als je weer eens in de buurt bent.. op 7,75km van dit rondjequote:
Gaan we regelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef E.T. het volgende:
[..]
als je weer eens in de buurt bent.. op 7,75km van dit rondje
quote:
Zou ik in het lijstje erbij mogenquote:Beste etc
.
.
.
.
.
Die is vanuit Amersfoort ook goed te doen... klein stukje met de auto. Ik houd me aanbevolen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:35 schreef E.T. het volgende:
als je weer eens in de buurt bent.. op 7,75km van dit rondje
Ga dan het Haagse Bos inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga zo voor een rondje vanuit mijn werk.. over het malieveld misschien?
Maar ik wacht wel even tot na de middag, regen is op zich niet erg maar anders heb ik allemaal natte spullen de hele dag onder mijn bureau
Oh ja dat zag ik als bij elkaar horendquote:
Dan zijn je hardloopschoenen een mooi middel om de stad te leren kennenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh ja dat zag ik als bij elkaar horendDat grote groene vlak op de kaart iig
*ik weet echt niets van Den Haag*
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:41 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Zou ik in het lijstje erbij mogen
14 december 2014 - Mescherbergloop (Eijsden)
ook de 15 km
EXACT mijn plannen voor de komende periode. Hardloop/schrijfprojectjesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef YUR het volgende:
E.T. had gisteren een schitterende foto van haar looprondje op FB gezet. En nu wil ik ook in dat soort gebieden gaan lopen, er foto's van maken en er over schrijven. Nu.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:35 schreef Quoi het volgende:
Zo, OP weer bijgewerkt.
[..]
EXACT mijn plannen voor de komende periode. Hardloop/schrijfprojectjes
Daarom duik ik nu weer mijn nieuweplannenmakencocon in
En dat is zeker één van de plannen. En dan starten en eindigen in Kamperland, waar toevallig een heel lekker Nederlands biertje wordt gebrouwen. Ik had al eens een route uitgestippeld, alleen toen werd het last minute toch een andere locatie (Reeuwijkse plassen = aanrader! en dan eindigen bij Brouwerij De Molen)quote:
cool!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dat is zeker één van de plannen. En dan starten en eindigen in Kamperland, waar toevallig een heel lekker Nederlands biertje wordt gebrouwen. Ik had al eens een route uitgestippeld, alleen toen werd het last minute toch een andere locatie (Reeuwijkse plassen = aanrader! en dan eindigen bij Brouwerij De Molen)
De Molen, daar gaan we zaterdag langs ipv langs Kamperlandquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
En dat is zeker één van de plannen. En dan starten en eindigen in Kamperland, waar toevallig een heel lekker Nederlands biertje wordt gebrouwen. Ik had al eens een route uitgestippeld, alleen toen werd het last minute toch een andere locatie (Reeuwijkse plassen = aanrader! en dan eindigen bij Brouwerij De Molen)
Ik moet een wereldrecord lopen denk ik, of jij moet onderweg gaan picknicken. Beide zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef Quoi het volgende:
Bijna via de Balijbrug naar huis moeten op dit tijdstip vanwege een omleiding. Toch even het vermelden waard
@Corniel: Denk je ja? (finishen voor jou)
leuk !!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:42 schreef YUR het volgende:
Dan doe ik daar over 2 weken mee aan een loopje, tijdens een trainingsweekend van mijn club
Mooi zo! Ach, genoeg opties in alle windhoekenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
De Molen, daar gaan we zaterdag langs ipv langs KamperlandOf we moeten last-minute besluiten dat we tóch naar België gaan in plaats van naar Duitsland.
En ik ga maar weer terug mijn scriptiecocon in
Kloptquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:44 schreef Quoi het volgende:
Ik zag het YUR, de mosselloop ook nog eensIn Burgh Haamstede startte Mossel, als ik het goed heb.
[..]
Mooi zo! Ach, genoeg opties in alle windhoeken
Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |