Ik weet echt niet wat Pandaplint bedoelt!!!! 😧quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
daar weet demint alles van
ik durf niet
Vrijdag megahit.quote:
Ik hoor'tquote:
oh sorry man hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vond Domien in de vorige header mooier
Nee, dat is Jett Rebel al, want zijn nieuwe single krijgt tussen 6 en 10 bij GIEL Jett Rebel Radio de primeur.quote:
Wat een sensatie voor de maandagquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
En kerst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halloween. Laat dat lekker in Amerika.
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
Zaterdag een spooktocht, zin inquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met je broodtrommel... 😆quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈
lekker stukkie kom-kom-mer mee in het trommeltjequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
Wel die kleintjes van 250 ml misschien?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.
Ban-uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Brood eten is verpest, komkommer eten is nu verpest en gisteren verpestte iemand voor mij het eten van een banaan.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
"Oeh the banana is almost brown, it's good now."
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Ik had daarna moeite om mijn banaan fatsoenlijk op te eten (lees: heel in je mond stoppen en dan afbijten}. Ik heb het maar in stukjes gebroken en daarna in mijn mond gestopt.
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Ik had daarna moeite om mijn banaan fatsoenlijk op te eten (lees: heel in je mond stoppen en dan afbijten}. Ik heb het maar in stukjes gebroken en daarna in mijn mond gestopt.
Dat ging dus niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gisteren:
Iemand anders
"Do you like it brown?"
Wat meedenkendquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?
Ik vraag het even voor Bronson.
Zo ben ik Minteplintquote:
of extreem erotisch die banaan opvreten. deed een collega van me altijd. andere collega liep dan altijd wegquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gewoon die persoon stoïcijns aan blijven kijken en een hap nemen van je banaan.
"Yes"quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Maar wat was het antwoord nu op die vraag?
Ik vraag het even voor Bronson.
En dan bedoel je niet bomen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
"Yes"
Volgens mij zei ik zelfs nog achterna : "I like brown things."
die is er ook in het wit hoorquote:
Racist.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benedict Cumberbottom bij Graham Norton afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:56 schreef wolfrolf het volgende:
Sherlock fans opgelet
Benedict Cumberbatch To Play ‘Doctor Strange’
EXCLUSIVE: Marvel has finally found its Doctor Strange. I’m hearing Benedict Cumberbatch is the studio’s choice for the superhero pic, and negotiations are about to begin. The news comes after talks with Joaquin Phoenix around the time of Comic-Con went south, and Marvel went back to the drawing board. With names like Jared Leto and Tom Hardy also in the mix, this is obviously a coveted role.
http://deadline.com/2014/(...)e-movie-cast-862815/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |