Gewoon 2 toch of niet dan. Je moet ook een uitvalbasis nodig als je je leefomgeving een beetje zat bent.quote:
Zeker, één van de weinige dingen waar ik mij een beetje om schaam ook richting mijn ouders. Die hebben er echt zoveel geld ingestoken zonder dat ik ook maar enige inzet toondequote:
baasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik snap het cyrlisch alfabet nu. Niet moeilijk eigenlijk.
Einde bericht.
Het is niet moeilijker dan ons alfabet eigenlijk. Misschien zelfs makkelijker.quote:
als ik tijd had zou ik ook een andere taal gaan lerenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niet moeilijker dan ons alfabet eigenlijk. Misschien zelfs makkelijker.
Ik ga russisch leren nu.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
als ik tijd had zou ik ook een andere taal gaan leren
nice wil ik ookquote:
Vond je het niet leuk of ?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon 2 toch of niet dan. Je moet ook een uitvalbasis nodig als je je leefomgeving een beetje zat bent.
[..]
Zeker, één van de weinige dingen waar ik mij een beetje om schaam ook richting mijn ouders. Die hebben er echt zoveel geld ingestoken zonder dat ik ook maar enige inzet toonde
Hoeee was je spelletjesavond?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:35 schreef Amarantha het volgende:
Straks weer naar mijn stageplek voor de nodige informatie zodat ik over 2 weken beginnen
sog gaat goedquote:
wat mag je 2,5 uurquote:
Hiep hiep hoeraquote:
wat doe jequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:07 schreef Fok-it het volgende:
1 uurtje samenvatten en 6 pagina`s verder. Je word er niet vrolijk van
Studierenquote:
Die konko deeltijd ja. Tfoe gelukkig wel phone in pauze.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
echt zo lang. gelijk die ander 2 keer inhalen ofzo :S
Ohquote:
Beter ga je het eerst doorlezen ipv samenvattenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh
Dierverzorging. Anatomie op dit moment.
Doe ik ook. Eerst hoofdstuk lezen, daarna samenvattenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Beter ga je het eerst doorlezen ipv samenvatten
Oh oke, goed bezig.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik ook. Eerst hoofdstuk lezen, daarna samenvatten
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee benquote:
hoeveel bladzijdes is het boekquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee ben
ik lees nu net over Kimballiaanse sterschema'squote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hele examen is alleen 25 hoofdstukken, dus duurt nog wel even voor ik daar klaar mee ben
Groot.quote:
Ver buiten mijn straatje dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik lees nu net over Kimballiaanse sterschema's
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watjequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Groot.Ik heb een heel studiepakket met ook andere vakken zoals Huisvesting van Dieren en Burgerschap
Maar anatomie is denk ik wel iets van 300/350 bladzijdes ofzo.
Ene hoofdstuk is groter dan het andere.
zegt niksquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watje
Haha. Ja oke, ik zeg niks meerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
lol ik moet een boek van 500 in negen weken doen. Watje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |