Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar welke club hij gaat vertrekken deze zomerof dat hij nog bij PSV blijft met het oog op het aankomende EK.
quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een geweldig idee
Hallo GGMM in de toekomst!![]()
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler!
Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
lolquote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:44 schreef Class het volgende:
[..]
Valt mee, is namelijk gewoon een afdankertje van Ajax.
Waarschijnlijk wel. Als jullie dan Hendrix ook meteen overnemen.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergwijn en Ihattaren, is 50 miljoen genoeg?
Weet hij hoe een slagboom werkt?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Als jullie dan Hendrix ook meteen overnemen.
Wat vind je het meest confronterende aan deze post GGMM?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een geweldig idee
Hallo GGMM in de toekomst!![]()
Gefeliciteerd met je juiste voorspelling over het weinige talent van deze speler!
Zo. Hier ga ik zeker geen spijt van krijgen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef GGMM het volgende:
De OP van dit topic lijkt me gekopieerd van de topics van j0rdiiii
quote:
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)voor-psv-er-bergwijnquote:Ajax gaat vol voor PSV’er Bergwijn
Ajax heeft zijn zinnen gezet op een supertransfer in Nederland. De Amsterdammers mogen zich woensdagavond officieel kampioen noemen, maar willen nóg een tik uitdelen aan concurrent PSV.
De Amsterdammers hebben een balletje opgegooid bij het management van Steven Bergwijn (21) en willen – nu de sterspeler van PSV niet afwijzend tegenover een terugkeer naar Ajax staat én de titelstrijd is gestreden – snel een vervolg geven aan het eerste gesprek, zo melden bronnen rond de Amsterdamse club.
Directeur voetbalzaken Marc Overmars hoopt sterspeler Steven Bergwijn te verleiden tot een overgang naar de hoofdstad. De voormalige jeugdspeler van Ajax staat niet direct onwelwillend tegenover een terugkeer, maar er zijn meer (buitenlandse) kapers op de kust.
De zaakwaarnemer van Bergwijn, Fulco van Kooperen, bevestigt het contact met Ajax, dat diep in de buidel zal moeten tasten. PSV zal een van zijn pareltjes niet zomaar willen afstaan en zeker niet aan de rivaal. „Ik kan niet ontkennen dat Stevie tussen Marc Overmars en mij ter sprake is gekomen”, zegt Van Kooperen desgevraagd.
Ik lees een beetje dubbel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bron: https://www.telegraaf.nl/(...)voor-psv-er-bergwijn
hij kan even bij jong ajax wennen en dan gaat dat vast een stuk beterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:33 schreef Doublepain het volgende:
Het was idd goed van de KNVB Ajax alle ruimte te geven, 50 miljoen mogen ze hem hebben, heb je meteen iemand die meer kansen omzeep helpt dan Ziyech
Denk maar aan het dubbele.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 01:15 schreef Red_85 het volgende:
Ajax gaat echt geen 25mln betalen voor een speler. Ook al kunnen ze het makkelijk.
25 is al te veel voor een uitgave voor Ajaxquote:
Waarom dat, hij is behoorlijk matig, had een kleine piek en dat was het welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:54 schreef DeParo het volgende:
[..]
DP van depressief als dit nieuws klopt![]()
ai.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |