Ja, dat wel. Net drie nachtdiensten gehad en dat is gewoon slecht voor het gestel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar het lopen zelf ging wel kut, toch?
http://www.avantri.nl/ind(...)n/info_dijkloop.htmlquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef Quoi het volgende:
Iemand nog een linkje naar het parcours bij de dijkloop morgen? Ik zoek me de kakkeritis
Yep, maar ze wil nu gewoon echt helemaal dat schema aanhouden. Omdat ze gewoon benieuwd is ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die heeft dus wel al langere afstanden in de benen
Ik zou op zich ooit ook wel dat schema willen proberen, puur om te kijken of dat ook werkt. Maar wel als ik al een paar amrathons in de benen heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar die heeft dus wel al langere afstanden in de benen
als je je baan zat ben.... We need you here Zwabber...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Net drie nachtdiensten gehad en dat is gewoon slecht voor het gestel.
Thanks, maar ik ben toch wel verknocht aan dit kutland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als je je baan zat ben.... We need you here Zwabber...
en ik zal je vertellen... we hebben genoeg "hills" om je de Balijbrug na een dag te doen vergeten
http://www.stuff.co.nz/en(...)angs-up-his-umbrella
Vakidioot....daar heb ik in 17 jaar nog nooit bij stil gestaanquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben toch wel verknocht aan dit kutland.
Bovendien is het weer presenteren op tv wel een andere tak van sport. Het lijkt me ook wel wennen dat bij jullie de lagedrukgebieden andersom draaien.
Ik zap dus altijd weg als het weer begint na het nieuws. Maar ja, jij bent boer en als je het weer niet weet heb je natuurlijk niks om over te klagenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vakidioot....daar heb ik in 17 jaar nog nooit bij stil gestaan
Maar we gaan Jim missen....Jim wist twee weken regen nog vrolijk te brengen en je te doen geloven dat het leuk zou worden!
inderdaad.... als een boer niet klaagt dan leeft hij niet!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zap dus altijd weg als het weer begint na het nieuws. Maar ja, jij bent boer en als je het weer niet weet heb je natuurlijk niks om over te klagen
Oh, dat was ook wel mooi geweest. Ik wil al jaren de 3e kerstdag lopen, maar of het wordt afgelast ivm sneeuw of ik moet werken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:53 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Jammer van die Derde Kerstdagloop. Je had ook gezellig naar Vorden kunnen komen voor een oudejaarscrossloop. 5/10/15km, geen rondjes. Want daar zijn wij (hoogstwaarschijnlijk) dan te vinden!
een ultra-loper zou zich afvragen waarom je twee rustweekenden achter elkaar hebtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:11 schreef SEMTEX het volgende:
Wordt wel een moordend schema weer... eerst 1 feb 25 op de Asselronde, 8 feb de 30 bij Groet uit Schoorl
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een ultra-loper zou zich afvragen waarom je twee rustweekenden achter elkaar hebt
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik zap dus altijd weg als het weer begint na het nieuws.
Of misschien loopt zij zelf wel de 10 in 35 minuten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik gok dat ze dat niet eens gelezen heeftMaar ze ging zelf de 10km van de CPC (weer) lopen dus ik verwachtte toch iets meer realiteitszin. Maarja, ik ben inderdaad maar 300e geworden en misschien heeft ze heel veel snellere vrienden
![]()
Toch best snel gevonden, zouden de vrienden van L_T zeggen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:01 schreef Quoi het volgende:
Er staat daar gewoon een linkje op de websiteThanks Zwabber.
regel nummer 1 hier..... pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:43 schreef thelaudprince het volgende:
Zo, Asics jasje gekocht met 50% korting op hardloopaanbiedingen.nl
http://www.hardloopaanbie(...)n-zwart-heren/p7326/quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
regel nummer 1 hier..... pics or it didn't happen
Dat was ik! Ben heel benieuwdquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:35 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
De voorgangers van die Supernova's waren m'n eerste fatsoenlijke hardloopschoenen.Hopelijk bevallen ze!
@GotC: Mooi lijstje!!!
Ik las hier een tijdje terug dat mensen zich afvroegen of dat hardloopschema waar bij je max 14 km loopt en dan een marathon, of dat nu werkt.. Vanmiddag had ik een cursus bij loopbaancoach en die gaat dus met dat schema een marathon (waarschijnlijk Rotterdam) lopen. Ze loopt al jaren tot max HM en wilde ergens wel een keer een marathon lopen, maar vind die lange duurlopen niks. Dus nu gaat ze het op deze manier doen. Hopelijk kan ik jullie over een half jaar dus vertellen of het werkt, al is het dan niet uit eerste hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |