SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik vind het wel leuk hoor dat je om vier uur 's nachts aan mij denktquote:
Hij zei leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iets met Jessica Alba misschien?
Ik weet niet meer wat ik wilde zeggen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor dat je om vier uur 's nachts aan mij denkt![]()
Had je nog wat bijzonders te melden? Ik las iets over lekker eten?
Ooit zullen we samen eten, ik voel het gewoon.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik wilde zeggen.
Het eten was lekker. Jammer dat je er niet bij was.
Dat was erg lief van jou inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
Ik kan bevestigen dat met Johannes eten leuk is.
Vooral als je hem tomaatjes voert of stokbrood met satesaus voor hem maakt.
donequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
Zouden jullie ajb willen stemmen?
http://www.bitmagazine.nl/inzending/op-de-veluwe/
Krijg ik mails als ik stem?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ik kijk uit naar die dagquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ooit zullen we samen eten, ik voel het gewoon.
Kun je me daar meer over vertellen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
Ik kan bevestigen dat met Johannes eten leuk is.
Vooral als je hem tomaatjes voert of stokbrood met satesaus voor hem maakt.
het is hier geen spamhoekquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
Wel een bevestigingsmail blijkbaarquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Daar moeten ze altijd toestemming voor vragen.
Is dat jouw paard?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef xcachet het volgende:
Ja dat lijkt me welquote:
Was jaquote:
Ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar die dag
[..]
Kun je me daar meer over vertellen?
Ik kreeg een warm gevoel van binnen toen Johannes een hap nam.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je me daar meer over vertellen?
Ik kreeg ook een warm gevoel toen jullie mijn nasi opaten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kreeg een warm gevoel van binnen toen Johannes een hap nam.
hier meer info:quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is hier dan de bedoeling van? Beste ex-paard van het jaar verkiezing?
Omdat ik de kwaadste niet ben heb ik een stem uitgebracht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
hier meer info:
http://www.bitmagazine.nl/fotowedstrijd/
Jij bent een Alba hater dus jou nemen we niet serieus.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.bitmagazine.nl/inzending/autumn-leaves/
Leuker
Dat rijmt op Pintelier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik de kwaadste niet ben heb ik een stem uitgebracht.
[..]
Jij bent een Alba hater dus jou nemen we niet serieus.
Met je tintelier.
Waar ben jij eigenlijk mod van?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Mortaxx het volgende:
http://www.bitmagazine.nl/inzending/autumn-leaves/
Leuker
Dankte Johannesquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Met je tintelier.
Dan ga ik zaterdag alleen met Pax een brand drinkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Met je tintelier.
Ik rij nog welquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat heb je aan een zadeldek als dat paard niet meer van jou is?
Mortaxx bedoelde ook Pintelier, maar hij is een digibeet.quote:
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ga ik zaterdag alleen met Pax een brand drinken
Wat ben je toch een harde jongen ;squote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ga ik zaterdag alleen met Pax een brand drinken
ja hequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb net het verhaal van je date teruggelezen, vet leuk joh
Was de film ook nog wat?
Oh toch welquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he![]()
En we zijn naar die dracula gegaan uiteindelijk. ook nog wel leuk maar zou niet een tweede keer willen zien
Snap ik wel :$quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word ook wel hard van hem, ondanks zijn persoonlijkheid.
Kusje op je gevoeligheidquote:
nou hij had geen zin om naar een film over een pop te gaan want die beschrijving was best wel dom en ik dacht oké kies dan maar een andere mij maakt het niet uit want mij lijken ze allebei niet zo leukquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh toch welWie heeft besloten om toch niet naar die horror te gaan? jij of je date.
Ach ja, het gaat natuurlijk ook uiteindelijk om de date, niet om de film. Wel leuk dat hij zo lang is gebleven en een mooi cadeautje voor je hadquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hij had geen zin om naar een film over een pop te gaan want die beschrijving was best wel dom en ik dacht oké kies dan maar een andere mij maakt het niet uit want mij lijken ze allebei niet zo leuk
jaaaa lief hequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach ja, het gaat natuurlijk ook uiteindelijk om de date, niet om de film. Wel leuk dat hij zo lang is gebleven en een mooi cadeautje voor je had![]()
Hij is hopelijk wel fan van Divergent?
thanks johanniequote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Klinkt als een prima gozer, ik ben blij voor je
hoop het, eerste kerst niet alleenquote:
Het is meer dat xcachet volleybal erg leuk vindtquote:
r, welke?quote:
Ah, oke.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is meer dat xcachet volleybal erg leuk vindt
Zelf speel ik op het strand wel eens een balletje over, meer ook niet.
Xcachet houdt van volleybal in bed.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ah, oke.
Dan de vraag aan Xcachet, speel je liever zaal of beach?
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hoop het, eerste kerst niet alleen
Altijdquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je me voorstellen aan mijn toekomstige schoonfamilie?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.
[..]
Altijd
ieeeeeh krabquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een 15 cm sub met krab en 15 cm subway melt
ja dat komt nog welquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet het al wel officieel zijn natuurlijk.
[..]
Altijd
Heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo romantisch
Maak het maar niet officieel op de eerste van de maand, die is voorbehouden aan de jubileums van onze vriendschap.quote:
ohja goedequote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak het maar niet officieel op de eerste van de maand, die is voorbehouden aan de jubileums van onze vriendschap.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik nog een tijdje als onderschrift gehad hier.
"After all this time?"
'Always'
so sad i cri evrytim
gewoon naar zijn huis gaanquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou mortaxx wel eens in t echt willen zien
zaterdag 20.15 bij de tintelierquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
zou mortaxx wel eens in t echt willen zien
Wow wil jij ook al nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dm me zn adres even aub
[..]
tintelier
ben je jaloersquote:
jij wil niemandquote:
niet zeuren danquote:
Hallo JC. Alles goed?quote:
Zoals het een goeie zondag betaamt dusquote:
Nah dat niet, laat thuisquote:
3 uur geloof ik. Gelukkig was KS met de auto zodat hij me kon afzetten, anders moest ik alweer vroeg terugquote:
Nicequote:Op zondag 26 oktober 2014 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3 uur geloof ik. Gelukkig was KS met de auto zodat hij me kon afzetten, anders moest ik alweer vroeg terug
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoals het een goeie zondag betaamt dus
ik kan ook nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.ga jou dus niet meevragen naar de tintelier
Ja niks mis meequote:
Uhhuhquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]Normaal gesproken valt het nog mee hoor
Brave jongen jwz
Oh dat was het niet, maar ben niet in de stemmingquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niks mis mee![]()
Jij had geen zin meer?
jammerquote:
Zo`n slechte indruk gemaakt?quote:
Bal is rond dit datquote:
Ah okequote:Op zondag 26 oktober 2014 16:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh dat was het niet, maar ben niet in de stemming
Nee hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n slechte indruk gemaakt?
[..]
Bal is rond dit dat
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar je bent geen braaf jongetje en da's heul nie erg nie :$
Nee, geen zak aanquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, geen zak aan
Ja, het was tof. Had alleen beter een fatsoenlijke frituurpan als cadeau kunnen geven. Pauperding
Niet slaan Feer :$
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]Misschien volgend jaar. Is ze vast blijer mee dan mijn kleffe deurmat
quote:
hahahahaquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:43 schreef badschaap het volgende:
vandaag slipcursus gehad, was wel lagguh
*Lachen voor de mensen met niveauquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
*lachen voor de mensen boven de rivieren.
*lachen voor mensen die wel een normaal functionerend brein hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:45 schreef badschaap het volgende:
[..]
*lachen voor de mensen boven de rivieren.
Ik heb een normaal functionerend brein, dank je.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
*lachen voor mensen die wel een normaal functionerend brein hebben
Wat heeft een stad te maken met de mate van intelligentie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb een normaal functionerend brein, dank je.
Nee in Arnhem wonen, daar word je blij van
Veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft een stad te maken met de mate van intelligentie?
Vertelquote:
Daar word ik best blij van ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:47 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik heb een normaal functionerend brein, dank je.
Nee in Arnhem wonen, daar word je blij van
Ik vroeg je watquote:
heb je george nog gesproken?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
INB4 de social justice warriors
quote:
Reageer eens onderontwikkelde druifquote:
hij denkt nog na, zijn brein werkt langzamer. even tijd gunnenquote:
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hij denkt nog na, zijn brein werkt langzamer. even tijd gunnen
reageer dan gewoonquote:
quote:
Volgens mij is het zonder Mortaxx veel gezelliger bij de *Pintelier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dm me zn adres even aub
[..]
tintelier
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
vandaag zijn inso en ik 1 jaar bevriend![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook, mortaxx doet soms een beetje hatelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het zonder Mortaxx veel gezelliger bij de *Pintelier.
[..]
Gefeliciteerd!
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke liefquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, mortaxx doet soms een beetje hatelijk.
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden danquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke lief
Dan moet je gewoon wat vriendelijker tegen me doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke lief
micro penis :squote:Op zondag 26 oktober 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden dan
Mijn schattigheidquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden dan
Waar doel je op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat vriendelijker tegen me doen.
Soms denk ik wel eens dat je last hebt van wat oud zeer.
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx heeft mij in vertrouwen verteld dat dat inderdaad serieus is
Vreemd. Mij is een ander getal ten ore gekomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx heeft mij in vertrouwen verteld dat dat inderdaad serieus is
Mortaxx is een leugenaar dusquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Mij is een ander getal ten ore gekomen.
Ik heb bijna een jaar in de op gestaan onder het kopje im memoriamquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op je hatelijkheden tegen mij.
Met oud zeer doel ik op het feit dat je geroyeerd bent.
Dus je overstap naar de KLB hooligans was je puur om aandacht te doen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar in de op gestaan onder het kopje im memoriam
Zelfs ik ken mezelf niet dus dit lijkt me sterkquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alsof we vandaag pas de echte Mortaxx leren kennen.
Jaquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alsof we vandaag pas de echte Mortaxx leren kennen.
Tijd voor een nieuw begin van je leven in Groningen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zelfs ik ken mezelf niet dus dit lijkt me sterk
Ik ook. Ik ga kijken naar de eredivisie.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Ik ben wel even klaar met die jongen nu
Ik pak fylax van.jeafquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja
Ik ben wel even klaar met die jongen nu
Ik.kijk pretty little liars dus ben pro hierinquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax en ik zijn supergoede matties. Jouw gestook gaat daar niks tegen helpen.
Johannes en ik vinden jou maar een eng mannetjequote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.kijk pretty little liars dus ben pro hierin
ik ookquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik vinden jou maar een eng mannetje
iets voor mortaxxquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
moest lachen om deze fiets
Gá dán.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen als pax meegaat. Chai heeft een leeswaardig topicf geopend
typisch gevalletje tl;drquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen als pax meegaat. Chai heeft een leeswaardig topicf geopend
zet even een samenvatting in mn DMquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En jij studeert rechtenlees gewoon
Erg jarig. Jij?quote:
Dank je.quote:
Ik heb anderhalf seizoen gezien dus ik kan jouw trucjes inschatten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik.kijk pretty little liars dus ben pro hierin
Spangas de movie?quote:Op zondag 26 oktober 2014 21:35 schreef Etsu het volgende:
Johannes, ik heb net een hele slechte film gezien dat ik moet huilen omdat het zo slecht en nep is.
een jaarquote:
een jaar geleden werden inso en ik vrienden omdat we beide van Kate houdenquote:
Soms wel beetje nostalgie naar rotterdam feyenoord enzo elke weekend naar kuipje. Snap jequote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
O
Omdat je laatst zei dat je dat wel wilde
Ja snap rofa is ook chillquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Soms wel beetje nostalgie naar rotterdam feyenoord enzo elke weekend naar kuipje. Snap je
Maar heb daar niks man.
Oh feliquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
een jaar geleden werden inso en ik vrienden omdat we beide van Kate houden
Ben bang dat mijn geromantiseerde beeld van mn jeugd in real tegenvalt alleenquote:
ik had mij verslapenquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer feyenoord niet gezien deze week
Kutleef.
Nee johquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn geromantiseerde beeld van mn jeugd in real tegenvalt alleen
Beter maatquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
2 keer feyenoord niet gezien deze week
Kutleef.
Lobiquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij werden vrienden door teaminsomnia.
ik weet niet meer sinds wanneer we vrienden zijnquote:
jammerquote:Op zondag 26 oktober 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet meer sinds wanneer we vrienden zijn
okquote:
quote:
Ga ergens anders haten johquote:
Bokt.nlquote:
nietquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:42 schreef supersof het volgende:
ezell is vervelend omdat ze aldo te lang niet heeft gezien
waarom doe je dan zo ;squote:
goedquote:
Niet aan jou, verveliaquote:
geen idee, ik post er best veelquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Jancees wat was dat ene nummer die je laatst postte met die dope beats er in
Zet de game op slot en slik de sleutel in, rij een bitch en geef em terug met een deuk erin, of total loss want ik hou gwn de beuk erin, trouw je vrouwtje en ze mag bij mij de keuken inquote:
hou eens op met kut te reageren danquote:
beetje eten, beetje film kijken, beetje in bed, nog beetje in bed, beetje weer ergens gegetenquote:
is vervelia echt een woordquote:
wat wil je weten, laatst reageerde je niet eens meer op mijn dm ;squote:
zag niet dat je daar op had gereageerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
is vervelia echt een woord
[..]
wat wil je weten, laatst reageerde je niet eens meer op mijn dm ;s
maar dat is al best veelquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
zag niet dat je daar op had gereageerd
maar okeeee.. vertel allesssccchhh
ga niet allemaal op fok zettenquote:
Niet verkeer niet verkeerdquote:Op zondag 26 oktober 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
beetje eten, beetje film kijken, beetje in bed, nog beetje in bed, beetje weer ergens gegeten
quote:Op zondag 26 oktober 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet verkeer niet verkeerd![]()
Kan hij een beetje neuken?
heb niet echt vergelijkingsmateriaal hequote:Op zondag 26 oktober 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet verkeer niet verkeerd![]()
Kan hij een beetje neuken?
Oh jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
heb niet echt vergelijkingsmateriaal he
tegen een vrouw zeg je eerder zoiets jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is belangrijk toch
Moet je dan zeggen
Was het fijn intiem samen?
x1000
Trustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |