Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag niet lopen van de fysio![]()
Hij heeft eea losgemaakt donderdag, en hoewel het een stuk beter voelt dan ervoor had ik gisteren op kantoor echt geen idee hoe ik nog prettig kon zitten, alles deed zeer. Blegh. Ik ben klaar met stilzitten, ik wil rennen!
*zucht*
[/klaagzang]
Ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind
Ja, echt he... en dan dat prachtige herfstweer erbij! Ik blijf denk ik heel de dag in m'n tight rondlopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Lekker he
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind
Is te ver weg voor mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je kunt ook meedoen aan die loopgroep voor beginners die je op FB like-te? Dan doe je een soort van start to run op vibrams
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
[..]Fijn gevoel he? Wordt vanaf nu alleen maar beter.
Google is your friendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
Pijll is going to the dark side!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
Vroeg opstaan om hard te lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
He, wat doe jij in Putten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
Vroeg opstaan om hard te lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
Thanks! Die gebruik ik al (de nummers die ik leuk vind iig, die tellen alleen nog niet op tot een 10 kmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.
https://jog.fm/workout-songs-by-bpmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Het was dat ik niet hoefde te zoeken...parate kennis ftwquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
Hier nog zoeen!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Quoi het volgende:
Parate kennis ontbreekt bij bij totaal. Dus dank
En: Johnny Logan - What's Another Year 180 bpm
daar ga je hard opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:36 schreef Quoi het volgende:
*boks
Zou Gerard Cox mogen? Met Het is weer voorbij die mooie zomer?
En toch ga je niet hardlopen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:59 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij is het echt ideaal loopweer! Concludeer ik uit een kleine wandeling naar de supermarkt en terug.
| 1 2 | [b]18-1-2015 - [url=http://www.vondelparkloop.nl]Vondelparkloop (Amsterdam)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 km |
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:22 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Mobiel gebeurt er dan maar weinig..
Donequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Oh wat was het vanmorgen mooi in het bos! Zonnestralen tussen de bomen door, laaghangende mist over de grasveldjes en watertjes, tussen de plassen door rennen, heuveltjes op en af, en ondertussen met de een na de ander van de loopgroep even bijkletsen. Oh wat hou ik toch van hardlopen![]()
Op een idee gebracht door thelaudprince:
[ code verwijderd ]
Alle zieken en geblesseerden beterschap.
Nope. Straf!quote:
Welke button?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Ik vind het mobiel vooral onmogelijk om de post waar ik was gebleven met lezen terug te vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat, plus het ontbreken van de button tvp/kuttopic blijft mijn grootste ergernis aan mobiel FOK!ken
Je kan een vinkje actief en inactief maken in een lijst met topics (myAT of gewoon een lijst ve subforum)quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het was 1 Purmerendse brug. Heen en weer ca 2km. 4x gedaan, totaal (incl. heen- en teruglopen) 12,8km in 1.22uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:40 schreef Quoi het volgende:
Oeh, jompeltjes voor de zaterdagochtendtrainingen![]()
@Yuki: succes! R'damse bruggen?
[..]
Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:31 schreef Liesje68 het volgende:
En o ja, het is nog niet koud genoeg voor lang/lang...sufferd
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Rare! Het is nog niet eens onder de 10 graden dus verplicht alles kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |