Ik weet echt niet wat Pandaplint bedoelt!!!! 😧quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
daar weet demint alles van
ik durf niet
Vrijdag megahit.quote:
Ik hoor'tquote:
oh sorry man hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:30 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vond Domien in de vorige header mooier
Nee, dat is Jett Rebel al, want zijn nieuwe single krijgt tussen 6 en 10 bij GIEL Jett Rebel Radio de primeur.quote:
Wat een sensatie voor de maandagquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
En kerst.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halloween. Laat dat lekker in Amerika.
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:59 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! wat een dag..
vanochtend een half pak drinkontbijt over mn kleren gepleurd dus naar huis om om te kleden, vanmiddag de dvd Het Wapen van Geldrop gekocht voor maar 2euro.
/lievekitty
Zaterdag een spooktocht, zin inquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Halloween. Laat dat lekker in Amerika.
Met je broodtrommel... 😆quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voortaan toch maar weer normaal een bammetje eten dan 🙈
lekker stukkie kom-kom-mer mee in het trommeltjequote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga nooit meer een broodtrommmel gebruiken....
Daag vriendelijkheid voor het milieu
Wel die kleintjes van 250 ml misschien?quote:Op maandag 27 oktober 2014 17:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In een broodtrommel past toch geen wijnfles.
Ban-uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Brood eten is verpest, komkommer eten is nu verpest en gisteren verpestte iemand voor mij het eten van een banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |