Hier nog zoeen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
Parate kennis ontbreekt bij bij totaal. Dus dank
En: Johnny Logan - What's Another Year 180 bpm
daar ga je hard opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:36 schreef Quoi het volgende:
*boks
Zou Gerard Cox mogen? Met Het is weer voorbij die mooie zomer?
En toch ga je niet hardlopen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij is het echt ideaal loopweer! Concludeer ik uit een kleine wandeling naar de supermarkt en terug.
| 1 2 | [b]18-1-2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 km |
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mobiel gebeurt er dan maar weinig..
Donequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Oh wat was het vanmorgen mooi in het bos! Zonnestralen tussen de bomen door, laaghangende mist over de grasveldjes en watertjes, tussen de plassen door rennen, heuveltjes op en af, en ondertussen met de een na de ander van de loopgroep even bijkletsen. Oh wat hou ik toch van hardlopen![]()
Op een idee gebracht door thelaudprince:
[ code verwijderd ]
Alle zieken en geblesseerden beterschap.
Nope. Straf!quote:
Welke button?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Ik vind het mobiel vooral onmogelijk om de post waar ik was gebleven met lezen terug te vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Je kan een vinkje actief en inactief maken in een lijst met topics (myAT of gewoon een lijst ve subforum)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het was 1 Purmerendse brug. Heen en weer ca 2km. 4x gedaan, totaal (incl. heen- en teruglopen) 12,8km in 1.22uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Oeh, jompeltjes voor de zaterdagochtendtrainingen![]()
@Yuki: succes! R'damse bruggen?
[..]
Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Liesje68 het volgende:
En o ja, het is nog niet koud genoeg voor lang/lang...sufferd
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |