SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GotC op 26-10-2014 08:18:53 ]![]()
Whoaaa! Nieuw uiterlijk van de OP
Even wennen hoor ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:45 schreef GotC het volgende:
Rustig maar, moest even een cursief dingetje plaatsen. Niks schokkends.
![]()
Ik vond 't nog wel iets hebben ook eigenlijk
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Vroegah zag het er wel zo uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:48 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
Ik vond 't nog wel iets hebben ook eigenlijkNiet zo lief voor mobiele gebruikers.
![]()
Aantal staan nu onder divers. Oh maar de vorige keer dat ik TS was heb ik er ook een paar weggehaald. Werden niet gemistquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Ow, ik meen dat ik wat spoilers mis in de OP nu?![]()
![]()
Zo, recent had ik wat mot met mijn Garmin Forerunner 610...![]()
2 dingen :
- de charger laadde m niet goed meer op
- de hartslagmeter deed niets meer
Na enig gespeur leek het oppoetsen van de contactjes op mijn 610 soelaas te bieden maar helaas...dat was slechts tijdelijk. Uteindelijk alleen het charger deel opnieuw gekocht via Amazon. Het laden werkt weer prima! Ik geloof dat de springloaded pennetjes op de charger geen contact meer maakten...
Wat betreft de HR band:
ik las dat de band van Polar een beter alternatief was voor de duurdere Garmin band.
http://www.wiggle.co.uk/polar-spare-elastic-soft-strap/
Ik heb deze gekocht en alles werkt weer prima!![]()
Misschien heeft iemand hier wat aan de info![]()
![]()
@liesje, goede tip. Ik vind de band van de garmin niet zo fijn. Dat schuifdingetje zit niet lekker bij mijn BH bandje. Is dat minder lomp bij de Polar band?
@gotc, in dat geval zeg ik niks
Misschien die link onder divers mbt te lopen snelheden in training voor een streeftijd even onder schema's zetten?![]()
Ik had eerst de enanieuwste hrm, die was finer dan de nieuwe, met een lichtbruin gedeelte. Maar helaas is de oude kwijt. De nieuwe is ook lastig te stellen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb er zelf geen last van dus kan ik moeilijk iets van zeggen. Mocht je m willen aanschaffen: de S is wel erg klein dus ik zou de M-XXL aanschaffen. Ik heb beidequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:24 schreef Nirak het volgende:
@liesje, goede tip. Ik vind de band van de garmin niet zo fijn. Dat schuifdingetje zit niet lekker bij mijn BH bandje. Is dat minder lomp bij de Polar band?gekocht. Foutje...
Het sensor deel op de Polar is wat groter verder is t vrijwel de zelfde als de Garmin. Alleen de bevestiging is iets andere clipjes maar past gewoon.![]()
Ja, vorig jaar heb ik die gedaan. Ik vond het een gezellig evenement. Ik had 2 rondjes gedaan, dat was iets van 6 of 7 km. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:30 schreef thelaudprince het volgende:
Iemand wel eens de vondelparkloop gedaan ??![]()
Ik denk dat dat mijn 1e van 2015 gaat worden, 10km afstand dan ...Ga je weer ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:35 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar heb ik die gedaan. Ik vond het een gezellig evenement. Ik had 2 rondjes gedaan, dat was iets van 6 of 7 km. Je kon 1, 2 of 3 rondjes lopen.![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:51 schreef GotC het volgende:
[..]
Aantal staan nu onder divers. Oh maar de vorige keer dat ik TS was heb ik er ook een paar weggehaald. Werden niet gemist![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))![]()
Klik op de TT?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Ik had er nog niet over nagedacht maar misschien wel ja...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik denk dat dat mijn 1e van 2015 gaat worden, 10km afstand dan ...Ga je weer ?![]()
Nieuwe schoenen besteld!
Als ik dan toch een eind door het bos ga lopen mag ik ook wel een tweede paar offroad schoenen voor trailen/survival
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Wat een mooie 'Wie Loopt Waar en Wanneer?'lijst hebben we en wat een hoop marathons erin.
Een hoop progressie in dit topic het afgelopen jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
3 rondjes dan dit keerquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:51 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik had er nog niet over nagedacht maar misschien wel ja...![]()
![]()
mooi toch ? Sta in m'n komende races nog overal als enigequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:56 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een mooie 'Wie Loopt Waar en Wanneer?'lijst hebben we en wat een hoop marathons erin.
Een hoop progressie in dit topic het afgelopen jaar![]()
![]()
![]()
Welke zijn het geworden?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:54 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe schoenen besteld!
Als ik dan toch een eind door het bos ga lopen mag ik ook wel een tweede paar offroad schoenen voor trailen/survival![]()
Inov8 trailroc 245quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Fijn zon kleine OP
Hik burp sushi en rode wijn, nomnom!
Weekendje alleen voor me myself & I.
Rust en bijslapen endezeau.
En hardlopen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
* Murmeli gaat zich eens orienteren op trailschoenen trouwens![]()
Iets van een tussenweg opzoeken en daarna vff-jes erbij denk ik
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Inov8 trailroc 245Wauw! Mooie schoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ah ok, bedankt. Ik dacht dat jij je al ingeschreven had. Dacht dat er tijdje geleden nog wel iets op de site van Step One stond. Ben er nog niet helemaal uit welke afstand ik wil gaan lopen. Jammer dat het door de verkeerde club georganiseerd wordt maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:41 schreef McTwente het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook nog niet kunnen inschrijven. Op de site van Step One lijkt ook nog geen link te zijn om je in te schrijven. Gelukkig wel via BVV Borne (de voetbalclub waar je start):
:https://inschrijven.nl/formulier?id=2014122100941&ag=j&tl=nlHet is ook mijn geboortedorpquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook mijn geboortedorp. Woon er al een tijdje niet meer, maar toch
Ziet er wel goed uit. Wil sowieso nog wel wat hebben voor als het weer wat minder is. Misschien is dit dan wel geschikt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
http://www.hardloopaanbie(...)n-zwart-heren/p7326/![]()
Ik denk dat ik ook wel mee doe. Ik heb gezegd dat ik McTwente zou hazen, dat lijkt me wel mooi om te doen. Kan ik wellicht ook gelijk een maatje op sleeptouw nemen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 00:38 schreef Voccar het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt. Ik dacht dat jij je al ingeschreven had. Dacht dat er tijdje geleden nog wel iets op de site van Step One stond. Ben er nog niet helemaal uit welke afstand ik wil gaan lopen. Jammer dat het door de verkeerde club georganiseerd wordt maar het is niet anders.
[..]
Het is ook mijn geboortedorp
[..]
Ziet er wel goed uit. Wil sowieso nog wel wat hebben voor als het weer wat minder is. Misschien is dit dan wel geschikt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik voel een Fokmeet aankomen. Ook alle niet-(ex)Tukkers zijn natuurlijk van harte welkom!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 04:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook wel mee doe. Ik heb gezegd dat ik McTwente zou hazen, dat lijkt me wel mooi om te doen. Kan ik wellicht ook gelijk een maatje op sleeptouw nemen.
Ik heb me inmiddels ingeschreven.![]()
Vel plezier Trolley!
En alwéér zo veel loopjes dit weekend![]()
Have fun iedereen die op een evenement aan de start staat!
Ik ga weer eens meelopen met de Boslopers, mijn groepje op zaterdag. Ik ben eind augustus (!) voor het laatst geweest, er kwam steeds iets tussen: blessure, trailen met een paar Fok!kers, 4 wedstrijdjes en een paar keer gelopen met een dochter die ook wel eens wilde hardlopen. Ik heb er wel weer veel zin in!![]()
Ik ga zo gewoon weer voor een rustig hobbelrondje met mezelfIk begin 'm toch wel een beetje te knijpen voor het loopje van volgende week, want ik loop de laatste tijd voor geen meter.
![]()
Geen lopen voor mij, in een dag van een wat voor kop en keelpijn wat beide nu over is naar kortademig en zooi in mn longen.
Hoe krijg ik t steeds voor mekaar.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Het loopje zal dan ook gelukkig voor een paar kilometer zijn.. /pa dum tsshhquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Ik ga zo gewoon weer voor een rustig hobbelrondje met mezelfIk begin 'm toch wel een beetje te knijpen voor het loopje van volgende week, want ik loop de laatste tijd voor geen meter.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb 'm erin gezet voor je, in de eerste regelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef Gogo83 het volgende:
[..]![]()
Enige wat ik mis is de link naar de reeks.. En die gebruikte ik best vaak als ik terug wilde lezen (okee, kan ook via actieve topics maar gewenning ;-))![]()
![]()
http://www.utrechtmarathon.com
Inmiddels staat er dat de inschrijving eind deze maand start, het zal mij benieuwen. Als ze ook een halve hebben schrijf ik me denk ik daarvoor in![]()
![]()
Inderdaad ja, doe je best maar eens een beetje meerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:21 schreef hatsaflats het volgende:
Beterschapquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:34 schreef Ynske het volgende:
Geen lopen voor mij, in een dag van een wat voor kop en keelpijn wat beide nu over is naar kortademig en zooi in mn longen.
Hoe krijg ik t steeds voor mekaar.![]()
![]()
Dat wil ik ook nog steeds proberen.. Maar met mijn huidige saucony's, 8mm drop (kussentjes onder je voeten) en salomon fellraisers, 6 mm drop (die wat minder als kussentjes zitten), zal de overstap niet meevallen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:10 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat zich eens orienteren op trailschoenen trouwens![]()
Iets van een tussenweg opzoeken en daarna vff-jes erbij denk ik
Volgens mij had rd laatst een schoen met 0mm drop maar wel met kussentjes, misschien is dat een fijne start?
Deze: http://www.mijnhardloopsc(...)footwear-wormerveer/
[ Bericht 7% gewijzigd door Nirak op 25-10-2014 09:44:29 ]![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb 'm erin gezet voor je, in de eerste regel![]()
Ik stap zo in de auto naar Vught voor een duurloop.![]()
8 en 6 mm valt mee hoor. Ik heb denk ik 12.... Moet langzaam overstappen vlg mijquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog steeds proberen.. Maar met mijn huidige saucony's, 8mm drop (kussentjes onder je voeten) en salomon fellraisers, 6 mm drop (die wat minder als kussentjes zitten), zal de overstap niet meevallen..
Volgens mij had rd laatst een schoen met 0mm drop maar wel met kussentjes, misschien is dat een fijne start?
Deze: http://www.mijnhardloopsc(...)footwear-wormerveer/Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Je kunt ook meedoen aan die loopgroep voor beginners die je op FB like-te? Dan doe je een soort van start to run op vibramsquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
8 en 6 mm valt mee hoor. Ik heb denk ik 12.... Moet langzaam overstappen vlg mij![]()
![]()
Ik schop mezelf m'n bed maar eens uit voor een heuvelbruggentraining met paps.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik vond hardlopen juist zo leuk omdat ik m'n best er niet voor hoef te doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Inderdaad ja, doe je best maar eens een beetje meer
[..]
Beterschap
Voor m'n loopje net overigens ook niet. Gewoon weer op ontspanning gelopen en extraveel op m'n houding gelet, en lopen ging zo goed als vanzelf. Als volgende week ook zo gaat, maar dan een minuut per kilometer harder (haha, was de wereld maar zo mooi), komt het allemaal goed![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: