twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 07:40:50Steven Bergwijn staat inderdaad serieus op de radar bij Sevilla, zoals Telegraaf-collega Erik van Haren vanmorgen schrijft. Of zij aan de vraagprijs van PSV kunnen voldoen, is onduidelijk. Eerste geluiden dat ze max. 30-32 miljoen zouden willen betalen. Zo wat meer op de ED-site. reageer retweet
Waarom niet? Qua niveau nu al minimaal gelijk en veel jonger?quote:Op dinsdag 25 juni 2019 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bergwijn zou niet duurder moeten zijn dan Promes. Ik zou zeggen 15 miljoen voor Bergwijn is reëel.
Hij wil niet spelentwitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 14:50:48Steven Bergwijn wil vandaag niet spelen voor PSV. Transferperikelen. Spurs heeft o.a. interesse. Zo meer. reageer retweet
Eens, plaatst zichzelf boven de club.quote:Op zondag 26 januari 2020 15:49 schreef TLC het volgende:
Overgewaardeerde speler die Bergwijnmaar goed meneer t miljonairtje wil niet voetballen
Kutlulquote:Op zondag 26 januari 2020 15:47 schreef GGMM het volgende:
Hij wil niet spelentwitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 14:50:48Steven Bergwijn wil vandaag niet spelen voor PSV. Transferperikelen. Spurs heeft o.a. interesse. Zo meer. reageer retweet
Wat een instelling zeg.
Ben benieuwd hoe @:lange_lans hierover denkt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Qua niveau nu al minimaal gelijk en veel jonger?
Wat is er? Gaat toch een toptransfer maken?quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen.
Voor 30 miljoen kunnen ze toch weer een nieuwe Bruma en Baumgartl halen.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
Onbegrijpelijk vanuit PSV gezien. Zoveel geld vang je er nooit meer voor.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:57:11Binnen PSV is er verbijstering over het standpunt van Bergwijn, ook uitgerekend op dit moment waarop de club in nood is. Hij heeft geweigerd om voor de club te spelen en dat aan trainer Ernest Faber laten weten. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 19:15:29Faber over de situatie met Bergwijn: 'Wij schakelen snel door. Het heeft geen zin om er heel lang over te praten. Voor Steven is het te hopen dat dit snel wordt opgelost." Is er nog een weg terug eventueel? Hij is vrij duidelijk over zijn gevoel daarbij. ,,Wij zijn al door." reageer retweet
Zinkende schip verlaten.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |