kan gebeuren op de maandagquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me toch een partijtje verrot.
Ik ookquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik voel me toch een partijtje verrot.
waarom wachten tot morgen?quote:
catchem schrijf je niet aan elkaarquote:
goed weekend gehad?quote:
Jaa. Nog wat laatste dingen verhuisd. U?quote:
matig, en de maandag is al niet veel beterquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jaa. Nog wat laatste dingen verhuisd. U?
'Sup?quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
matig, en de maandag is al niet veel beter
nou, afgelopen weekend was de zaterdag avond een beetje jammer.quote:
Oh das redelijk kut jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, afgelopen weekend was de zaterdag avond een beetje jammer.
we zouden naar een wedstrijd gaan (tractorpulling), maar die was afgelast. toen gewoon cafe in gegaan, daar was het totaal niet gezellig en dat was voornamelijk door 1 persoon (vriendin van 1 van de mannen die mee zou gaan naar de wedstrijd)
en vanmorgen werd ik gebeld door de loodgieter dat ik toch echt een nieuwe cv ketel nodig heb en mijn bankrekening dus anaal verkracht wordt
nou, zij en een vriendin van haar zouden niet met ons mee gaan, maar omdat de wedstrijd waar wij heen wilden was afgelast stelde zij voor dat wij maar mee gingen naar een cafe. nou geen probleem, ook al is ze al niet heel gezellig, maar w maakten het zelf wel gezellig.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das redelijk kut ja
Wat was er met die chick?
Vrouwen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
tl:dr: vrouw zeikt over rekening.
vrouw zeikt
Daar zou ik dus niet meer mee omgaan hè. Ik kan ZO niet tegen zulke mensen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
tl:dr: vrouw zeikt over rekening.
vrouw zeikt
sommige mannen zijn net zo erg als het op betalen aan komt. met zulke mensen ga ik liever niet op stapquote:
Tallyquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar zou ik dus niet meer mee omgaan hè. Ik kan ZO niet tegen zulke mensen.
Snap ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mannen zijn net zo erg als het op betalen aan komt. met zulke mensen ga ik liever niet op stap
Zo ook met mensen die graag van je zuipen. En wanneer zij dan eens 'aan de beurt zijn' voor een rondje zeiken of gewoon niet thuis zijn. Doei.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tally![]()
precies, deel dat bedrag, doe er wat fooi bij en het is goed.
de ene keer betaal je misschien te veel, de andere keer te weinig. who cares
Ik ook. Ik had xpres te weinig neergelegd en was weggegaan met dr getelquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat jullie het nog netjes hebben gehouden dan eigenlijk
Dit jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo ook met mensen die graag van je zuipen. En wanneer zij dan eens 'aan de beurt zijn' voor een rondje zeiken of gewoon niet thuis zijn. Doei.
Ik ben echt niet te beroerd. En betaal graag de rekening voor vrienden. Maar echt ik kan zo slecht tegen zulke mensen.
we zijn gewoon nette mensenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind dat jullie het nog netjes hebben gehouden dan eigenlijk
oh kutopmerkingen krijgt ze genoeg hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit jaen reken maar dat ik daar ook een kutopmerking over zou maken, de volgende keer als ze mee zou willen
bij thuisfeesten delen we de kosten ook gewoon.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Fylax het volgende:
Zo hebben twee vrienden van mij een groepje waarmee ze uit gaan en ook soms thuis feestjes geven. Zitten er alleen twee bij die alleen maar komen om het drank en zelf nooit feestjes geven.
Er zou bij mij geen volgende keer komen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit jaen reken maar dat ik daar ook een kutopmerking over zou maken, de volgende keer als ze mee zou willen
als dat eens zou kunnenquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zou bij mij geen volgende keer komen.
Naja altijd lastig bij de vriendin van een vriendquote:Op maandag 27 oktober 2014 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Er zou bij mij geen volgende keer komen.
Misschien heb ik daarom weinig vriendenquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja altijd lastig bij de vriendin van een vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |