Het jaar daarvoor was het echt geweldig weer. Strakblauwe lucht, en prachtig mooi witgesneeuwd bosquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn goden, wat een pestweer was dat.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:28 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor was het echt geweldig weer. Strakblauwe lucht, en prachtig mooi witgesneeuwd bos
En ik was geblesseerd
Ik heb er wel ontzettend lekker gelopen toen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Jullie maken het niet aantrekkelijkerSneeuw, baggerweer..
Ik ga wel gewoon bij 1 vd 4 hier lopen
Bos was met de sneeuw echt heel erg mooiquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:33 schreef GotC het volgende:
Jullie maken het niet aantrekkelijkerSneeuw, baggerweer..
Ik ga wel gewoon bij 1 vd 4 hier lopen
Uwe hoogheid, ik ga er aan beginnenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:27 schreef Tarahumara het volgende:
Nog wat voor de WLWW:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik heb zonder al teveel moeite vorig jaar m'n 10k PR daar gelopen. Helpt dat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:36 schreef GotC het volgende:
Nogmaals, jullie maken het niet aantrekkelijker![]()
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb zonder al teveel moeite vorig jaar m'n 10k PR daar gelopen. Helpt dat?
Dan zet ik vast in mijn agenda dat ik 7 feb ga zuipen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:39 schreef YUR het volgende:
Ik wil 8 februari wel een rondje puinduinen uitzetten hoor
Ik heb bij de LVML 2012 mijn 10km PR gelopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:38 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb zonder al teveel moeite vorig jaar m'n 10k PR daar gelopen. Helpt dat?
| 1 2 | [b]30 november 2014[url=http://www.zaklopers.nl/]15e Grote Zakloop (Nisse)[/url][/b] [*] thelaudprince - HM |
Ben/Heb je genoeg zak?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:07 schreef thelaudprince het volgende:
[ code verwijderd ]
Kan deze er nog bij ?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:20 schreef YUR het volgende:
E.T. had gisteren een schitterende foto van haar looprondje op FB gezet. En nu wil ik ook in dat soort gebieden gaan lopen, er foto's van maken en er over schrijven. Nu.
Gaaf!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef Devv het volgende:
Ik heb mijn lijstje voor 2016 ook al klaar.
[ code verwijderd ]
Foto's graagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Ik heb vanmorgen een iets langere variant van het rondje gelopen.
Ik neem m voortaan altijd mee als ik alleen loopquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik neem m'n telefoon nooit mee
Misschien sowieso wel slim hier, gelet op het aantal mensen dat ik tegen kom zo midden in het bos en mijn leeftijdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik neem m voortaan altijd mee als ik alleen loop
Vooral dat laatste telt natuurlijk zwaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien sowieso wel slim hier, gelet op het aantal mensen dat ik tegen kom zo midden in het bos en mijn leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |