Gooeeiesmorgens allemaal je favorieten indoboykie uit Rotterdam crooswijk weer op je beeldschermpie met een verst klachtje !!
Zit al een tijdje met een (k)wajong uitkerinkie thuis me helemaal de ebola te vervelen, me zussie en moeder werden der helemaal gek van aangezien hun wel een druk leven hebben en ik altijd in hun kleding kaste rommelde, ik las namelijk ergens op internet dat alle vrouwen een viborator hebben.
Dus heb alles omgegooid of ik sex boekkies vond in m'n ma der kast of een dildo, maar nog nooit gekke dingen gevonden terwijl ik echt uren heb staan zoeken.
In m'n zussie der kamer wel meer dingen gespot
- stringetje
- doorschijnend slipje
(wel eens aangetrokken vond ik wel een geil idee , dat ik in een broekje liep, waar dagen lang een zwetende poezenhut in heeft gezeten )) Altijd als ik ze weer uitrek stop ik ze in de was, want anders val het op gekreukelde slip in de kast, mijn ma zei eens laatst tegen der ''waarom heb je altijd zoveel onderbroeken in de was zitten'' hhihih
- massagecreme
- op d'r tablet foto's van een of ander bewerkprogramma app, waarbij ze 2 foto's van der zelf en een vriendin heb bewerkt en 2 piemels met sperma. Die hebben ze precies getekend voor hun monden en de spetters sperma uit de jodokus precies in d'r mond
(van die meiden dingen dus ) hahaha
Nu heb m'n moeder ervoor gezorgd dat ik een maatje heb, en ik bof weer hoor mijn begeidster die 4 uur per week leuke dingen met me gaat doen is een 27 jarige blondine
Alleen die golera firma waar ze werkt heb duidelijke afspraken gemaakt dat ik haar niet op geen enkele manier mag aanraken, alleen een hand geven verder is al het lichamelijk contact verboden. dus ken helaas niet ff met m'n platte hand op d'r billetjes slaan als we door Rotterdam lopen
Gister liepen we naar de supermarkt, ik wou ff de goedkoopste cola pakken dus ik ging op m'n knieën zitten maar altijd als ik op die positie zit krijg ik een stijve, nu helemaal want ik zag een lekkere geile negerin de pakken sap vullen, van die heerlijke dikke lippen had ze, en ik bedenk me op zo'n moment altijd of ze nu ook van die dikke schaamlipen daar beneden heb hangen, of heeft dat niks te maken met die dikke lippen in d'r mond!
Op dat moment stond mijn jodokus op oorlogsterkte, terwijl ik de cola flessen al in me hand heb, m'n begeleidster Marleen zei : Djakkaa goos kommie al je heb het al in je handen hoor, dus mos opstaan en toen ik opstond zag je een hele grote knobbel in m'n broek, had m'n onderbroek ook nog niet goed kennen leggen dus hij stond precies naar voren gericht m'n pieledokus, dus moest hem handmatig ff dwars leggen wat zij ook heb gezien.
Klacht altijd een stijve krijgen op momenten dat het eigenlijk niet ken
Na het verleggen van mijn jodokus weer de stad in gegaan en ze leuk veel aardiger als voorheen misschien vond ze het wel een geil idee dat ik een stijve had, dus onze volgende ''date'' toch proberen om iets meer in dr los te krijgen misschien doe ik wel in m'n boxer de deur open zogenaamd perongelijk dat ik net uit de douche kwam haha, of dat we lekker tegen elkaar op de bank tv gaan kijken of of ze m'n nieuwe matras wil uitproberen en ik er dan gelijk bij ga liggen
Verwachte reacties terechte klacht goossie ik heb ook altijd een stijve op genante momenten
[ Bericht 3% gewijzigd door djakkaa3033 op 28-10-2014 11:11:00 ]