al onze koeien worden op gelijke manier behandeldquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je garanderen dat het van een koe is en niet van een stier?
dat is op geen enkele manier een antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:42 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
al onze koeien worden op gelijke manier behandeld
Stierenvlees is veel minder smakelijk en kan alleen in hamburgers en gehakt en zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je garanderen dat het van een koe is en niet van een stier?
discriminatiequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Stierenvlees is veel minder smakelijk en kan alleen in hamburgers en gehakt en zo.
niet zo'n goeie fysiek vergeleken met jouquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
niet zo'n goeie fysiek vergeleken met jou
(geen dan/als durven te gebruiken)
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Niet zo'n goede fysiek als dat jij hebt. Maar bedankt.
quote:
Ah thanks, maar ik ben eigenlijk een Chinees.quote:
Smeer je ouwe kop maar in met verjongingscremepjes.quote:
Ga Frank neuken!quote:
damn lekkere rauwe trackquote:
is toch juist goed?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
mijn huis staat weer te huur, die flikkers hebben de prijs met 100 euro verhoogd
hoe kan jouw huis te huur staan als je daar woont?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:00 schreef Mortaxx het volgende:
mijn huis staat weer te huur, die flikkers hebben de prijs met 100 euro verhoogd
Ik ga eruitquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kan jouw huis te huur staan als je daar woont?
quote:
maar betaal jij die huur dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja nog meer studenten uitzuigen ten bate van een stel graaiers
waarom dan zeikenquote:
Als ik jou met een mes in je buik op straat zie liggen loop ik fluitend verder. Toch niet mijn bloedquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
waarom dan zeiken
blij zijn juist. minder studenten = minder overlast.
Die Bionic Rage is goed bezig. Kende die nog niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]lekker hoor. Wel een beetje te 'vrolijk' nog vind ik.
![]()
Vind ik dit toch ietsje fijner denk ik
https://soundcloud.com/bionic-ragequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Die Bionic Rage is goed bezig. Kende die nog niet.
Heb je nog meer raw? Of een Soundcloud die ik kan volgen?
faggetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
Squatten met Air Mags
thanks!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/bionic-rage
No problemo! Staat vrij weinig op, hij doet zijn best. Hij weet wel wat beuken is.quote:
mijn probleem is alleen, doordat ik veel Partyraiser, F-Noize, Destructive Tendencies etc. luister, dit ook alweer snel soft vindquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No problemo! Staat vrij weinig op, hij doet zijn best. Hij weet wel wat beuken is.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn probleem is alleen, doordat ik veel Partyraiser, F-Noize, Destructive Tendencies etc. luister, dit ook alweer snel soft vind
https://soundcloud.com/to(...)ess-mix-original-mixquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat kan ik mij wel voorstellen ja.Beschouw dit dan als een opwarmertje
Nee, maar dat heeft geen voordeel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik jou met een mes in je buik op straat zie liggen loop ik fluitend verder. Toch niet mijn bloed
kunnen ze mooi combineren met huisbezoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Artsen als postbezorger..
Que..?
Dat gaat dan zo:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ze mooi combineren met huisbezoeken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo:
"halloe ieck bien house aaarts."
Hiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Artsen als postbezorger..
Que..?
jajaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
dmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja.. maar waardeloos zonder foto's natuurlijk
Ik denk dat je eerst gecastreerd wordt, daarna in kokend lood gedoopd wordt en vervolgens onthoofd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Zo gaan die dingen, kan er ook niets aan doenquote:
je probeert het niet eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen, kan er ook niets aan doen
Wat moet ik proberen dan?quote:
quote:
Jullie passen goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantisequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Ze is 1.63m wil ze doen dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst gecastreerd wordt, daarna in kokend lood gedoopd wordt en vervolgens onthoofd.
Ik weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantise
beter dan deze R&P / Vriend volledig de fout in gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantise
Dat gaan lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan deze R&P / Vriend volledig de fout in gegaan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weetBen hier echt goed in
Touche.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
Vernietigd zichzelf toch wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sabotage van binnen uit de organisatie
true. helaas zijn er voor particulieren nog geen echt goede alternatievenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vernietigd zichzelf toch wel.
quote:
quote:Ik was dus wel weer gegaan, niet echt gebruikt, flesje wijn gedronken en een kwart pilletje genomen.
Beuken met haar hoofd, op kruislengte.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja.. maar waardeloos zonder foto's natuurlijk
Damn dat kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beuken met haar hoofd, op kruislengte.
DPD, GLS, UPCquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true. helaas zijn er voor particulieren nog geen echt goede alternatieven
Zou 24/7 bescherming dragenquote:
onze nootmans reageert daar graag. beetje respectquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Reacties.![]()
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze nootmans reageert daar graag. beetje respect
Pakjes.quote:
Wat is dat :$? Die kleinere pakjes die ze gewoon in je brievenbus stoppen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pakketpost is ook duur geworden, van 6,75 naar 6,95
Is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en brieven? kun je bij sandd of businesspost ook als particulier terecht?>quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert hequote:
Dat mens is echt niet goedquote:
Heb jij een zusje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeftquote:
hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hard Die moet echt geen halve tegelijk nemen.
worden steeds heftiger jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
Wanneer was ze wel interessant?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeft
Jaquote:
Ja wat is normaal atm? 200-220 of zo?quote:
dat kan, maar ja, jij hebt dan ook meestal wel ongelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij vind jij alles interessant
zoiets ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaGeen pics.
[..]
Ja wat is normaal atm? 200-220 of zo?Slaat echt nergens op eigenlijk.
Weet nog de eerste aantal die ik had paar jaar geleden waren zo rond de 160-180 en dat was toen al super veel.
Wel eens engelse toeristen meegemaakt ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef remi1986 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ritse_toeristen.htmldie kan zich ook niet gedragen he
als je iedereen moet gaan slaan die je irritant vindt, blijf je bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wel eens engelse toeristen meegemaakt ?
ja, in Malia, dan heb je wel ongeveer de stereotype engelsman/vrouw te pakkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
typerend dat jij dit goedpraatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een wat luchtiger onderwerp dan. Hoe is het met de chicks a manletquote:
Anders had je haar wel gehosseld natuurlijk? :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeft
neuh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders had je haar wel gehosseld natuurlijk? :s
Vind haar wel knap.. thats all.
Vind je haar niet knap?quote:
Wat als er stickers over heen geplakt zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar zoals gezegd: dat is mede omdat die tunnels een major turn-off zijn
hmm, nehquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat als er stickers over heen geplakt zijn?
Best apart welquote:
gvd..quote:KATWIJK - Het zal je maar gebeuren: je zit nietsvermoedend The Voice of Holland of Heel Holland Bakt te kijken, staat er ineens een wildvreemde man in je tuin op zijn spreekwoordelijke fluit te spelen. Het overkwam de bewoners van een Katwijkse woning, afgelopen zaterdagavond. Dat meldt GeenStijl.
De bewoners zouden de politie hebben ingeschakeld, maar die kwamen niet opdagen
Wat komt het dichtbij dan he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gvd..![]()
http://www.omroepwest.nl/(...)katwijkse-tuinrukker
daarom heb ik geen tuin en woon ik op eerste verdiepingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat komt het dichtbij dan he..
Elke vrouw heeft toch tunnelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best apart welstel je mooiste droomvrouw voor... zou je niet als ze tunnels had?
van dat formaat? waarschijnlijk niet neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best apart welstel je mooiste droomvrouw voor... zou je niet als ze tunnels had?
Whehehehe ;pquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wow weirdquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van dat formaat? waarschijnlijk niet nee
Ik denk ik ook niet. Nooit ervaring mee gehad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
piercings in erogene zones moet ik ook niks van hebben
Je moeder.quote:
Hoe kan een gat nou een oor hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:35 schreef Modus het volgende:
Beter gaten in haar oren dan andersom aaha haaha snapjum![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe kan een gat nou een oor hebben
Naja, dat zou in principe kunnen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:08 schreef remi1986 het volgende:
FOK! .. de plek waar mannen elkaar complimenten geven en vrouwen worden uitgescholden
remi zijn auto.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Rebbels into eturnittyyyy4live!!!
#nofearsticker
Op de hardstaaaaail meetrillende cheapass slecht passende nog niet meegespoten spoilerset op de Honda Civic.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Op de hardstaaaaail meetrillende cheapass slecht passende nog niet meegespoten spoilerset op de Honda Civic.
Dan riekt men de zee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:05 schreef remi1986 het volgende:
[..]
"Ik hou van kut, wil er mijn hoofd in stoppen"
Topicreeks: Stratenmakers Ferrari'squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Auto gaat sws sneller als je je pijpen oprolt.
Die reeksquote:
Vis ook niet van jou.quote:
Echt hè.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rustig
Je bent best ok. Trek het je niet aan.
Ja, mooi die frustratie altijdquote:
Dat lees je gewoon parallel aan wat zij typt hequote:
Ze is inmiddels toch ook gewoon al 18 of zo?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lees je gewoon parallel aan wat zij typt he
Oh dacht nog steeds 16quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is inmiddels toch ook gewoon al 18 of zo?
Zou kunnen, dan geef je al wel antwoord op je eigen vraag.quote:
Ik weet het niet zeker, kan ook ouder zijn.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan geef je al wel antwoord op je eigen vraag.
mooie film! 2012quote:
Rightquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, kan ook ouder zijn.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rightouder en dan nog zo kleinzielig? onmogelijk.
quote:geregistreerd op: zondag 17 juli 2011 @ 11:57
Wat bedoel je met haar registratiedatum?quote:
door dequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Rightouder en dan nog zo kleinzielig? onmogelijk.
Minimaal 18.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat bedoel je met haar registratiedatum?
Ik neem alles op FOK! serieus en maak geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door de [ afbeelding ] denk ik dat je het niet zo serieus moeten nemen
Wie bedoel je remi?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:47 schreef remi1986 het volgende:
lekker commentaar blijven geven op andere mensen en achterbaks achter de rug om van iemand roddelen, terwijl je zelf je shit ook niet on point hebt.
Beetje achterbaks van hem inderdaad.quote:
haha die editquote:
Gadverdammequote:
dan is het toch niet achter iemands rug om roddelen? dan kan hij/zij het hier toch gewoon lezen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
hoezo, je kan het toch hier gewoon lezen?
ja in een heel ander topic.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan is het toch niet achter iemands rug om roddelen? dan kan hij/zij het hier toch gewoon lezen?
Da hedde ook als ge nen twix in uwe broekzak bewaardquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Bapple het volgende:
what the fuq
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We volgen gewoon de regels remi, anders gaan we offtopic en doen we aan SC dat mag niet in elk topicquote:
jullie hadden het niet over Wietparkietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dus? Wietparkiet kan hier ook gewoon lezen.
Iedereen kan overal lezenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jullie hadden het niet over Wietparkiet
De meesten doen het zelfquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef BobbyB het volgende:
Zitten jullie weer mensen belachelijk te maken?
Noem geen namen heuheuehueh ;Dquote:
Nee hoor een blinde kan niet de hiërogliefen in Egypte lezen.quote:
alleen jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef BobbyB het volgende:
Zitten jullie weer mensen belachelijk te maken?
Ja maar dat ben ik wel gewend.quote:
wat een roddeltante is die chai tochquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ze wil niet dat ik weet dat zij mijn naam noemt.
meer een theetante xDquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat een roddeltante is die chai toch
Ja dat is het inderdaad.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ze wil niet dat ik weet dat zij mijn naam noemt.
watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wp beetje backup in dat obesitasverheerlijktopic aub
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wp beetje backup in dat obesitasverheerlijktopic aub
quote:
Wel. Is in Braille.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor een blinde kan niet de hiërogliefen in Egypte lezen.
Echt hequote:
Dit denk ik ook heel vaak bij jou. :squote:
door de jingle zeker?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hehahaha
Oh btw Chai ik ga niet naar ONZ
Nee, quote alert.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit denk ik ook heel vaak bij jou. :s
Meteen aangeklikt.quote:
Vieze lurker jijquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaquote:
Hee :$quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kreeg mail over berichtje hè. GET YOUR SHIT TOGETHER TYRONE.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaoh je checkt die shit nog wel.
Die timing altijd van jouquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lurker? Ik kom net binnen lul. Klaar met werk, kapsalon voor lunch en KLB SC opstarten maar.
Shoutout naar Murquote:
Kan het ook niet helpen =$. Is er een rel gaande dan of valt die timing wel meequote:
Oja tuurlijk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kreeg mail over berichtje hè. GET YOUR SHIT TOGETHER TYRONE.
Tabblad stond toevallig nog openquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaoh je checkt die shit nog wel.
Kom dansen :$$ Heb zin om te dansen. :$quote:
FOK!fotoboek <noreply@fok.nl>quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja tuurlijk.
IMMA BEEHOPPIN IN THIS BITCH
Hey lkkrtje :$quote:
Gewoon fatsoenlijk of echt je reet schuren met m'n tong uit m'n bek?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom dansen :$$ Heb zin om te dansen. :$
Nee eigenlijk is er niks... wou gewoon aandacht ;squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shoutout naar Mur.
[..]
Kan het ook niet helpen =$. Is er een rel gaande dan of valt die timing wel mee.
Gewoon fatsoenlijk, we zijn geen 16 meer.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk of echt je reet schuren met m'n tong uit m'n bek?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk of echt je reet schuren met m'n tong uit m'n bek?
je kunt toch voor een keertje gewoon doen alsof..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon fatsoenlijk, we zijn geen 16 meer.
Kun je niet iets meer moeite doen voor je aandacht?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is er niks... wou gewoon aandacht ;s
Sorryquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Walgelijke uitspraak, daar we beiden last hebben van een quarterlife-crisis.
Wowquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Kun je niet iets meer moeite doen voor je aandacht?![]()
Luie hoer.
Ja maar moest hieraan denken bij dansende chloquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, liever die vids met smerige Arabische kahba's die dit doen.
Word jij er opgewonden van als oudere vrouwen doen alsof ze 16 zijn ja?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je kunt toch voor een keertje gewoon doen alsof..
beetje apart dat je direct die conclusie trektquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word jij er opgewonden van als oudere vrouwen doen alsof ze 16 zijn ja?
Zo stel ik me tetou voor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat kleine negertje met dat witte hempie alsof die Bokito is.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
I'm ready gurl, wat dem hips do doe.
Die jou (rechts) en je matties (links) onder vuur houden buiten het zicht van de camera. Opdracht was twerken als een bitch voor de camera en we zouden jullie niks doen.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van jou zijn ook beelden
[ afbeelding ]
hommoquote:
bt is smaller hoor.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van jou zijn ook beelden
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehh watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, niemand die het opvalt dat hij een string draagt?
Niet iedereen schuift zijn bureaustoel naar voren als men mannenbips op het scherm zien.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wil je ons nog iets vertellen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Men zien"quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet iedereen schuift zijn bureaustoel naar voren als men mannenbips op het scherm zien.
?quote:
Maar dWc kan niet helemaal aanschuiven omdat zijn penis tegen de rand van de ja laat maar deze grap duurt te langquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet iedereen schuift zijn bureaustoel naar voren als men mannenbips op het scherm zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |