quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zagen we allemaal wel aankomen. Snel beter worden SC
Ik moet lachen om Panda's grap. En jij stiekem ookquote:
quote:Do you like riddles? I do, that’s why I’m starting this letter with one. What weighs more than a Suzuki Swift, less than a Hummer and smells like the decaying anus of a deceased homeless man? No idea? How about, what measures food portions in kilograms and has the personal hygiene of a French prostitute? Still nothing? Right, one more try. What’s fat as fuck, stinks like shit and should be forced to purchase two seats on a Jetstar flight? That’s right, it’s the man I sat next to under on my flight from Perth to Sydney yesterday.
See More : http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
Ik voel de pijn van deze meneer. Zelf ooit naast een gelukkig iets dunnere Afrikaan gezeten 6 uur lang. Ze zat half op mijn stoel... vreselijk irritant.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://lolery.com/man-wri(...)-to-an-obese-person/
[..]
Inderdaad dit is best tof zo.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik mis Coen.
Oh wacht nee helemaal niet![]()
![]()
Als ik niet in een stil bos had gelopen, had de radio op 11 gestaan, ja.quote:
meesterlijkquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:26 schreef Bronson het volgende:
KLB / Stijve jodokus tijdens boodschappen
Verdomme.
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paul is in topvorm.
topics gaan echt rustig tegenwoordig trouwens4 pagina's op een werkdag is best weinig.
Haten op BJquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 18:02 schreef maily het volgende:
Monstertruuk .... wat een slechte nieuwslezer.
Welkom in Portugalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik was even op m'n oude vrijwilligerswerk en daar ging iemand weg. Zaten ze om 2 uur al aan de wijn
quote:
broek op de enkelsquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:04 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens, zitten we al klaar voor het vragenvuur?!
[ afbeelding ]
zonder onderbroek?quote:
Rustig aan Blondie! 👅quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:05 schreef minthy het volgende:
[..]
DAAR IS DAN VERDOMD WEINIG VAN TE MERKEN!!!
Geprobeerd, was geen succes...quote:
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.quote:
en zijn 35cmquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat rubbereend daarmee niet wegkomt. Dat ligt aan zijn knieën.
dus toch wel met een broekjequote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg je blaasontsteking.
SC ookquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
The Beatles draaien zich om in hun graf
quote:
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.quote:
Albatrdoos!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was weer aan het hardlopen toen ik het op de radio hoorde en wist het wederom te waarderen.
Verdomme.
Vermeer vindt dit leuk.quote:
Mex is het hier niet mee eens.quote:
DIt heb je echt heel goed begrepenquote:
prachtigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Vlak voor ik ging slapen draaiden ze Stockholm Syndrome, dat was niet vervelend.quote:
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |