thanks!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/bionic-rage
No problemo! Staat vrij weinig op, hij doet zijn best. Hij weet wel wat beuken is.quote:
mijn probleem is alleen, doordat ik veel Partyraiser, F-Noize, Destructive Tendencies etc. luister, dit ook alweer snel soft vindquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
No problemo! Staat vrij weinig op, hij doet zijn best. Hij weet wel wat beuken is.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
mijn probleem is alleen, doordat ik veel Partyraiser, F-Noize, Destructive Tendencies etc. luister, dit ook alweer snel soft vind
https://soundcloud.com/to(...)ess-mix-original-mixquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat kan ik mij wel voorstellen ja.Beschouw dit dan als een opwarmertje
Nee, maar dat heeft geen voordeel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik jou met een mes in je buik op straat zie liggen loop ik fluitend verder. Toch niet mijn bloed
kunnen ze mooi combineren met huisbezoekenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Artsen als postbezorger..
Que..?
Dat gaat dan zo:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunnen ze mooi combineren met huisbezoeken
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat gaat dan zo:
"halloe ieck bien house aaarts."
Hiquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Artsen als postbezorger..
Que..?
jajaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
dmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja.. maar waardeloos zonder foto's natuurlijk
Ik denk dat je eerst gecastreerd wordt, daarna in kokend lood gedoopd wordt en vervolgens onthoofd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Zo gaan die dingen, kan er ook niets aan doenquote:
je probeert het niet eensquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen, kan er ook niets aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |