Loop een marathon, volgens stopstreep is dat de oplossingquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:
K hoop dat ik morgen beter opsta dan vanmorgen.
Kop vol snot en een dikke keel, en een 2km test op de planning ...
Ja als ik opeens doodblijf kan ik niet eens bellen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Vooral dat laatste telt natuurlijk zwaar
Dat zou stom zijn jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja als ik opeens doodblijf kan ik niet eens bellen!
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Loop een marathon, volgens stopstreep is dat de oplossing
Zal je zien als ik mijn telefoon wél mee heb en opeens dood blijf, ik geen bereik heb midden in het bosquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
Regen, nat.. koud
Maar wel les 3 van Evy uitgelopen *trots*
* Maraca gaat thee zetten
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
Regen, nat.. koud
Netjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
Regen, nat.. koud
Goed zo! Dat zijn de momentenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
Regen, nat.. koud
Ik hoop met je mee, hier is met dezelfde symptomen dat 2 een stuk slechterquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:32 schreef Ynske het volgende:
K hoop dat ik morgen beter opsta dan vanmorgen.
Kop vol snot en een dikke keel, en een 2km test op de planning ...
Hoppa! Bakkie thee, Endomondo gluren en hete douchequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:40 schreef Maraca het volgende:
Regen, nat.. koud
Dat is eerder interval training dan een fartlek. Zeker met de korte sprints die je in de zaal kan trekken voor je alweer moet stoppen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:42 schreef m0ridin het volgende:
Jeej La_Tramposa!
Vanavond weer eens een keer zaalvoetballen, oftewel fartlekking to the max
Whehe, zat al te twijfelen... Zag intervallen meer als een wat vastere tijden van intensief/niet intensief en fartlek is meer 'spelen' toch? Anyway, is alweer even geleden... ben benieuwd of ik nog iets van mijn conditie merk in de zaal.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat is eerder interval training dan een fartlek. Zeker met de korte sprints die je in de zaal kan trekken voor je alweer moet stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |