SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
http://www.538.nl/program(...)et-lieve-marianne-31quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Duidelijk provocatie deze TT. Ik vertrek.
trusten knijnquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Duidelijk provocatie deze TT. Ik vertrek.
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.quote:De 28-jarige Zwollenaar blijft op verdenking van poging doodslag ingesloten. Hij wordt er van verdacht het 44-jarige slachtoffer, na een conflict in een woning op de 8e etage, met een vuurwapen in het hoofd te hebben geschoten. Het slachtoffer vluchtte die avond via de galerijen van de onderliggende etages naar beneden. Daarbij viel hij op het dak van de entree van het flatgebouw. Hij heeft het ziekenhuis na een kort verblijf weer verlaten.
het bewijs dat er wat anders in zwolle aan de hand is dan goed beleid bij de voetbalclubquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.
Ik ga dit in bed nog eens overdenken. Weltrusten alvast.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
het bewijs dat er wat anders in zwolle aan de hand is dan goed beleid bij de voetbalclub
ik zeg goddelijke interventie
huh nee hij heeft zelf iemand in het hoofd geschoten tochquote:Op woensdag 29 oktober 2014 02:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
In je hoofd geschoten en daarna uit een flatgebouw gevallen maar na een kort ziekenhuisverblijf weer thuis. WAT DE FUCK.
Nee, die man wordt eerst in z'n kop geschoten en valt dan van 8 hoog uit een flat en zit een kleine week verder weer thuis.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 08:04 schreef supersof het volgende:
[..]
huh nee hij heeft zelf iemand in het hoofd geschoten toch
Ohja lees het nu pas goed, was net wakker toen ik het net lasquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, die man wordt eerst in z'n kop geschoten en valt dan van 8 hoog uit een flat en zit een kleine week verder weer thuis.
Het is alsnog moeilijk te gelovenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja lees het nu pas goed, was net wakker toen ik het net laskon het al zo moeilijk geloven
ben bezig met laatste project voor deze periodequote:
Goed bezig, ik heb het boek inmiddels voor me.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ben bezig met laatste project voor deze periode
en daarna leren jaen jij?
Goed bezig. Dit verdient 2 uur rs.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Goed bezig, ik heb het boek inmiddels voor me.
Moest hardop lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Goed bezig. Dit verdient 2 uur rs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |