Damn dat kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beuken met haar hoofd, op kruislengte.
DPD, GLS, UPCquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true. helaas zijn er voor particulieren nog geen echt goede alternatieven
Zou 24/7 bescherming dragenquote:
onze nootmans reageert daar graag. beetje respectquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Reacties.![]()
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze nootmans reageert daar graag. beetje respect
Pakjes.quote:
Wat is dat :$? Die kleinere pakjes die ze gewoon in je brievenbus stoppen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pakketpost is ook duur geworden, van 6,75 naar 6,95
Is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en brieven? kun je bij sandd of businesspost ook als particulier terecht?>quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert hequote:
Dat mens is echt niet goedquote:
Heb jij een zusje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeftquote:
hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hard Die moet echt geen halve tegelijk nemen.
worden steeds heftiger jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
Wanneer was ze wel interessant?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeft
Jaquote:
Ja wat is normaal atm? 200-220 of zo?quote:
dat kan, maar ja, jij hebt dan ook meestal wel ongelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij vind jij alles interessant
zoiets ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaGeen pics.
[..]
Ja wat is normaal atm? 200-220 of zo?Slaat echt nergens op eigenlijk.
Weet nog de eerste aantal die ik had paar jaar geleden waren zo rond de 160-180 en dat was toen al super veel.
Wel eens engelse toeristen meegemaakt ?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:05 schreef remi1986 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ritse_toeristen.htmldie kan zich ook niet gedragen he
als je iedereen moet gaan slaan die je irritant vindt, blijf je bezig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wel eens engelse toeristen meegemaakt ?
ja, in Malia, dan heb je wel ongeveer de stereotype engelsman/vrouw te pakkenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
typerend dat jij dit goedpraatquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Een wat luchtiger onderwerp dan. Hoe is het met de chicks a manletquote:
Anders had je haar wel gehosseld natuurlijk? :squote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeft
neuh.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Anders had je haar wel gehosseld natuurlijk? :s
Vind haar wel knap.. thats all.
Vind je haar niet knap?quote:
Wat als er stickers over heen geplakt zijn?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar zoals gezegd: dat is mede omdat die tunnels een major turn-off zijn
hmm, nehquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat als er stickers over heen geplakt zijn?
Best apart welquote:
gvd..quote:KATWIJK - Het zal je maar gebeuren: je zit nietsvermoedend The Voice of Holland of Heel Holland Bakt te kijken, staat er ineens een wildvreemde man in je tuin op zijn spreekwoordelijke fluit te spelen. Het overkwam de bewoners van een Katwijkse woning, afgelopen zaterdagavond. Dat meldt GeenStijl.
De bewoners zouden de politie hebben ingeschakeld, maar die kwamen niet opdagen
Wat komt het dichtbij dan he..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gvd..![]()
http://www.omroepwest.nl/(...)katwijkse-tuinrukker
daarom heb ik geen tuin en woon ik op eerste verdiepingquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat komt het dichtbij dan he..
Elke vrouw heeft toch tunnelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Best apart welstel je mooiste droomvrouw voor... zou je niet als ze tunnels had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |