Dat wordt een kakbuurt. Dat zie je zo.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
buurtje is er go klein , iedereen weet alles van elkaar
20 op het pleintje , stuk of 10 aan de deur voor mien verkenquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wordt een kakbuurt. Dat zie je zo.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Paupervolkquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Die brandmelding was blijkbaar een stel kleuters die expres het brandalarm liet afgaan op station Breda.
Heel station ontruimd
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk ziek, maar gaat de goede kant op, denk ik.
Met jou dan?
Zo begon het bij mij ook.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik begin verkouden te worden denk ik, maar voor de rest gaat het goed.
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nooit ziek maar als ik ziek word dan word ik goed ziek.
Geen zin in.
Wel wezen werken?quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja idem, ik wil dit ook gewoon nog niet ziek zijn noemen, dus werk ook gewoon door. Maar voel me wel flink beroerd.
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.quote:
6quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup. Met 6 paracetamolletjes achter de kiezen was het nog te doen. Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.
Ik was vrij vandaag.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje gaar nog van het weekend maar heb de maandag overleefd
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
6lekker, al je collega's aangestoken zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |