picsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Lijkt hier wel feyenoord wedstrijd met drugscontrole.
Gewoon herkansen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:20 schreef JanCees het volgende:
ik heb voor ander vak een engelse pdf. maar leest zo kut want ze zetten overal komma's neer.
Echt hequote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:22 schreef JanCees het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ng-Nazi-slogans.html
gewoon puberfase
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijkingquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik kan deze sarcasme niet hendelen :S
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was het niet kijk je pockie maar voor verduidelijking
huhquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik wist het, Stuart leest gewoon nog mee.Betrapt.
Dat zou heel droevig zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dusquote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
in grtd?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
hij was hier laatst nog gewoon met z'n kloon, niks nieuws te melden dus
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel wegquote:
Hm, jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ja er was toen helemaal niemand, alleen inso en ik. Maar toen was inso even weg en waren stuart en ik even alleen. Maar hij ging al heel snel weg
Ik heb hem zelfs een keer met zijn kloon zien posten haha.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |