reageer dan gewoonquote:
quote:
Volgens mij is het zonder Mortaxx veel gezelliger bij de *Pintelier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dm me zn adres even aub
[..]
tintelier
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
vandaag zijn inso en ik 1 jaar bevriend![]()
![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook, mortaxx doet soms een beetje hatelijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het zonder Mortaxx veel gezelliger bij de *Pintelier.
[..]
Gefeliciteerd!
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke liefquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, mortaxx doet soms een beetje hatelijk.
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden danquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke lief
Dan moet je gewoon wat vriendelijker tegen me doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is allemaal compensatiegedrag. Ik ben hartstikke lief
micro penis :squote:Op zondag 26 oktober 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden dan
Mijn schattigheidquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat moet er bij jou gecompenseerd worden dan
Waar doel je op?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon wat vriendelijker tegen me doen.
Soms denk ik wel eens dat je last hebt van wat oud zeer.
Ohquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx heeft mij in vertrouwen verteld dat dat inderdaad serieus is
Vreemd. Mij is een ander getal ten ore gekomen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mortaxx heeft mij in vertrouwen verteld dat dat inderdaad serieus is
Mortaxx is een leugenaar dusquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Mij is een ander getal ten ore gekomen.
Ik heb bijna een jaar in de op gestaan onder het kopje im memoriamquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op je hatelijkheden tegen mij.
Met oud zeer doel ik op het feit dat je geroyeerd bent.
Dus je overstap naar de KLB hooligans was je puur om aandacht te doen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar in de op gestaan onder het kopje im memoriam
Zelfs ik ken mezelf niet dus dit lijkt me sterkquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is alsof we vandaag pas de echte Mortaxx leren kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |