quote:
Hij stuurde dat in de wa groepquote:
Er is een WA groep?quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij stuurde dat in de wa groep
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij stuurde dat in de wa groep
School is kutquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net ff een reflectieverslag afgetikt dat ik morgen moet inleveren op school. Drie kantjes en 1711 woorden
Ik ben nog steeds chillen met een vriend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu chilltijd met bier inderdaad
Nicequote:Op maandag 27 oktober 2014 01:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chillen met een vriend.
ONZ SCquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom ik er niet eens meer
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit kwaliteitsnummer schalt nu door mijn speakers.
Oh godquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Cute ginger gr grquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaap kindje slaap daarbuiten loopt een aapquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:42 schreef richolio het volgende:
Wil iemand een slaapliedje voor me zingen
Slaap richolio slaap, daar buiten loopt een schaap.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:42 schreef richolio het volgende:
Wil iemand een slaapliedje voor me zingen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap daarbuiten loopt een aap
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
nee hoor, het is al licht buiten..quote:
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, het is al licht buiten..
haha sukk0lquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.
hoe dik?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:38 schreef Geo4kant het volgende:
Jennifer love hewitt in Criminal Minds, ze is dik
ohwquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef ISeeStars het volgende:
mijn ouders hebben vorige week een nieuwe computer gekocht bij de mediamarkt van acer. Nu bellen ze mij want ze hebben e-mail gehad van Post NL en nu willen ze ruim 500 euro van mijn ouders voor een of ander pakketje die ze moeten betalen in coins (??).
Contact opgenomen met post nl maar die zeggen gewoon nee hoor dat zijn wij niet dus wij kunnen niet helpen. Mediamarkt kan of wil ook niets doen, ook al hebben wij de bon nog waar een prijs op staat van ruim 1199 euro.
Wat kunnen wij nou doen? helaas is het zondag dus we kunnen niet naar een advocaat ofzo. Alvast bedankt voor de hulp en tips
quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
ouders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
Ze waren wel vriendelijk verder
Wat het is hier nog te vroeg voorquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
uders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
quote:
ik heb hem wel al 1 avond aan gehadquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aan? Rond dit tijdstip eind oktober?
Ditquote:
hallo jonge damequote:
Mwa, jij?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo jonge dame
goed weekend gehad?
redelijk.quote:
Dat scheelt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Doen ze automatisch, op de analoge na maar die staan dan een uur voor he
Trein rijdt niet ivm brandmeldingquote:
En nu? Wachten totdat er wel weer een trein rijdt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Trein rijdt niet ivm brandmelding
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En nu? Wachten totdat er wel weer een trein rijdt?
Ah, en er is zeker geen brand te bekennenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Trein rijdt niet ivm brandmelding
kan gebeuren op de maandagquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me toch een partijtje verrot.
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me toch een partijtje verrot.
waarom wachten tot morgen?quote:
catchem schrijf je niet aan elkaarquote:
goed weekend gehad?quote:
Jaa. Nog wat laatste dingen verhuisd. U?quote:
matig, en de maandag is al niet veel beterquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa. Nog wat laatste dingen verhuisd. U?
'Sup?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
matig, en de maandag is al niet veel beter
nou, afgelopen weekend was de zaterdag avond een beetje jammer.quote:
Oh das redelijk kut jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, afgelopen weekend was de zaterdag avond een beetje jammer.
we zouden naar een wedstrijd gaan (tractorpulling), maar die was afgelast. toen gewoon cafe in gegaan, daar was het totaal niet gezellig en dat was voornamelijk door 1 persoon (vriendin van 1 van de mannen die mee zou gaan naar de wedstrijd)
en vanmorgen werd ik gebeld door de loodgieter dat ik toch echt een nieuwe cv ketel nodig heb en mijn bankrekening dus anaal verkracht wordt
nou, zij en een vriendin van haar zouden niet met ons mee gaan, maar omdat de wedstrijd waar wij heen wilden was afgelast stelde zij voor dat wij maar mee gingen naar een cafe. nou geen probleem, ook al is ze al niet heel gezellig, maar w maakten het zelf wel gezellig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das redelijk kut ja
Wat was er met die chick?
Vrouwen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
tl:dr: vrouw zeikt over rekening.
vrouw zeikt
Daar zou ik dus niet meer mee omgaan hè. Ik kan ZO niet tegen zulke mensen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
tl:dr: vrouw zeikt over rekening.
vrouw zeikt
sommige mannen zijn net zo erg als het op betalen aan komt. met zulke mensen ga ik liever niet op stapquote:
Tallyquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou ik dus niet meer mee omgaan hè. Ik kan ZO niet tegen zulke mensen.
Snap ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mannen zijn net zo erg als het op betalen aan komt. met zulke mensen ga ik liever niet op stap
Zo ook met mensen die graag van je zuipen. En wanneer zij dan eens 'aan de beurt zijn' voor een rondje zeiken of gewoon niet thuis zijn. Doei.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tally![]()
precies, deel dat bedrag, doe er wat fooi bij en het is goed.
de ene keer betaal je misschien te veel, de andere keer te weinig. who cares
Ik ook. Ik had xpres te weinig neergelegd en was weggegaan met dr getelquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat jullie het nog netjes hebben gehouden dan eigenlijk
Dit jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ook met mensen die graag van je zuipen. En wanneer zij dan eens 'aan de beurt zijn' voor een rondje zeiken of gewoon niet thuis zijn. Doei.
Ik ben echt niet te beroerd. En betaal graag de rekening voor vrienden. Maar echt ik kan zo slecht tegen zulke mensen.
we zijn gewoon nette mensenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat jullie het nog netjes hebben gehouden dan eigenlijk
oh kutopmerkingen krijgt ze genoeg hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit jaen reken maar dat ik daar ook een kutopmerking over zou maken, de volgende keer als ze mee zou willen
bij thuisfeesten delen we de kosten ook gewoon.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Fylax het volgende:
Zo hebben twee vrienden van mij een groepje waarmee ze uit gaan en ook soms thuis feestjes geven. Zitten er alleen twee bij die alleen maar komen om het drank en zelf nooit feestjes geven.
Er zou bij mij geen volgende keer komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit jaen reken maar dat ik daar ook een kutopmerking over zou maken, de volgende keer als ze mee zou willen
als dat eens zou kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zou bij mij geen volgende keer komen.
Naja altijd lastig bij de vriendin van een vriendquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zou bij mij geen volgende keer komen.
Misschien heb ik daarom weinig vriendenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja altijd lastig bij de vriendin van een vriend
Bohhhquote:
Sandquote:
Heer Loungenquote:
Mr. Fylaxquote:
Primaquote:
Ja ook goed. Maar moet woensdag weer naar schoolquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Prima
Beetje muziek luisteren, beetje browsen
En met jou
Ik moet morgen naar schoolquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ook goed. Maar moet woensdag weer naar school
Totogodquote:
Suc6quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar school
Presentatie geven
En dan woensdag naar Mrs Porkbeans
Danku, komt vast goedquote:
voor de OPO?quote:
Ik ook nietquote:
ZIT MN MAKE-UP WEL GOED ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
WAT HOU OP
ik heb wel bij je ingebroken 'k heb alles verkocht stinkwijf
ZIT MN LIPPENSTIFT WEL GOED?quote:
heb strafblad dus ik kan het wel vergetenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ZIT MN LIPPENSTIFT WEL GOED?
KUT!
JE BENT NOG TE BEROERD OM MN BROEK OVER DE VERWARMING TE HANGEN
NEE, WANT IK HEB MAAR 1 BROEK!
openstaande boetes...quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
heb strafblad dus ik kan het wel vergeten
hele dag zit je al te zeiken , hoe lijkt dit , hoe lijkt datquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
openstaande boetes...
rijden onder invloed
rijden zonder rijbewijs
geen grote dingen
jan z'n maandverbandje zit niet goedquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
hele dag zit je al te zeiken , hoe lijkt dit , hoe lijkt dat
kijken wat er gebeurt
ze is een bietje hard , vroeger haar teveel verwend met die klemmetjes om de grootste tietnquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jan z'n maandverbandje zit niet goed
die van jou ook niet
ik heb zo'n knopjequote:Op maandag 27 oktober 2014 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ze is een bietje hard , vroeger haar teveel verwend met die klemmetjes om de grootste tietn
JA JAN!quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LIEVE TOTO , ZEG DAN GODVERDOMME JA
Dat wordt een kakbuurt. Dat zie je zo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
buurtje is er go klein , iedereen weet alles van elkaar
20 op het pleintje , stuk of 10 aan de deur voor mien verkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wordt een kakbuurt. Dat zie je zo.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Paupervolkquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk ziek, maar gaat de goede kant op, denk ik.
Met jou dan?
Zo begon het bij mij ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek maar als ik ziek word dan word ik goed ziek.
Geen zin in.
Wel wezen werken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.quote:
6quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.
Ik was vrij vandaag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje gaar nog van het weekend maar heb de maandag overleefd
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
6lekker, al je collega's aangestoken zeker
De eikelquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaAnders was het echt niet te doen.
En we zitten niet heel dicht op elkaar, dus dat scheelt.
Collega die tegenover me zit was zelf ook al de hele dag aan het snotteren, dus hij zal mij wel aangestoken hebben.
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis geblevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nog iets leuks gedaan of gewoon wezen chillen?
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis gebleven
Jij?
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broer
Nah, ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De eikel![]()
Als ik 6 paracetamol nodig heb om enigzins te functioneren dan meld ik mij gewoon ziek hoor.. nog nooit gehad zoveel paracetamol (en gewerkt). Vraag m ij ook af hoe je je dan voelt
Zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:
Maar echt.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, vraag mij dus af hoe vaak ik er gaar uit zie op het werkquote:
Ik wil een poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil een poes.win winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
"Mosselen" uhuquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor mij sowieso volgend jaar
LB gaat misschien terug naar Mosselland
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uitquote:
Is 't zo erg ja?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uit
Wat is loos?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uit
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef richolio het volgende:
oh ahaha kots en gooi het eruit
snap m
Hoi wpquote:
quote:
Rechtstreekse trein met halfuur vertragingquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan nog meer genieten van de NS
Hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog een mooie roze kamer vraag maar aan roald
gewoon sparen voor een mooie mustangquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gelukkig mag ik een auto gebruiken
Awesomequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein met halfuur vertraging
Bohhhquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon sparen voor een mooie mustang
Oh, dat scheeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gelukkig mag ik een auto gebruiken
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en ik snap m'n leerstof eindelijk
Die van morgen wel jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Weer een beetje vertrouwen in je tentamens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |