koeman houdt niks over.
Zo...dit komt keihard aan bij PSV.quote:Op zondag 2 februari 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
En de goalZat er prima in hoor.twitter:thespursweb twitterde op zondag 02-02-2020 om 18:54:10🇳🇱⚪️ STEVEN BERGWIJN ON HIS PREMIER LEAGUE DEBUT FOR TOTTENHAM! #THFC #COYS #TOTMCI https://t.co/xLvUIEcInW reageer retweet
[ afbeelding ]
Ben blij voor Bergwijnquote:
Mooi goal maar voor de rest speelde hij niet bijzonder.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:31 schreef GGMM het volgende:
Mooi, dit topic zou niet compleet zijn zonder Klopkoek die ons gaat uitleggen hoe slecht deze speler eigenlijk is.
Misschien kun je nog even één of ander gaar onbekend Frans Football Manager talent aanhalen als vergelijking.
Waarom zouden Ajacieden zuur zijn dat een matig PSV op de valreep nog wat verzwakt wordt?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben blij voor Bergwijn
Vooral omdat er nu heel veel Ajacieden verzuurd reageren, genot
Lucasgod
quote:Op maandag 3 februari 2020 16:30 schreef VeX- het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo goed aan die Bergwijn zou zijn. Toegegeven ik ken hem niet goed genoeg en kijk amper PSV, maar ik vond het al vreemd toen hij in Oranje verscheen. En nu opeens zo'n grote transfer. Hij zal wel z'n kwaliteiten hebben maar ik vind hem een beetje een grijze, onopvallend type.
Het feit dat ie vrienden is met Brenet zegt genoeg toch. Dat is de meest domme gast die ik ooit heb gezienquote:Op maandag 3 februari 2020 15:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij lijkt me het type dat heel erg naast zijn schoenen gaat lopen als hij veel hype en complimenten krijgt. Een beetje zoals Memphis. Ik hoop van niet natuurlijk.
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)nde-seizoen-bergwijnquote:Mourinho vreest voor einde seizoen Bergwijn
De enkelblessure die Steven Bergwijn heeft opgelopen is flink. Tottenham Hotspur-manager José Mourinho vreest zelfs dat de Oranje-international dit seizoen niet meer in actie komt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |