quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Waarom niet? Qua niveau nu al minimaal gelijk en veel jonger?
Wat is er? Gaat toch een toptransfer maken?quote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen.
Voor 30 miljoen kunnen ze toch weer een nieuwe Bruma en Baumgartl halen.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
Onbegrijpelijk vanuit PSV gezien. Zoveel geld vang je er nooit meer voor.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:23 schreef GGMM het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:55:51Bergwijn heeft GEEN toestemming van PSV om medisch gekeurd te worden. Ook nu niet. Er ligt geen deal. Tottenham wil rond de 30 miljoen euro betalen en dat vindt PSV niet genoeg. Bergwijn heeft geweigerd om voor PSV in actie te komen. reageer retweet
Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat vind ik hoog spel voor een team in een hevige downfall dat maar moet hopen op enige vorm van Europees voetbal.
Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 18:57:11Binnen PSV is er verbijstering over het standpunt van Bergwijn, ook uitgerekend op dit moment waarop de club in nood is. Hij heeft geweigerd om voor de club te spelen en dat aan trainer Ernest Faber laten weten. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 19:15:29Faber over de situatie met Bergwijn: 'Wij schakelen snel door. Het heeft geen zin om er heel lang over te praten. Voor Steven is het te hopen dat dit snel wordt opgelost." Is er nog een weg terug eventueel? Hij is vrij duidelijk over zijn gevoel daarbij. ,,Wij zijn al door." reageer retweet
Zinkende schip verlaten.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Volkomen logisch dat hij het doet vind ik.
En dat is eigenlijk het smerige van Bergwijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook. Netjes is het niet wat Bergwijn doet, maar hij heeft wel een machtspositie.
Hij maakt nu in een heel lastige sportieve fase van PSV misbruik van het feit dat hij weet dat hij een van de weinige cashcows van PSV is.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat PSV zo krampachtig een transfer probeert te voorkomen.
Oneens, PSV gaat al niet zo heel goed de laatste tijd. Dus om nou in januari ook nog eens even je betere spelers te verkopen, dat valt niet uit te leggen aan de aanhang. Zeker nu Malen ook geblesseerd is en je geen adequate vervanger voor Bergwijn kan halen op de korte termijn.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:37 schreef Dejannn het volgende:
Ik vind het vooral onbegrijpelijk dat PSV zo krampachtig een transfer probeert te voorkomen.
Berghuisquote:Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oneens, PSV gaat al niet zo heel goed de laatste tijd. Dus om nou in januari ook nog eens even je betere spelers te verkopen, dat valt niet uit te leggen aan de aanhang. Zeker nu Malen ook geblesseerd is en je geen adequate vervanger voor Bergwijn kan halen op de korte termijn.
Ik denk ook niet dat PSV dat nu moet willen, je moet eerst een beetje een fundament hebben. En je kunt prima een jongen als Gakpo nu de kans bieden. Dit seizoen is toch al zo goed als verloren.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:50 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oneens, PSV gaat al niet zo heel goed de laatste tijd. Dus om nou in januari ook nog eens even je betere spelers te verkopen, dat valt niet uit te leggen aan de aanhang. Zeker nu Malen ook geblesseerd is en je geen adequate vervanger voor Bergwijn kan halen op de korte termijn.
Nouja, Lozano verkochten ze ook voor 40 miljoen. Dat is ook helemaal niks geworden zoals verwacht.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:51 schreef Dale__Cooper het volgende:
30 miljoen voor een ontevreden speler weigeren, die Europees nauwelijks wat heeft laten zien. Ze zetten hoog in.
quote:Woedende Gerbrands: ‘In dat geval stoppen wij nu de onderhandelingen’
PSV-directeur Toon Gerbrands is woedend over de gang van zaken rondom de eventuele transfer van Steven Bergwijn naar Tottenham Hotspur. De Oranje-international is ondanks een verbod van zijn club afgereist naar Londen om een overstap in gang te zetten. Volgens Veronica Inside richt de woede van de algemeen directeur zich vooral op Fulco van Kooperen, zaakwaarnemer van Bergwijn.
Bergwijn nam zondagochtend telefonisch contact op met Faber en gaf aan dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. PSV gaf hem geen toestemming om naar Londen te gaan, maar desondanks is hij toch gegaan. Gerbrands is boos over de gang van zaken. "In dat geval stoppen wij nu de onderhandelingen", zo wordt hij geciteerd door het ANP. PSV heeft geen akkoord met Tottenham. De Engelsen willen naar verluidt dertig miljoen euro betalen, maar de Eindhovenaren azen op meer.
Toch wel erg toevallig dat er zo vaak transferdrama is bij PSV, ligt het dan misschien toch aan de club ipv de spelersquote:
Wat een soap mensen!twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:35Bergwijn heeft volgens de PSV-betrokkenen vanmorgen zelf naar PSV gebeld met de mededeling dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. De directie vindt dat hij de club in de steek heeft gelaten en is ook verbijsterd dat hij dit gedaan heeft, terwijl er geen deel met 'Spurs' lag. reageer retweet
Zo vaak?quote:Op zondag 26 januari 2020 21:39 schreef Class het volgende:
[..]
Toch wel erg toevallig dat er zo vaak transferdrama is bij PSV, ligt het dan misschien toch aan de club ipv de spelers
Had nog wel een paar goals gemaakt in de CL en op het WK toen, daarbij de grote hype in Mexico en had betere statistieken bij PSV.quote:Op zondag 26 januari 2020 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja, Lozano verkochten ze ook voor 40 miljoen. Dat is ook helemaal niks geworden zoals verwacht.
Ja ze moeten hem nu wel verkopen want dit heeft geen zin meer, Bergwijn keert toch niet meer terug bij PSV alsof er niks aan de hand is. Daarbij zou ik die 30 miljoen lekker pakken als ik PSV was, kan je misschien nog investeren op wat andere posities.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:41 schreef GGMM het volgende:
Wat een soap mensen!twitter:RikElfrink twitterde op zondag 26-01-2020 om 21:36:35Bergwijn heeft volgens de PSV-betrokkenen vanmorgen zelf naar PSV gebeld met de mededeling dat hij niet wilde spelen tegen FC Twente. De directie vindt dat hij de club in de steek heeft gelaten en is ook verbijsterd dat hij dit gedaan heeft, terwijl er geen deel met 'Spurs' lag. reageer retweet
Zoals Bruma, Baumgartl en Doan.quote:Op zondag 26 januari 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ze moeten hem nu wel verkopen want dit heeft geen zin meer, Bergwijn keert toch niet meer terug bij PSV alsof er niks aan de hand is. Daarbij zou ik die 30 miljoen lekker pakken als ik PSV was, kan je misschien nog investeren op wat andere posities.
Hij leek wat zenuwachtigquote:Op zondag 26 januari 2020 21:29 schreef GGMM het volgende:
Reactie Bergwijn
https://www.instagram.com/tv/B7y6wulpRuY/?igshid=fbe7iri9p4rb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |