De eikelquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaAnders was het echt niet te doen.
En we zitten niet heel dicht op elkaar, dus dat scheelt.
Collega die tegenover me zit was zelf ook al de hele dag aan het snotteren, dus hij zal mij wel aangestoken hebben.
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis geblevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nog iets leuks gedaan of gewoon wezen chillen?
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis gebleven
Jij?
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broer
Nah, ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De eikel![]()
Als ik 6 paracetamol nodig heb om enigzins te functioneren dan meld ik mij gewoon ziek hoor.. nog nooit gehad zoveel paracetamol (en gewerkt). Vraag m ij ook af hoe je je dan voelt
Zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:
Maar echt.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, vraag mij dus af hoe vaak ik er gaar uit zie op het werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |