thanks johanniequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klinkt als een prima gozer, ik ben blij voor je
hoop het, eerste kerst niet alleenquote:
Het is meer dat xcachet volleybal erg leuk vindtquote:
r, welke?quote:
Ah, oke.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is meer dat xcachet volleybal erg leuk vindt
Zelf speel ik op het strand wel eens een balletje over, meer ook niet.
Xcachet houdt van volleybal in bed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ah, oke.
Dan de vraag aan Xcachet, speel je liever zaal of beach?
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop het, eerste kerst niet alleen
Altijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je me voorstellen aan mijn toekomstige schoonfamilie?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.
[..]
Altijd
ieeeeeh krabquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een 15 cm sub met krab en 15 cm subway melt
ja dat komt nog welquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.
[..]
Altijd
Heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo romantisch
Maak het maar niet officieel op de eerste van de maand, die is voorbehouden aan de jubileums van onze vriendschap.quote:
ohja goedequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak het maar niet officieel op de eerste van de maand, die is voorbehouden aan de jubileums van onze vriendschap.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad hier.
"After all this time?"
'Always'
so sad i cri evrytim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |