quote:
Hij stuurde dat in de wa groepquote:
Er is een WA groep?quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij stuurde dat in de wa groep
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij stuurde dat in de wa groep
School is kutquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net ff een reflectieverslag afgetikt dat ik morgen moet inleveren op school. Drie kantjes en 1711 woorden
Ik ben nog steeds chillen met een vriend.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nu chilltijd met bier inderdaad
Nicequote:Op maandag 27 oktober 2014 01:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds chillen met een vriend.
ONZ SCquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom ik er niet eens meer
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit kwaliteitsnummer schalt nu door mijn speakers.
Oh godquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Cute ginger gr grquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Slaap kindje slaap daarbuiten loopt een aapquote:Op maandag 27 oktober 2014 01:42 schreef richolio het volgende:
Wil iemand een slaapliedje voor me zingen
Slaap richolio slaap, daar buiten loopt een schaap.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:42 schreef richolio het volgende:
Wil iemand een slaapliedje voor me zingen
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap daarbuiten loopt een aap
quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
nee hoor, het is al licht buiten..quote:
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor, het is al licht buiten..
haha sukk0lquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geo heeft z'n klok vast verkeerd verzet.
hoe dik?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:38 schreef Geo4kant het volgende:
Jennifer love hewitt in Criminal Minds, ze is dik
ohwquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:50 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:48 schreef ISeeStars het volgende:
mijn ouders hebben vorige week een nieuwe computer gekocht bij de mediamarkt van acer. Nu bellen ze mij want ze hebben e-mail gehad van Post NL en nu willen ze ruim 500 euro van mijn ouders voor een of ander pakketje die ze moeten betalen in coins (??).
Contact opgenomen met post nl maar die zeggen gewoon nee hoor dat zijn wij niet dus wij kunnen niet helpen. Mediamarkt kan of wil ook niets doen, ook al hebben wij de bon nog waar een prijs op staat van ruim 1199 euro.
Wat kunnen wij nou doen? helaas is het zondag dus we kunnen niet naar een advocaat ofzo. Alvast bedankt voor de hulp en tips
quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:09 schreef ISeeStars het volgende:
even een update
ouders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
Ze waren wel vriendelijk verder
Wat het is hier nog te vroeg voorquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
uders hebben met hulp van een computerwinkel in de buurt die bit coins gekocht en het bedrag voldaan want mijn ouders hebben voor hun praktijk veel op de nieuwe computer laten zetten. patienten software ofzo, en ze kregen inderdaad netjes hulp van die mensen en alles werkt weer.
quote:
ik heb hem wel al 1 avond aan gehadquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:20 schreef Geo4kant het volgende:
Hebben jullie de verwarming al aan? Rond dit tijdstip eind oktober?
Ditquote:
hallo jonge damequote:
Mwa, jij?quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo jonge dame
goed weekend gehad?
redelijk.quote:
Dat scheelt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Doen ze automatisch, op de analoge na maar die staan dan een uur voor he
Trein rijdt niet ivm brandmeldingquote:
En nu? Wachten totdat er wel weer een trein rijdt?quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Trein rijdt niet ivm brandmelding
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En nu? Wachten totdat er wel weer een trein rijdt?
Ah, en er is zeker geen brand te bekennenquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Trein rijdt niet ivm brandmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |