SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 26-10-2014 08:18:53 ]![]()
Whoaaa! Nieuw uiterlijk van de OP
Even wennen hoor ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef GotC het volgende:
Rustig maar, moest even een cursief dingetje plaatsen. Niks schokkends.
![]()
Ik vond 't nog wel iets hebben ook eigenlijk
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Vroegah zag het er wel zo uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:48 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
Ik vond 't nog wel iets hebben ook eigenlijkNiet zo lief voor mobiele gebruikers.
![]()
Aantal staan nu onder divers. Oh maar de vorige keer dat ik TS was heb ik er ook een paar weggehaald. Werden niet gemistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Ow, ik meen dat ik wat spoilers mis in de OP nu?![]()
![]()
Zo, recent had ik wat mot met mijn Garmin Forerunner 610...![]()
2 dingen :
- de charger laadde m niet goed meer op
- de hartslagmeter deed niets meer
Na enig gespeur leek het oppoetsen van de contactjes op mijn 610 soelaas te bieden maar helaas...dat was slechts tijdelijk. Uteindelijk alleen het charger deel opnieuw gekocht via Amazon. Het laden werkt weer prima! Ik geloof dat de springloaded pennetjes op de charger geen contact meer maakten...
Wat betreft de HR band:
ik las dat de band van Polar een beter alternatief was voor de duurdere Garmin band.
http://www.wiggle.co.uk/polar-spare-elastic-soft-strap/
Ik heb deze gekocht en alles werkt weer prima!![]()
Misschien heeft iemand hier wat aan de info![]()
![]()
@liesje, goede tip. Ik vind de band van de garmin niet zo fijn. Dat schuifdingetje zit niet lekker bij mijn BH bandje. Is dat minder lomp bij de Polar band?
@gotc, in dat geval zeg ik niks
Misschien die link onder divers mbt te lopen snelheden in training voor een streeftijd even onder schema's zetten?![]()
Ik had eerst de enanieuwste hrm, die was finer dan de nieuwe, met een lichtbruin gedeelte. Maar helaas is de oude kwijt. De nieuwe is ook lastig te stellen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb er zelf geen last van dus kan ik moeilijk iets van zeggen. Mocht je m willen aanschaffen: de S is wel erg klein dus ik zou de M-XXL aanschaffen. Ik heb beidequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Nirak het volgende:
@liesje, goede tip. Ik vind de band van de garmin niet zo fijn. Dat schuifdingetje zit niet lekker bij mijn BH bandje. Is dat minder lomp bij de Polar band?gekocht. Foutje...
Het sensor deel op de Polar is wat groter verder is t vrijwel de zelfde als de Garmin. Alleen de bevestiging is iets andere clipjes maar past gewoon.![]()
Ja, vorig jaar heb ik die gedaan. Ik vond het een gezellig evenement. Ik had 2 rondjes gedaan, dat was iets van 6 of 7 km. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef thelaudprince het volgende:
Iemand wel eens de vondelparkloop gedaan ??![]()
Ik denk dat dat mijn 1e van 2015 gaat worden, 10km afstand dan ...Ga je weer ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:35 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar heb ik die gedaan. Ik vond het een gezellig evenement. Ik had 2 rondjes gedaan, dat was iets van 6 of 7 km. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Aantal staan nu onder divers. Oh maar de vorige keer dat ik TS was heb ik er ook een paar weggehaald. Werden niet gemist![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))![]()
Klik op de TT?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik had er nog niet over nagedacht maar misschien wel ja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mijn 1e van 2015 gaat worden, 10km afstand dan ...Ga je weer ?![]()
Nieuwe schoenen besteld!
Als ik dan toch een eind door het bos ga lopen mag ik ook wel een tweede paar offroad schoenen voor trailen/survival
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat een mooie 'Wie Loopt Waar en Wanneer?'lijst hebben we en wat een hoop marathons erin.
Een hoop progressie in dit topic het afgelopen jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
3 rondjes dan dit keerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:51 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik had er nog niet over nagedacht maar misschien wel ja...![]()
![]()
mooi toch ? Sta in m'n komende races nog overal als enigequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een mooie 'Wie Loopt Waar en Wanneer?'lijst hebben we en wat een hoop marathons erin.
Een hoop progressie in dit topic het afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
Welke zijn het geworden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe schoenen besteld!
Als ik dan toch een eind door het bos ga lopen mag ik ook wel een tweede paar offroad schoenen voor trailen/survival![]()
Inov8 trailroc 245quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Fijn zon kleine OP
Hik burp sushi en rode wijn, nomnom!
Weekendje alleen voor me myself & I.
Rust en bijslapen endezeau.
En hardlopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
* Murmeli gaat zich eens orienteren op trailschoenen trouwens![]()
Iets van een tussenweg opzoeken en daarna vff-jes erbij denk ik
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inov8 trailroc 245Wauw! Mooie schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah ok, bedankt. Ik dacht dat jij je al ingeschreven had. Dacht dat er tijdje geleden nog wel iets op de site van Step One stond. Ben er nog niet helemaal uit welke afstand ik wil gaan lopen. Jammer dat het door de verkeerde club georganiseerd wordt maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:41 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog niet kunnen inschrijven. Op de site van Step One lijkt ook nog geen link te zijn om je in te schrijven. Gelukkig wel via BVV Borne (de voetbalclub waar je start):
:https://inschrijven.nl/formulier?id=2014122100941&ag=j&tl=nlHet is ook mijn geboortedorpquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook mijn geboortedorp. Woon er al een tijdje niet meer, maar toch
Ziet er wel goed uit. Wil sowieso nog wel wat hebben voor als het weer wat minder is. Misschien is dit dan wel geschikt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
http://www.hardloopaanbie(...)n-zwart-heren/p7326/![]()
Ik denk dat ik ook wel mee doe. Ik heb gezegd dat ik McTwente zou hazen, dat lijkt me wel mooi om te doen. Kan ik wellicht ook gelijk een maatje op sleeptouw nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:38 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt. Ik dacht dat jij je al ingeschreven had. Dacht dat er tijdje geleden nog wel iets op de site van Step One stond. Ben er nog niet helemaal uit welke afstand ik wil gaan lopen. Jammer dat het door de verkeerde club georganiseerd wordt maar het is niet anders.
[..]
Het is ook mijn geboortedorp
[..]
Ziet er wel goed uit. Wil sowieso nog wel wat hebben voor als het weer wat minder is. Misschien is dit dan wel geschikt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik voel een Fokmeet aankomen. Ook alle niet-(ex)Tukkers zijn natuurlijk van harte welkom!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 04:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel mee doe. Ik heb gezegd dat ik McTwente zou hazen, dat lijkt me wel mooi om te doen. Kan ik wellicht ook gelijk een maatje op sleeptouw nemen.
Ik heb me inmiddels ingeschreven.![]()
Vel plezier Trolley!
En alwéér zo veel loopjes dit weekend![]()
Have fun iedereen die op een evenement aan de start staat!
Ik ga weer eens meelopen met de Boslopers, mijn groepje op zaterdag. Ik ben eind augustus (!) voor het laatst geweest, er kwam steeds iets tussen: blessure, trailen met een paar Fok!kers, 4 wedstrijdjes en een paar keer gelopen met een dochter die ook wel eens wilde hardlopen. Ik heb er wel weer veel zin in!![]()
Ik ga zo gewoon weer voor een rustig hobbelrondje met mezelfIk begin 'm toch wel een beetje te knijpen voor het loopje van volgende week, want ik loop de laatste tijd voor geen meter.
![]()
Geen lopen voor mij, in een dag van een wat voor kop en keelpijn wat beide nu over is naar kortademig en zooi in mn longen.
Hoe krijg ik t steeds voor mekaar.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Het loopje zal dan ook gelukkig voor een paar kilometer zijn.. /pa dum tsshhquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga zo gewoon weer voor een rustig hobbelrondje met mezelfIk begin 'm toch wel een beetje te knijpen voor het loopje van volgende week, want ik loop de laatste tijd voor geen meter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb 'm erin gezet voor je, in de eerste regelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))![]()
![]()
http://www.utrechtmarathon.com
Inmiddels staat er dat de inschrijving eind deze maand start, het zal mij benieuwen. Als ze ook een halve hebben schrijf ik me denk ik daarvoor in![]()
![]()
Inderdaad ja, doe je best maar eens een beetje meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Geen lopen voor mij, in een dag van een wat voor kop en keelpijn wat beide nu over is naar kortademig en zooi in mn longen.
Hoe krijg ik t steeds voor mekaar.![]()
![]()
Dat wil ik ook nog steeds proberen.. Maar met mijn huidige saucony's, 8mm drop (kussentjes onder je voeten) en salomon fellraisers, 6 mm drop (die wat minder als kussentjes zitten), zal de overstap niet meevallen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat zich eens orienteren op trailschoenen trouwens![]()
Iets van een tussenweg opzoeken en daarna vff-jes erbij denk ik
Volgens mij had rd laatst een schoen met 0mm drop maar wel met kussentjes, misschien is dat een fijne start?
Deze: http://www.mijnhardloopsc(...)footwear-wormerveer/
[ Bericht 7% gewijzigd door Nirak op 25-10-2014 09:44:29 ]![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm erin gezet voor je, in de eerste regel![]()
Ik stap zo in de auto naar Vught voor een duurloop.![]()
8 en 6 mm valt mee hoor. Ik heb denk ik 12.... Moet langzaam overstappen vlg mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog steeds proberen.. Maar met mijn huidige saucony's, 8mm drop (kussentjes onder je voeten) en salomon fellraisers, 6 mm drop (die wat minder als kussentjes zitten), zal de overstap niet meevallen..
Volgens mij had rd laatst een schoen met 0mm drop maar wel met kussentjes, misschien is dat een fijne start?
Deze: http://www.mijnhardloopsc(...)footwear-wormerveer/Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kunt ook meedoen aan die loopgroep voor beginners die je op FB like-te? Dan doe je een soort van start to run op vibramsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
8 en 6 mm valt mee hoor. Ik heb denk ik 12.... Moet langzaam overstappen vlg mij![]()
![]()
Ik schop mezelf m'n bed maar eens uit voor een heuvelbruggentraining met paps.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik vond hardlopen juist zo leuk omdat ik m'n best er niet voor hoef te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Inderdaad ja, doe je best maar eens een beetje meer
[..]
Beterschap
Voor m'n loopje net overigens ook niet. Gewoon weer op ontspanning gelopen en extraveel op m'n houding gelet, en lopen ging zo goed als vanzelf. Als volgende week ook zo gaat, maar dan een minuut per kilometer harder (haha, was de wereld maar zo mooi), komt het allemaal goed![]()
![]()
Het was heerlijk toeven in het vroege, heiige Haagse Zuiderpark
De schade van de afgelopen periode is een heel licht protesterende rechter hamstring, maar daar maak ik me geen zorgen om
F means you're fucked![]()
Ik mag niet lopen van de fysio![]()
Hij heeft eea losgemaakt donderdag, en hoewel het een stuk beter voelt dan ervoor had ik gisteren op kantoor echt geen idee hoe ik nog prettig kon zitten, alles deed zeer. Blegh. Ik ben klaar met stilzitten, ik wil rennen!
*zucht*
[/klaagzang]![]()
Bos
Hei
Modderpaadjes?
Vroeg opstaan om hard te lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271![]()
Oeh, jompeltjes voor de zaterdagochtendtrainingen![]()
@Yuki: succes! R'damse bruggen?Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag niet lopen van de fysio![]()
Hij heeft eea losgemaakt donderdag, en hoewel het een stuk beter voelt dan ervoor had ik gisteren op kantoor echt geen idee hoe ik nog prettig kon zitten, alles deed zeer. Blegh. Ik ben klaar met stilzitten, ik wil rennen!
*zucht*
[/klaagzang]![]()
![]()
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind![]()
![]()
Heerlijk hardloopweer deze dag! Ik hou het alleen bij dik ingepakt rustig wandelen met een oppashondje, ben ziek en niet fit.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind![]()
Lekker he![]()
![]()
Ja, echt he... en dan dat prachtige herfstweer erbij! Ik blijf denk ik heel de dag in m'n tight rondlopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Lekker he![]()
![]()
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kindFijn gevoel he? Wordt vanaf nu alleen maar beter.
![]()
Ik ben zo moeNiet van het hardlopen gisteren maar van de hele week..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is te ver weg voor mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je kunt ook meedoen aan die loopgroep voor beginners die je op FB like-te? Dan doe je een soort van start to run op vibrams
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
[..]Fijn gevoel he? Wordt vanaf nu alleen maar beter.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 10:58:37 ]![]()
Google is your friendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Pijll is going to the dark side!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
Ik weet nog een leuk loopje voor je, zie de OP.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
He, wat doe jij in Putten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
Had me even geroepen, kon ik meelopen! Al lag ik toen nog wel te slapen![]()
![]()
Thanks! Die gebruik ik al (de nummers die ik leuk vind iig, die tellen alleen nog niet op tot een 10 kmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.)
Ja Murmel I know. Maar misschien zijn er aanraders!![]()
![]()
https://jog.fm/workout-songs-by-bpmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Het was dat ik niet hoefde te zoeken...parate kennis ftwquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
Veel plezier straks!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hier nog zoeen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
Parate kennis ontbreekt bij bij totaal. Dus dank
En: Johnny Logan - What's Another Year 180 bpm
Gelukkig heb ik een wandelende google als vriendje.
Uhh...? Das wel een rare ja. Maar t zou kunnen
daar ga je hard opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:36 schreef Quoi het volgende:
*boks
Zou Gerard Cox mogen? Met Het is weer voorbij die mooie zomer?![]()
![]()
Tering wat ging dat kut. Zelfs 1 interval gewandeld.
1 positieve noot: Geen blaren/blaargevoel met hardloopsokken van de Hema icm RunGuard
Toch 2 blaren erbij. Stealth mode
[ Bericht 18% gewijzigd door GotC op 25-10-2014 12:20:02 ]![]()
De lopers die naar Nijverdal moeten komen moeten in Raalte met de bus verder naar Nijverdal vanweg een aanrijding met koeien op het spoor waardoor het treinverkeer dus stil ligt tussen Raalte en Nijverdal.
Vervelend voor de lopers, nog vervelender voor de koeien maar![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mij is het echt ideaal loopweer! Concludeer ik uit een kleine wandeling naar de supermarkt en terug.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
En toch ga je niet hardlopen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij is het echt ideaal loopweer! Concludeer ik uit een kleine wandeling naar de supermarkt en terug.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oh wat was het vanmorgen mooi in het bos! Zonnestralen tussen de bomen door, laaghangende mist over de grasveldjes en watertjes, tussen de plassen door rennen, heuveltjes op en af, en ondertussen met de een na de ander van de loopgroep even bijkletsen. Oh wat hou ik toch van hardlopen![]()
Op een idee gebracht door thelaudprince:
1
2[b]18-1-2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km
Alle zieken en geblesseerden beterschap.![]()
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mobiel gebeurt er dan maar weinig..![]()
![]()
Donequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Oh wat was het vanmorgen mooi in het bos! Zonnestralen tussen de bomen door, laaghangende mist over de grasveldjes en watertjes, tussen de plassen door rennen, heuveltjes op en af, en ondertussen met de een na de ander van de loopgroep even bijkletsen. Oh wat hou ik toch van hardlopen![]()
Op een idee gebracht door thelaudprince:
[ code verwijderd ]
Alle zieken en geblesseerden beterschap.![]()
![]()
Nope. Straf!quote:Welke button?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het mobiel vooral onmogelijk om de post waar ik was gebleven met lezen terug te vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken![]()
Je kan een vinkje actief en inactief maken in een lijst met topics (myAT of gewoon een lijst ve subforum)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Het was 1 Purmerendse brug. Heen en weer ca 2km. 4x gedaan, totaal (incl. heen- en teruglopen) 12,8km in 1.22uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Oeh, jompeltjes voor de zaterdagochtendtrainingen![]()
@Yuki: succes! R'damse bruggen?
[..]
Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doet
Lekker
Goede voorbereiding op de 7^^ en Bruggenloop denk ik
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ook weer thuis, heb een rondje Cromvoirt/Vught gelopen. Eens een andere omgeving. Toen ik aan kwam rijden stonden er een aantal loopgroepgenoten uit te puffen van hun rondje. Zij brachten me op het idee om daar te gaan lopen, maar zij wilden vroeg en zijn snel. Dus lekker mijn eigen rondje uitgestippeld Tot km 8 had ik vleugels, ging als vanzelf. Het was ook prachtig loopweer! Vanaf km 9 was m'n enkel niet zo blij. Ik moet toch echt meer oefeneningen doen om hem sterkter te maken. Vorige week ook vanaf km 9. Toen hoefde ik er nog maar 3 en kon ik op wilskracht wel door, nu heb ik het lekker rustig aan gedaan in de laatste kilometers.
Ondanks dat was het wel echt heerlijk! Plan voor tot de 7^^: Maandag baantraining, donderdag kort rondje, zaterdag kort rondje en dan volgende week maandag nog één lange duurloop. Verder wel korte rondjes en het weekend voor de 7^^ nog een 10 km ofzo.. Komt wel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sommige mensen snap ik echt niet...
Loop ik in een rustig tempo rechts op een breed fietspad. Vindt een snelle Harry het nodig om mij in te halen. Op zich geen punt maar dat doet hij door zich rechts van mij tussen mij en mensen die op het trottoir liepen te wurmen...![]()
Maar goed, 7,52km gelopen in een rustig tempo in 50'10". Eigenlijk had het nog wat rustiger gemoeten![]()
![]()
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Liesje68 het volgende:
En o ja, het is nog niet koud genoeg voor lang/lang...sufferdZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.I know...maar het zag er zo grijs uit hier...
Inderdaad, heb mijn lesje geleerd. Morgen weer kort/kort!![]()
![]()
Zoo, verslagje van mijn wedstrijdloop van vanochtend
Anderhalf jaar na mijn eerste wedstrijdloop (Ameland Adventurerun 10km, 2012), die ik achteraf gezien overigens puur op karakter heb gelopen, stond er vandaag eindelijk weer een wedstrijdloopje op het programma. Op het moment van schrijven ben ik sinds twee maanden weer regelmatig aan het hardlopen, dat wil zeggen drie keer per week, om straks op 13 december op Ameland dit jaar wél getraind aan de start te staan. Doelstelling voor die loop is 10km binnen het uur, en om te kijken of dat enigszins haalbaar zou moeten zijn, was de loop van vanochtend een mooie test
Er stond 7,5km op het programma vandaag, en mijn doelstelling was om binnen de 45 minuten te finishen. Want, dan zou ik op Ameland - theoretisch gezien - de 10 binnen het uur kunnen lopen. Maar ik liep niet alleen. Nou hoor ik jullie denken: ''Nee, met een wedstrijdloop loop je inderdaad niet alleen'' Maar mijn zus en haar vriend hadden deze week besloten om ook mee te lopen. Gezellig! Maar aan de andere kant kon dat ook wel eens een bedreiging vormen voor mijn persoonlijke doelstelling, aangezien mijn zus minder snel loopt dan ik. Maar dat zien we dan wel weer, dacht ik.
Om 09:55 arriveerden mijn moeder (supporter!) en ik in Dwingeloo, mooi op tijd voor de start (10:30) dus.
Telefoon. M'n zus belt: ''Ja waar is het? We kunnen het niet vinden!'' Geen navigatie? Vroeg ik. Nee dus. Dat verklaarde een hoop, want zonder navigatie had ik het ook nooit gevonden. Dus ik zei dat ze maar mensen op straat moest gaan vragen, of de stoet auto's moest volgen. Ik zou hun alvast na-inschrijven, dan was dat een zorg minder voor hun. Maar ik moest me zelf eerst ook nog melden, want ik had me wel voor ingeschreven. Achteraf had ik me beter kunnen na-inschrijven, daar stond werkelijk geen rij, en bij de voorinschrijving een hele lange rij. Afijn, na een kleine 10 minuten had ik mijn startnummer en kon ik m'n zus en haar vriend gaan inschrijven. Zo gezegd, zo gedaan. 10:25 komen ze aansjokken, startnummers bevestigen en naar de start! Dacht ik ... Ze moesten alleen eerst nog even naar de wc. Op dat moment begon ik mezelf al op te vreten, want de start zou elk moment kunnen zijn. Al opvretend en heen en weer sjokkend kijk ik met een ongeduldige blik richting de wc's, en daar komen ze aansjokken. *KNAL* het startschot heeft geklonken. Vanaf dat moment rennend naar de start (goede warming-up
) en uiteindelijk net voor de start aan kunnen sluiten bij de massa.
De 7,5; 15 en HM startten allemaal tegelijk, en dat zorgde voor de bekende opstoppingen bij de start, en de eerstvolgende kilometer. Pas na één kilometer kwam er her en der wat ruimte om mensen links/rechts/doorheen voorbij te gaan. Op dit punt liep ik nog gezellig met m'n zus en haar vriend. Na 1,5km zei ze tegen mij: ''Ga maar''. Even twijfelde ik. Ga ik mijn eigen race lopen, of ga ik gezellig lopen? Dat duurde niet lang, en toen ben ik mijn eigen wedstrijd gaan lopen, want ik wou immers binnen de 45 minuten finishen. Om dat te halen moest ik wel wat inhalen, want de eerste km liep ik in 6:59. De één na de andere haalde ik nu in. En na het 2km punt stond er een fotograaf langs het parcours, dus de duimpjes omhoog en proberen zo voordelig mogelijk op de foto te komen
Na 6 kilometer zat ik op een avg. pace van 06:07min/km en liep ik op dat moment 05:33min/km. Dit tempo besloot ik nog 500m aan te houden, om vervolgens de laatste kilometer nog te versnellen. Toen ik de hoek omging, richting de finish zag ik de klok bij de finsih op 50m afstand staan op 44:50. Op dat moment zette ik een eindsprint in, om zelfs een brutotijd neer te zetten van <45:00m. En als het goed is, is dat ook gelukt. Het laatste wat ik kon zien was 44:57, toen was ik het bord en dus de finish, voorbij!![]()
![]()
M'n horloge heeft 7,5km gemeten in een tijd van 44:31, dus mijn doelstelling heb ik weten te behalen!Endo had zelfs 6(!) bekertjes voor mij in petto, voor dit prachtige loopje van vanochtend! Al met al dus dik en dik tevreden over m'n eerste wedstrijdloopje sinds een kleine twee jaar, en het smaakt zeker naar meer!
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/429080762/18161294'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: