Damn dat kan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beuken met haar hoofd, op kruislengte.
DPD, GLS, UPCquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true. helaas zijn er voor particulieren nog geen echt goede alternatieven
Zou 24/7 bescherming dragenquote:
onze nootmans reageert daar graag. beetje respectquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Reacties.![]()
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #100
neequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
onze nootmans reageert daar graag. beetje respect
Pakjes.quote:
Wat is dat :$? Die kleinere pakjes die ze gewoon in je brievenbus stoppen?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pakketpost is ook duur geworden, van 6,75 naar 6,95
Is al een tijdje zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
en brieven? kun je bij sandd of businesspost ook als particulier terecht?>quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert hequote:
Dat mens is echt niet goedquote:
Heb jij een zusje?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeftquote:
hahahaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hard Die moet echt geen halve tegelijk nemen.
worden steeds heftiger jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wil echt niks zeggen over de hoeveelheid of hoe je daar op reageert heLigt er maar net aan hoeveel er in zo'n ding zit en tegenwoordig zit er in de meeste pillen eigenlijk belachelijk veel.
Op een kwart pil gaat mijn zusje - 1,56 - kk hardDie moet echt geen halve tegelijk nemen.
Wanneer was ze wel interessant?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind pixxie eigenlijk totaal niet meer interessant sinds ik weet dat ze enorme gaten in dr oren heeft
Jaquote:
Ja wat is normaal atm? 200-220 of zo?quote:
dat kan, maar ja, jij hebt dan ook meestal wel ongelijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij vind jij alles interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |