Wat moet ik proberen dan?quote:
quote:
Jullie passen goed bij elkaar.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantisequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb gister bij eeen ziekkkk lekker wijf gechillt die ik had ontmoet op awakenings. Mijn vriendin wist hier niks van af. Heb niks gedaan tho.
WAT EEN AVONTUUR WEER.
Ze is 1.63m wil ze doen dan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat je eerst gecastreerd wordt, daarna in kokend lood gedoopd wordt en vervolgens onthoofd.
Ik weetquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantise
beter dan deze R&P / Vriend volledig de fout in gegaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow kk lief vriendje wel dat je niks gedaan hebt so romantise
Dat gaan lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beter dan deze R&P / Vriend volledig de fout in gegaan
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik weetBen hier echt goed in
Touche.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof je iets beters te doen hebt
Vernietigd zichzelf toch wel.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sabotage van binnen uit de organisatie
true. helaas zijn er voor particulieren nog geen echt goede alternatievenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vernietigd zichzelf toch wel.
quote:
quote:Ik was dus wel weer gegaan, niet echt gebruikt, flesje wijn gedronken en een kwart pilletje genomen.
Beuken met haar hoofd, op kruislengte.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jaja.. maar waardeloos zonder foto's natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |