SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
http://www.538.nl/program(...)et-lieve-marianne-31quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Duidelijk provocatie deze TT. Ik vertrek.
trusten knijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Duidelijk provocatie deze TT. Ik vertrek.
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.quote:De 28-jarige Zwollenaar blijft op verdenking van poging doodslag ingesloten. Hij wordt er van verdacht het 44-jarige slachtoffer, na een conflict in een woning op de 8e etage, met een vuurwapen in het hoofd te hebben geschoten. Het slachtoffer vluchtte die avond via de galerijen van de onderliggende etages naar beneden. Daarbij viel hij op het dak van de entree van het flatgebouw. Hij heeft het ziekenhuis na een kort verblijf weer verlaten.
het bewijs dat er wat anders in zwolle aan de hand is dan goed beleid bij de voetbalclubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.
Ik ga dit in bed nog eens overdenken. Weltrusten alvast.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
het bewijs dat er wat anders in zwolle aan de hand is dan goed beleid bij de voetbalclub
ik zeg goddelijke interventie
huh nee hij heeft zelf iemand in het hoofd geschoten tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.
Nee, die man wordt eerst in z'n kop geschoten en valt dan van 8 hoog uit een flat en zit een kleine week verder weer thuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:04 schreef supersof het volgende:
[..]
huh nee hij heeft zelf iemand in het hoofd geschoten toch
Ohja lees het nu pas goed, was net wakker toen ik het net lasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, die man wordt eerst in z'n kop geschoten en valt dan van 8 hoog uit een flat en zit een kleine week verder weer thuis.
Het is alsnog moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja lees het nu pas goed, was net wakker toen ik het net laskon het al zo moeilijk geloven
ben bezig met laatste project voor deze periodequote:
Goed bezig, ik heb het boek inmiddels voor me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ben bezig met laatste project voor deze periode
en daarna leren jaen jij?
Goed bezig. Dit verdient 2 uur rs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb het boek inmiddels voor me.
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Dit verdient 2 uur rs.
wowquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:25 schreef supersof het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-van-Anna-van-Keulen
janken hierom
Zag ik vanochtend al bij ontbijtnieuws met jan de hoopquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:25 schreef supersof het volgende:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-van-Anna-van-Keulen
janken hierom
ja echt heel goed joh en mooiquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wowDie kon goed piano spelen
Kon
ik zag het gisteravond al voorbij komen maar wilde het niet kijken maatja nu sogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zag ik vanochtend al bij ontbijtnieuws met jan de hoop
wel zielig
dat is correctquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:33 schreef supersof het volgende:
http://instagram.com/p/uusKhvTEnr/
dit is echt vreemd
best voorhoofdquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:33 schreef supersof het volgende:
http://instagram.com/p/uusKhvTEnr/
dit is echt vreemd
ik kan piano spelen ja en jij?quote:
gekkigheidquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:52 schreef supersof het volgende:
was van huisgenoot zat al een dag in die wasmachine heb het gewoon eruit gehaald en op het wasrek gepleurd, vieze aso
qmusicquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete radiostation?
Geenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:05 schreef JanCees het volgende:
Wat is jullie favoriete radiostation?
Ik heb jaren op pianoles gezeten. Dus om je vraag met een simpele ja of nee te beantwoorden.quote:
ik ookquote:
Jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb jaren op pianoles gezeten. Dus om je vraag met een simpele ja of nee te beantwoorden.
nee
Gewoon 2 toch of niet dan. Je moet ook een uitvalbasis nodig als je je leefomgeving een beetje zat bent.quote:
Zeker, één van de weinige dingen waar ik mij een beetje om schaam ook richting mijn ouders. Die hebben er echt zoveel geld ingestoken zonder dat ik ook maar enige inzet toondequote:
baasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap het cyrlisch alfabet nu. Niet moeilijk eigenlijk.
Einde bericht.
Het is niet moeilijker dan ons alfabet eigenlijk. Misschien zelfs makkelijker.quote:
als ik tijd had zou ik ook een andere taal gaan lerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet moeilijker dan ons alfabet eigenlijk. Misschien zelfs makkelijker.
Ik ga russisch leren nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik tijd had zou ik ook een andere taal gaan leren
nice wil ik ookquote:
Vond je het niet leuk of ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon 2 toch of niet dan. Je moet ook een uitvalbasis nodig als je je leefomgeving een beetje zat bent.
[..]
Zeker, één van de weinige dingen waar ik mij een beetje om schaam ook richting mijn ouders. Die hebben er echt zoveel geld ingestoken zonder dat ik ook maar enige inzet toonde
Hoeee was je spelletjesavond?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Straks weer naar mijn stageplek voor de nodige informatie zodat ik over 2 weken beginnen
sog gaat goedquote:
wat mag je 2,5 uurquote:
Hiep hiep hoeraquote:
wat doe jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
1 uurtje samenvatten en 6 pagina`s verder. Je word er niet vrolijk van
Studierenquote:
Die konko deeltijd ja. Tfoe gelukkig wel phone in pauze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt zo lang. gelijk die ander 2 keer inhalen ofzo :S
Ohquote:
Beter ga je het eerst doorlezen ipv samenvattenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Dierverzorging. Anatomie op dit moment.
Doe ik ook. Eerst hoofdstuk lezen, daarna samenvattenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beter ga je het eerst doorlezen ipv samenvatten
Oh oke, goed bezig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook. Eerst hoofdstuk lezen, daarna samenvatten
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee benquote:
hoeveel bladzijdes is het boekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee ben
ik lees nu net over Kimballiaanse sterschema'squote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee ben
Groot.quote:
Ver buiten mijn straatje dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lees nu net over Kimballiaanse sterschema's
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot.Ik heb een heel studiepakket met ook andere vakken zoals Huisvesting van Dieren en Burgerschap
Maar anatomie is denk ik wel iets van 300/350 bladzijdes ofzo.
Ene hoofdstuk is groter dan het andere.
zegt niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watje
Haha. Ja oke, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watje
picsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt hier wel feyenoord wedstrijd met drugscontrole.
Gewoon herkansen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef JanCees het volgende:
ik heb voor ander vak een engelse pdf. maar leest zo kut want ze zetten overal komma's neer.
Echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef JanCees het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-Nazi-slogans.html
gewoon puberfase
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan deze sarcasme niet hendelen :S
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijking
huhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik wist het, Stuart leest gewoon nog mee.Betrapt.
Dat zou heel droevig zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
in grtd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dus
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel wegquote:
Hm, jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
Ik heb hem zelfs een keer met zijn kloon zien posten haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De link doet het niet in DM oh help
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even opnieuw geupload.
Tjacka gaat hier echt van genieten
Johannes, had je mijn lekkere gerecht al gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even opnieuw geupload.
Tjacka gaat hier echt van genieten
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:22 schreef xcachet het volgende:
Sam Smith is echt een opperbaas
Wat vindt jij van hem sof?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............
Was je wel op tijd bij de mediamarktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............
hehquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je wel op tijd bij de mediamarkt
hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je wel op tijd bij de mediamarkt
wat is er danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha
erg he
zag net de foto's
Nederland
lijkt me wel wat voor jou om daar echt heen te gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha
erg he
zag net de foto's
Nederland
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me wel wat voor jou om daar echt heen te gaan
Uh, neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Johannes, had je mijn lekkere gerecht al gezien?
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.quote:
Oh, ik zie het, ik ga het nu lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.
alleen als hij zelf iets geplaatst heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.
Op een vaste tijd nog wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik zie het, ik ga het nu lezen.
En de 24 uur zijn nog niet om he
Elke dag rond vijf uur maak ik een rondje.
Halloquote:
Het is alleen geen nasi, dus hopelijk ben je niet boos.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik leef voor mijn nasi vrienden.
Deurmatman.quote:
quote:
Nee, want deze ligt bij de deur naar het balkon. Ook wel expres, want beetje zonde als het te smerig wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er al veel vieze voetjes mee geveegd?
Hehe goedzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want deze ligt bij de deur naar het balkon. Ook wel expres, want beetje zonde als het te smerig wordt.
M'n oma vond hem trouwens erg leuk.
Niet beschikbaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef JanCees het volgende:
bij wie werkt deze video Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef JanCees het volgende:
bij wie werkt deze video Bekijk deze YouTube-video
quote:
Met partner?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Er is in Zwitserland ook een seksschool waar je echte praktijklessen krijgt
Jazeker. Niet met je eigen partner overigens. Maar je krijgt gewoon praktijkopdrachten met je klasgenoten enzoquote:
Ja, daar doelde ik op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Niet met je eigen partner overigens. Maar je krijgt gewoon praktijkopdrachten met je klasgenoten enzo
Eigenlijk is het niet echt een date meer he nu het zo`n beetje je vriendje aan het worden isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
al mijn kleren zitten in de was en heb vanavond date en heb alleen nog jurkje of heel saai spijkerbroek met vest en een heel saai tshirt wat zal ik doen
ja oké maar dat lost mijn kleding probleem niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet echt een date meer he nu het zo`n beetje je vriendje aan het worden is
Ik heb inmiddels een betoog geschreven over je gerecht en de moraliteit van kip pilaf in een nasi topic in zijn algemeen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is alleen geen nasi, dus hopelijk ben je niet boos.
Alsof hij het erg vindt in wat voor kleding je opduikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké maar dat lost mijn kleding probleem niet op
Waar jij je lekker in voelt. En anders gewoon wat extra sieraden + make-up om het een beetje op te leuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
al mijn kleren zitten in de was en heb vanavond date en heb alleen nog jurkje of heel saai spijkerbroek met vest en een heel saai tshirt wat zal ik doen
Als hij je echt leuk vindt vindt hij je ook leuk in een saai t-shirt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
Ja dat is een beetje de essentie wat ik bedoelde te zeggen inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij je echt leuk vindt vindt hij je ook leuk in een saai t-shirt.
Of gewoon zonder shirtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gewoon spijkerbroek idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
oke ik kan beter iets casuals aan doen want we gaan misschien poolen en dan is jurkje niet echt eh passend
Je bedoelt in een truitje?quote:
Ik hielp je evenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje de essentie wat ik bedoelde te zeggen inderdaad
En dit sowieso.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jurkjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
noooooo ik had net besloten shirt en jij zegt jurkje nu twijfel ik weerquote:
Als je naar een cafeetje gaat om te poolen moet je gewoon spijkerbroek aan doen johquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
[..]
noooooo ik had net besloten shirt en jij zegt jurkje nu twijfel ik weer
ja dat is zo. bovendien is dit mijn kerstjurkje eigenlijk dusjaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je naar een cafeetje gaat om te poolen moet je gewoon spijkerbroek aan doen johIs veel gemakkelijker.
En dat jurkje is dan een mooie kerstverrassing.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo. bovendien is dit mijn kerstjurkje eigenlijk dusja
Precies. Lekker over de tafel heen hangen met je kont naar achteren.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Jurkje bij poolen is wel bad bitch seksie
Gulden middenweg.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat zou ik eens dragen op mijn date met Pax?
quote:
Die leren stringquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shirt met lage v-hals en borsthaar.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Johannes ook woest borsthaar ja?quote:
jurkjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
dan is dit date night.. dus extra leuk aankledenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet echt een date meer he nu het zo`n beetje je vriendje aan het worden is
Geen idee. Ik heb Johannes' glorie nooit live mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Johannes ook woest borsthaar ja?
Heb ik nietquote:
Die bewaar ik voor jou.quote:
Goed idee, dat zal hij leuk vindenquote:
Uiteraard. Rawr.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Johannes ook woest borsthaar ja?
Ik zou de concurrentie om knuffelbeer 2014 natuurlijk met gemak verslaan, daar niet vanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Johannes' glorie nooit live mogen aanschouwen.
Date night is echt iets voor opgebrande burgerlijke stelletjesquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
jurkje
[..]
dan is dit date night.. dus extra leuk aankleden
Jullie wonen ook zo ver wegquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb Johannes' glorie nooit live mogen aanschouwen.
Hep wint altijd. Maar de jury is corrupt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou de concurrentie om knuffelbeer 2014 natuurlijk met gemak winnen, daar niet van
opgebrand stelletje zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Date night is echt iets voor opgebrande burgerlijke stelletjes
Ondanks mijn rawr was het niet de bedoeling een bedreiging te vormen in deze begeerde verkiezing.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou de concurrentie om knuffelbeer 2014 natuurlijk met gemak winnen, daar niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |