quote:Do you like riddles? I do, that’s why I’m starting this letter with one. What weighs more than a Suzuki Swift, less than a Hummer and smells like the decaying anus of a deceased homeless man? No idea? How about, what measures food portions in kilograms and has the personal hygiene of a French prostitute? Still nothing? Right, one more try. What’s fat as fuck, stinks like shit and should be forced to purchase two seats on a Jetstar flight? That’s right, it’s the man I sat next to under on my flight from Perth to Sydney yesterday.
See More : http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
Ik voel de pijn van deze meneer. Zelf ooit naast een gelukkig iets dunnere Afrikaan gezeten 6 uur lang. Ze zat half op mijn stoel... vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
[..]
Inderdaad dit is best tof zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Coen.
Oh wacht nee helemaal niet![]()
![]()
Als ik niet in een stil bos had gelopen, had de radio op 11 gestaan, ja.quote:
meesterlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
KLB / Stijve jodokus tijdens boodschappen
Verdomme.
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is in topvorm.
topics gaan echt rustig tegenwoordig trouwens4 pagina's op een werkdag is best weinig.
Haten op BJquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef maily het volgende:
Monstertruuk .... wat een slechte nieuwslezer.
Welkom in Portugalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijn
quote:
broek op de enkelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens, zitten we al klaar voor het vragenvuur?!
[ afbeelding ]
zonder onderbroek?quote:
Rustig aan Blondie! 👅quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef minthy het volgende:
[..]
DAAR IS DAN VERDOMD WEINIG VAN TE MERKEN!!!
Geprobeerd, was geen succes...quote:
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.quote:
en zijn 35cmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
dus toch wel met een broekjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.
SC ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles draaien zich om in hun graf
quote:
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.quote:
Albatrdoos!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.
Verdomme.
Vermeer vindt dit leuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |