Ik weet echt niet wat Pandaplint bedoelt!!!! 😧quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
daar weet demint alles van
ik durf niet
Vrijdag megahit.quote:
Ik hoor'tquote:
oh sorry man hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vond Domien in de vorige header mooier
Nee, dat is Jett Rebel al, want zijn nieuwe single krijgt tussen 6 en 10 bij GIEL Jett Rebel Radio de primeur.quote:
Wat een sensatie voor de maandagquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
En kerst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halloween. Laat dat lekker in Amerika.
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
Zaterdag een spooktocht, zin inquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met je broodtrommel... 😆quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈
lekker stukkie kom-kom-mer mee in het trommeltjequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
Wel die kleintjes van 250 ml misschien?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.
Ban-uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Brood eten is verpest, komkommer eten is nu verpest en gisteren verpestte iemand voor mij het eten van een banaan.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
"Oeh the banana is almost brown, it's good now."
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Ik had daarna moeite om mijn banaan fatsoenlijk op te eten (lees: heel in je mond stoppen en dan afbijten}. Ik heb het maar in stukjes gebroken en daarna in mijn mond gestopt.
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Ik had daarna moeite om mijn banaan fatsoenlijk op te eten (lees: heel in je mond stoppen en dan afbijten}. Ik heb het maar in stukjes gebroken en daarna in mijn mond gestopt.
Dat ging dus niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Wat meedenkendquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?
Ik vraag het even voor Bronson.
Zo ben ik Minteplintquote:
of extreem erotisch die banaan opvreten. deed een collega van me altijd. andere collega liep dan altijd wegquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.
"Yes"quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?
Ik vraag het even voor Bronson.
En dan bedoel je niet bomen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Yes"
Volgens mij zei ik zelfs nog achterna : "I like brown things."
die is er ook in het wit hoorquote:
Racist.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benedict Cumberbottom bij Graham Norton afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
Sherlock fans opgelet
Benedict Cumberbatch To Play ‘Doctor Strange’
EXCLUSIVE: Marvel has finally found its Doctor Strange. I’m hearing Benedict Cumberbatch is the studio’s choice for the superhero pic, and negotiations are about to begin. The news comes after talks with Joaquin Phoenix around the time of Comic-Con went south, and Marvel went back to the drawing board. With names like Jared Leto and Tom Hardy also in the mix, this is obviously a coveted role.
http://deadline.com/2014/(...)e-movie-cast-862815/
dat viel live zo erg tegenquote:
Hun clipsquote:
Nee.quote:
Dit is nou weer zo'n liedje dat je heel leuk vindt of helemaal niet ....quote:
Verdimme, ik hoor het nu voor het eerst. Klinkt als een waardeloze 'hippe dance' ESF inzendingquote:
JA.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Cee, GlennQuagmire, remcoP en maily.
NEE!
De Plintkoning begrijpt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Verdimme, ik hoor het nu voor het eerst. Klinkt als een waardeloze 'hippe dance' ESF inzending
Nu dat broodtrommelincident nog zien te begrijpenquote:
Een cucummer sandwichquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu dat broodtrommelincident nog zien te begrijpen
Bij Domien Rijst?quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
HIER WAS IK BIJ JONGENS GENOT GENOT GENOT
ik vinnem eigk ook wel luekquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Cee, GlennQuagmire, remcoP en maily.
NEE!
Ja op BKS toenquote:
Heequote:
quote:
JLaw.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
e were too busy hoooooooooohoooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh "
Ouwe snoepert die Chrisquote:
Als ik zoveel geld had, was het mij ook gelukt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ouwe snoepert die ChrisOp je 37ste een 24 jarige chick scoren
Da's waar, kijk maar naar Dan Bilzerian...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld had, was het mij ook gelukt.
Niets moeilijks aan.
Live behoorlijk goed, alleen maken ze hun kutplaten single. Dit was ook weinig.quote:
Niet dat ik weet, maar het lijkt me wel dat het een keer tijd is voor vernieuwing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik snap het niet: Joep van Deudecolumn en Nico Dijkshoorn stoppen allebei? Tegelijk? Waarom? heeft Giel dat ook uitgelegd?
Waarom? Mensen willen op dezelfde tijd toch altijd hetzelfde item???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:15 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het lijkt me wel dat het een keer tijd is voor vernieuwing.
Nou ik heb die Dijkshoorn en die andere azijnzeiker wel een keertje gehoord hoor...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Mensen willen op dezelfde tijd toch altijd hetzelfde item???
Gastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef PeterRusso het volgende:
Ff serieus hé. We weten toch allemaal dat MH17 uit de lucht geschoten is vanaf de grond. Hoe lang moet dit nou onderzocht worden?
quote:
quote:
Zeg, onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde luistertijd naar radio 30 minuten bedraagt. En dat mensen dus altijd afstemmen voor een specifiek itemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:27 schreef PeterRusso het volgende:
Die vorige hit van MR. Probz was echt afschuwelijk. Maar eerlijk = eerlijk, dit is wel een mooi nummer.
haha watquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
KLB / Stijve jodokus tijdens boodschappen
Verdomme.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:35 schreef SilentChaos het volgende:
Godverdomme
Alhoewel ik trouble wel trek
Roel mag datquote:
Bazennummer!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een kansloos geschreeuw. Manmanman.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/245772
SC heeft een zoon?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:33 schreef ChatGirl het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/245772
twitter:DionneStax twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 13:27:01Tadaaa, hier issie dan, onze nieuwe site (beta) http://t.co/pYMq3yKZch! Vind je het wat? reageer retweet
Ik moest lachentwitter:JOR_ID twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 13:35:31@DionneStax Veel beta dan de vorige! reageer retweet
Ik dok mee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet een leuk cadeau voor Roelio's verjaardag!
[ afbeelding ]
Verdommequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
SEX / Fysiologische zoutoplossing (saline) in scrotum injecteren.
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat dit een soort cultplaat/sentiment isquote:
Nee, Sersj. Nee.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:29 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet een leuk cadeau voor Roelio's verjaardag!
[ afbeelding ]
Wat Ed zegt. Klassieker!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit een soort cultplaat/sentiment isHet klinkt voor mij echt als een samengeraapt zooitje namelijk
Ik snap er in ieder geval vrij weinig van![]()
Ik begrijp niet alle 'foute' classics I guess. Ik ben te jong voor deze ongeinquote:
Hier, nog zo'n topper van ze:quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp niet alle 'foute' classics I guess. Ik ben te jong voor deze ongein
ach, tis beter dan dit gedrocht.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:57 schreef Pandaplint het volgende:
Die instagramfoto's van Coen. Dat kan echt niet
En dan met zo'n blije bakkes op de foto gaan staan iddquote:Nana (25) deed geëmotioneerd haar verhaal.
Schijnt de zon bij jou?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
En dan met zo'n blije bakkes op de foto gaan staan idd.
Als je verder leest is het wel weer wat beter te begrijpenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
En dan met zo'n blije bakkes op de foto gaan staan idd.
*alarm op 19:29 uur zet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
IK KAN GOFTEDOMME NIET WACHTEN
Dat tweede wisten we al.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry ik luister weinig radio en heb weinig te vertellen wat voor jullie interessant is.
Gekkenhuis hier momenteelquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is in topvorm.
topics gaan echt rustig tegenwoordig trouwens4 pagina's op een werkdag is best weinig.
Dat zagen we allemaal wel aankomen. Snel beter worden SCquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zagen we allemaal wel aankomen. Snel beter worden SC
Ik moet lachen om Panda's grap. En jij stiekem ookquote:
quote:Do you like riddles? I do, that’s why I’m starting this letter with one. What weighs more than a Suzuki Swift, less than a Hummer and smells like the decaying anus of a deceased homeless man? No idea? How about, what measures food portions in kilograms and has the personal hygiene of a French prostitute? Still nothing? Right, one more try. What’s fat as fuck, stinks like shit and should be forced to purchase two seats on a Jetstar flight? That’s right, it’s the man I sat next to under on my flight from Perth to Sydney yesterday.
See More : http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
Ik voel de pijn van deze meneer. Zelf ooit naast een gelukkig iets dunnere Afrikaan gezeten 6 uur lang. Ze zat half op mijn stoel... vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
[..]
Inderdaad dit is best tof zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Coen.
Oh wacht nee helemaal niet![]()
![]()
Als ik niet in een stil bos had gelopen, had de radio op 11 gestaan, ja.quote:
meesterlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
KLB / Stijve jodokus tijdens boodschappen
Verdomme.
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is in topvorm.
topics gaan echt rustig tegenwoordig trouwens4 pagina's op een werkdag is best weinig.
Haten op BJquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef maily het volgende:
Monstertruuk .... wat een slechte nieuwslezer.
Welkom in Portugalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijn
quote:
broek op de enkelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens, zitten we al klaar voor het vragenvuur?!
[ afbeelding ]
zonder onderbroek?quote:
Rustig aan Blondie! 👅quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef minthy het volgende:
[..]
DAAR IS DAN VERDOMD WEINIG VAN TE MERKEN!!!
Geprobeerd, was geen succes...quote:
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.quote:
en zijn 35cmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
dus toch wel met een broekjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.
SC ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles draaien zich om in hun graf
quote:
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.quote:
Albatrdoos!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.
Verdomme.
Vermeer vindt dit leuk.quote:
Mex is het hier niet mee eens.quote:
DIt heb je echt heel goed begrepenquote:
prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Vlak voor ik ging slapen draaiden ze Stockholm Syndrome, dat was niet vervelend.quote:
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |