haha dat is inderdaad wel een droomtijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef DeeBee het volgende:
Over 2 jaar is er in Delft denk ik weer de droomtijdloop, daar heb ik ook m'n PR op de halve gelopen, in een goede 31 mins. Dus loopjes als de klok teruggaat zijn best tof.
Sowieso vind ik 's nachts lopen wel lekker, met de Batavierenrace ook een paar keer gedaan, beviel best goed.
Al is eerst slapen en moeten rennen als je net wakker bent niet zo chill, dan schrikt je lichaam echt wakker met moeite.
De app: kijkomjeheenengenietvanhetbuitenzijn.nlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:16 schreef Satijn het volgende:
Bah! Een zieke hier, dus al een niet kunnen lopen.
Voordeel wel is dat ik twee (voor mij) nieuwe apps heb ontdekt:
DjRun
Rockmyrun
https://www.zombiesrungame.com kwam ik ook tegen. Soort van spel voor tijdens het hardlopen (filmpje daar geeft uitleg).
Wij heeft er nog meer leuke apps voor het hardlopen?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:01 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Wil je mij bij de CPC zetten Quoi? De HM, thanks.
Check. Check. En dubbelcheck voor de restquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zou je mij kunnen toevoegen aan de volgende evenementen Thanks.
[ code verwijderd ]
Klopt, ik heb ook nog niet kunnen inschrijven. Op de site van Step One lijkt ook nog geen link te zijn om je in te schrijven. Gelukkig wel via BVV Borne (de voetbalclub waar je start):quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:09 schreef Voccar het volgende:
McTwente, over step one gesproken. Denk dat ik step one winterloop ook ga lopen, maar als ik voor inschrijving kijk via dutchrunners kom ik op de site van Step One terecht. Zie daar dan niks over de loop staan.
De enige gepaste reactie daarop is dan, 'Nou, toch bedankt he'. Maar inderdaad, volgens mij zijnmensen zijn OF altijd onder de indruk (wat 5km hardlopen? Ik red de 1 niet eens, respect!' of bijna nooit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha dat is inderdaad wel een droomtijd
Ik was trouwens net in de fitnessruimte van het werk om te douchen, toen vroeg de (veel te dikke) receptioniste 'hoe ver heb je gelopen' dus ik zo 'jaa niet te ver want ik had zondag de marathon' (ik mag nog heeeel even pochen), toen vroeg ze dus hoe lang ik erover had gedaan. Ik zei 3.59 en toen zei ze: 'Nou, tóch vind ik het knap'. Ik knikte braaf 'hmhm', maar van binnen dacht ik, hoezo TOCH!Volgens mij hebben de meeste mensen totaal geen inschatting van de snelheid die je dan hebt, ze zei het op een toon alsof ik de helft gewandeld heb terwijl je met 10,6km/u zelfs op 5 en 10km loopjes zelfs nog wel in de linkerhelft finisht
Borne!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:41 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog niet kunnen inschrijven. Op de site van Step One lijkt ook nog geen link te zijn om je in te schrijven. Gelukkig wel via BVV Borne (de voetbalclub waar je start):
:https://inschrijven.nl/formulier?id=2014122100941&ag=j&tl=nl
Dank uquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Uwe hoogheid, ik ga er aan beginnen
Zijn de laatste 3 in 2014 of 2015? Dat is niet helemaal duidelijk.
Edit: ik heb ze bij 2014 toegevoegd. Besef je je wel dat dan op 2 dagen achter elkaar de volgende evenementen hebt? Lekker fanatiek of een foutje?
27 december- Derde kerstdagloop(Arnhem)
[*] Tarahumara - HM
28 december- Bosloopcompetitie (Harderwijk)
[*] Tarahumara - 15 km
Jammer van die Derde Kerstdagloop. Je had ook gezellig naar Vorden kunnen komen voor een oudejaarscrossloop. 5/10/15km, geen rondjes. Want daar zijn wij (hoogstwaarschijnlijk) dan te vinden!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:51 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dank uDie bosloopmeuk loopt door tot 2015. De rest is 2014.
En die twee dagen achter elkaar moet ook wel lukken, was geen foutje.
Maar het lopen zelf ging wel kut, toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Het ruikt buiten naar de herfst.
Het ziet er buiten uit als herfst.
Het voelt buiten als herfst.
Het motregent.
Hardlopen
Ook mijn geboortedorp. Woon er al een tijdje niet meer, maar tochquote:
OKquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:51 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dank uDie bosloopmeuk loopt door tot 2015. De rest is 2014.
En die twee dagen achter elkaar moet ook wel lukken, was geen foutje.
Applaus! Onze huisdichterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Het ruikt buiten naar de herfst.
Het ziet er buiten uit als herfst.
Het voelt buiten als herfst.
Het motregent.
Hardlopen
Heel simpel: ze heeft gezien/gelezen dat de winnaar in nét iets meer dan 2 uur over de finish kwam en jij doet er maar liefst 4 uur over, tja... Dat je daarmee tevreden bent zegt natuurlijk meer over jou dan over je prestatiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zei 3.59 en toen zei ze: 'Nou, tóch vind ik het knap'
Ik gok dat ze dat niet eens gelezen heeftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heel simpel: ze heeft gezien/gelezen dat de winnaar in nét iets meer dan 2 uur over de finish kwam en jij doet er maar liefst 4 uur over, tja... Dat je daarmee tevreden bent zegt natuurlijk meer over jou dan over je prestatie
Niks van aantrekken L_T je hebt een super tijd gelopen en dat pakt niemand je meer af!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat niet eens gelezen heeftMaar ze ging zelf de 10km van de CPC (weer) lopen dus ik verwachtte toch iets meer realiteitszin. Maarja, ik ben inderdaad maar 300e geworden en misschien heeft ze heel veel snellere vrienden
De voorgangers van die Supernova's waren m'n eerste fatsoenlijke hardloopschoenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Runnersworld in Dordrecht (volgens mij sowieso de enige hardloopwinkel in Dordt)
En het was inderdaad voornamelijk de houding waar ik mij aan stoorde
Ben heel erg benieuwd hoe deze schoenen zijn.
Maar die heeft dus wel al langere afstanden in de benenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
De voorgangers van die Supernova's waren m'n eerste fatsoenlijke hardloopschoenen.Hopelijk bevallen ze!
@GotC: Mooi lijstje!!!
Ik las hier een tijdje terug dat mensen zich afvroegen of dat hardloopschema waar bij je max 14 km loopt en dan een marathon, of dat nu werkt.. Vanmiddag had ik een cursus bij loopbaancoach en die gaat dus met dat schema een marathon (waarschijnlijk Rotterdam) lopen. Ze loopt al jaren tot max HM en wilde ergens wel een keer een marathon lopen, maar vind die lange duurlopen niks. Dus nu gaat ze het op deze manier doen. Hopelijk kan ik jullie over een half jaar dus vertellen of het werkt, al is het dan niet uit eerste hand.
| 1 2 | [*] SEMTEX - 25km (Asselronde) |
Zoek m ff op afstandmeten.nl, daar staat iequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog een linkje naar het parcours bij de dijkloop morgen? Ik zoek me de kakkeritis
Thanks!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoek m ff op afstandmeten.nl, daar staat ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |