Dat is minder. Ga anders wél naar buiten: stuk wandelen of fietsen. Als zitten zeer doetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef Daph_ het volgende:
Ik mag niet lopen van de fysio![]()
Hij heeft eea losgemaakt donderdag, en hoewel het een stuk beter voelt dan ervoor had ik gisteren op kantoor echt geen idee hoe ik nog prettig kon zitten, alles deed zeer. Blegh. Ik ben klaar met stilzitten, ik wil rennen!
*zucht*
[/klaagzang]
Ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind
Ja, echt he... en dan dat prachtige herfstweer erbij! Ik blijf denk ik heel de dag in m'n tight rondlopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt![]()
Lekker he
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:43 schreef ChuckBartowski het volgende:
Zooo, ben na 2 maanden net voor het eerst weer gaan lopen. Wel een beetje angstig vanwege de scheenbenen, maar eindelijk weer hardlopen.
Het stelt niks voor (1 minuut lopen\2 wandelen x 6) maar het feit dat ik ben geweest maakt me zo blij als een kind
Is te ver weg voor mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je kunt ook meedoen aan die loopgroep voor beginners die je op FB like-te? Dan doe je een soort van start to run op vibrams
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
[..]Fijn gevoel he? Wordt vanaf nu alleen maar beter.
Google is your friendquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb nog wat fijne 180 bpm nummers nodig voor vanmiddag, om mijn playlist vol te makenIk weet dat het er pas helemaal heeft gestaan, zo'n lijst, maar vind het niet meer. Iemand een suggestie? Móét 180 bpm zijn!
Pijll is going to the dark side!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
Vroeg opstaan om hard te lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
He, wat doe jij in Putten?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:31 schreef pijll het volgende:
Bos
Hei
Modderpaadjes?
Vroeg opstaan om hard te lopen![]()
http://www.endomondo.com/workouts/428976658/1318271
Thanks! Die gebruik ik al (de nummers die ik leuk vind iig, die tellen alleen nog niet op tot een 10 kmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Spotify heeft een 180 bpm running workout lijst, zie ik. Of het wat is, geen idee.
https://jog.fm/workout-songs-by-bpmquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:56 schreef Quoi het volgende:
Het was dat ik niet hoefde te zoeken...parate kennis ftwquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oooh![]()
Of ik was gewoon te lui om te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |