quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Paupervolkquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk ziek, maar gaat de goede kant op, denk ik.
Met jou dan?
Zo begon het bij mij ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek maar als ik ziek word dan word ik goed ziek.
Geen zin in.
Wel wezen werken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.quote:
6quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.
Ik was vrij vandaag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje gaar nog van het weekend maar heb de maandag overleefd
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
6lekker, al je collega's aangestoken zeker
De eikelquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaAnders was het echt niet te doen.
En we zitten niet heel dicht op elkaar, dus dat scheelt.
Collega die tegenover me zit was zelf ook al de hele dag aan het snotteren, dus hij zal mij wel aangestoken hebben.
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis geblevenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker![]()
Nog iets leuks gedaan of gewoon wezen chillen?
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vrijdag naar een dubstepfeestje geweest voor de rest lekker thuis gebleven
Jij?
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vrijdag naar de kroeg geweest, zaterdag 2 verjaardagen waarvan 1tje van mijzelf was.. zaterdag was ik dronken, zondag uitgegaard/kater en PSV gekeken bij mijn broer
Nah, ik niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De eikel![]()
Als ik 6 paracetamol nodig heb om enigzins te functioneren dan meld ik mij gewoon ziek hoor.. nog nooit gehad zoveel paracetamol (en gewerkt). Vraag m ij ook af hoe je je dan voelt
Zekerquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd. Goed weekend dus gehad dus?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mijn baas zei vanochtend "Jezus.. wat heb jij gedaan.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, ga eens in de spiegel kijken!"![]()
quote:
Maar echt.. zo gaar heb ik je nog nooit gezien, vraag mij dus af hoe vaak ik er gaar uit zie op het werkquote:
Ik wil een poes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil een poes.win winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
"Mosselen" uhuquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor mij sowieso volgend jaar
LB gaat misschien terug naar Mosselland
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uitquote:
Is 't zo erg ja?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uit
Wat is loos?quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon weg van hier, maakt me niks meer uit
quote:
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:33 schreef richolio het volgende:
oh ahaha kots en gooi het eruit
snap m
Hoi wpquote:
quote:
Rechtstreekse trein met halfuur vertragingquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan nog meer genieten van de NS
Hahaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb nog een mooie roze kamer vraag maar aan roald
gewoon sparen voor een mooie mustangquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gelukkig mag ik een auto gebruiken
Awesomequote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Rechtstreekse trein met halfuur vertraging
Bohhhquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon sparen voor een mooie mustang
Oh, dat scheeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gelukkig mag ik een auto gebruiken
quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh en ik snap m'n leerstof eindelijk
Die van morgen wel jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Weer een beetje vertrouwen in je tentamens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |