Da's waar, kijk maar naar Dan Bilzerian...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Als ik zoveel geld had, was het mij ook gelukt.
Niets moeilijks aan.
Live behoorlijk goed, alleen maken ze hun kutplaten single. Dit was ook weinig.quote:
Niet dat ik weet, maar het lijkt me wel dat het een keer tijd is voor vernieuwing.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:13 schreef BB-Pieter het volgende:
Ik snap het niet: Joep van Deudecolumn en Nico Dijkshoorn stoppen allebei? Tegelijk? Waarom? heeft Giel dat ook uitgelegd?
Waarom? Mensen willen op dezelfde tijd toch altijd hetzelfde item???quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:15 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar het lijkt me wel dat het een keer tijd is voor vernieuwing.
Nou ik heb die Dijkshoorn en die andere azijnzeiker wel een keertje gehoord hoor...quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom? Mensen willen op dezelfde tijd toch altijd hetzelfde item???
Gastquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef PeterRusso het volgende:
Ff serieus hé. We weten toch allemaal dat MH17 uit de lucht geschoten is vanaf de grond. Hoe lang moet dit nou onderzocht worden?
quote:
quote:
Zeg, onderzoek heeft uitgewezen dat de gemiddelde luistertijd naar radio 30 minuten bedraagt. En dat mensen dus altijd afstemmen voor een specifiek itemquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:27 schreef PeterRusso het volgende:
Die vorige hit van MR. Probz was echt afschuwelijk. Maar eerlijk = eerlijk, dit is wel een mooi nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |