picsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt hier wel feyenoord wedstrijd met drugscontrole.
Gewoon herkansen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef JanCees het volgende:
ik heb voor ander vak een engelse pdf. maar leest zo kut want ze zetten overal komma's neer.
Echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef JanCees het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-Nazi-slogans.html
gewoon puberfase
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan deze sarcasme niet hendelen :S
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijking
huhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik wist het, Stuart leest gewoon nog mee.Betrapt.
Dat zou heel droevig zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
in grtd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dus
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel wegquote:
Hm, jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
Ik heb hem zelfs een keer met zijn kloon zien posten haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De link doet het niet in DM oh help
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even opnieuw geupload.
Tjacka gaat hier echt van genieten
Johannes, had je mijn lekkere gerecht al gezien?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje even opnieuw geupload.
Tjacka gaat hier echt van genieten
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:22 schreef xcachet het volgende:
Sam Smith is echt een opperbaas
Wat vindt jij van hem sof?
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............
Was je wel op tijd bij de mediamarktquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wilde naar zijn concert en een vriendin zou kaartjes kopen maar ze had zich verslapen............
hehquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je wel op tijd bij de mediamarkt
hahaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was je wel op tijd bij de mediamarkt
wat is er danquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha
erg he
zag net de foto's
Nederland
lijkt me wel wat voor jou om daar echt heen te gaanquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha
erg he
zag net de foto's
Nederland
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lijkt me wel wat voor jou om daar echt heen te gaan
Uh, neequote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Johannes, had je mijn lekkere gerecht al gezien?
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.quote:
Oh, ik zie het, ik ga het nu lezen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.
alleen als hij zelf iets geplaatst heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat in je nasitopic. Ik had gedacht dat je die dagelijks zou bekijken.
Op een vaste tijd nog wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik zie het, ik ga het nu lezen.
En de 24 uur zijn nog niet om he
Elke dag rond vijf uur maak ik een rondje.
Halloquote:
Het is alleen geen nasi, dus hopelijk ben je niet boos.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik leef voor mijn nasi vrienden.
Deurmatman.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |