Nee, want deze ligt bij de deur naar het balkon. Ook wel expres, want beetje zonde als het te smerig wordt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je er al veel vieze voetjes mee geveegd?
Hehe goedzoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, want deze ligt bij de deur naar het balkon. Ook wel expres, want beetje zonde als het te smerig wordt.
M'n oma vond hem trouwens erg leuk.
Niet beschikbaarquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef JanCees het volgende:
bij wie werkt deze video Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:03 schreef JanCees het volgende:
bij wie werkt deze video Bekijk deze YouTube-video
quote:
Met partner?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Er is in Zwitserland ook een seksschool waar je echte praktijklessen krijgt
Jazeker. Niet met je eigen partner overigens. Maar je krijgt gewoon praktijkopdrachten met je klasgenoten enzoquote:
Ja, daar doelde ik op.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Niet met je eigen partner overigens. Maar je krijgt gewoon praktijkopdrachten met je klasgenoten enzo
Eigenlijk is het niet echt een date meer he nu het zo`n beetje je vriendje aan het worden isquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
al mijn kleren zitten in de was en heb vanavond date en heb alleen nog jurkje of heel saai spijkerbroek met vest en een heel saai tshirt wat zal ik doen
ja oké maar dat lost mijn kleding probleem niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk is het niet echt een date meer he nu het zo`n beetje je vriendje aan het worden is
Ik heb inmiddels een betoog geschreven over je gerecht en de moraliteit van kip pilaf in een nasi topic in zijn algemeen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is alleen geen nasi, dus hopelijk ben je niet boos.
Alsof hij het erg vindt in wat voor kleding je opduikt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oké maar dat lost mijn kleding probleem niet op
Waar jij je lekker in voelt. En anders gewoon wat extra sieraden + make-up om het een beetje op te leuken.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
al mijn kleren zitten in de was en heb vanavond date en heb alleen nog jurkje of heel saai spijkerbroek met vest en een heel saai tshirt wat zal ik doen
Als hij je echt leuk vindt vindt hij je ook leuk in een saai t-shirt.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:09 schreef supersof het volgende:
Ja dat is een beetje de essentie wat ik bedoelde te zeggen inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij je echt leuk vindt vindt hij je ook leuk in een saai t-shirt.
Of gewoon zonder shirtquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gewoon spijkerbroek idd.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:14 schreef supersof het volgende:
oke ik kan beter iets casuals aan doen want we gaan misschien poolen en dan is jurkje niet echt eh passend
Je bedoelt in een truitje?quote:
Ik hielp je evenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje de essentie wat ik bedoelde te zeggen inderdaad
En dit sowieso.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |