Dat staat er toch ook?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:10 schreef kvd het volgende:
Uit het rijtje datum nog onbekend:
- Kate is in april uitgerekend;
- het is niet Sarah Chalke die zwanger is, maar Sara Gilbert.
Ik vind het wel raar, onder die tweet volgen er ook allemaal felicitaties. En dan zeg je niks.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:30 schreef wolfrolf het volgende:
Tsssk dus Krystl is heul niet zwanger
Ik wilde net grappen met grote brillen gaan verzinnen
Nou dat.. Ik had een dag later wel iets verwacht als 'hahaha grapje' of 'jaaa, 't is echt waar, we zijn zo blij, baby wordt geboren aan 't eind van mei'quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar, onder die tweet volgen er ook allemaal felicitaties. En dan zeg je niks.
twitter:robbiewilliams twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:10:51When Ayda goes into labour she comes correct ; ) RW x http://t.co/BjikS91e3s reageer retweet
Whut?quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:18 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:robbiewilliams twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:10:51When Ayda goes into labour she comes correct ; ) RW x http://t.co/BjikS91e3s reageer retweet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:18 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]twitter:robbiewilliams twitterde op maandag 27-10-2014 om 11:10:51When Ayda goes into labour she comes correct ; ) RW x http://t.co/BjikS91e3s reageer retweet
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Het tweede kindje van Robbie en Ayda kan elk moment geboren worden, en zo doden ze de tijd in het ziekenhuis![]()
![]()
Geweldig filmpje!quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
Het tweede kindje van Robbie en Ayda kan elk moment geboren worden, en zo doden ze de tijd in het ziekenhuis![]()
![]()
Wacht...krijgen Sarah Gilbert en Linda Perry samen een kind?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:10 schreef kvd het volgende:
Uit het rijtje datum nog onbekend:
- Kate is in april uitgerekend;
- het is niet Sarah Chalke die zwanger is, maar Sara Gilbert.
Van Linda Perry's IMDB:quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wacht...krijgen Sarah Gilbert en Linda Perry samen een kind?
Wist wel dat beide lesbisch zijn maar niet dat ze samen waren.
Die zijn dus al een poosje een setje.quote:(March 30, 2014) Married her girlfriend of 2 years Sara Gilbert following an 11-month-long engagement.
quote:
Och, ik had mijn man, schoonmoeder, moeder, verloskundige, kraamverzorgster en stagiaire bij.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Wel apart dat bij Robbie en Ayda allemaal mensen zitten.
Ik wil er naast mn man echt niemand bij hebben![]()
Echt heerlijk, die laatste dag/uren even met zn 2en
Hij blijkbaar niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stevie Wonder wordt vader van een 3ling?![]()
![]()
Ik heb duidelijk wat gemist
De laatst drie genoemde had ik er ook bij. Die gingen tenminste ook nog weg als ze niet nodig waren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, ik had mijn man, schoonmoeder, moeder, verloskundige, kraamverzorgster en stagiaire bij.
wat een heerlijk komisch duo die tweequote:Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Nog meer filmpjes
Ik wil een real-life soap van hun
quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Nog meer filmpjes
Ik zou wel kijken hoor.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:36 schreef ChatGirl het volgende:
Nog meer filmpjes
Jaquote:Op maandag 27 oktober 2014 18:44 schreef Vlindur het volgende:
Hebben we nou een bijna live bevalling met Robbie?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Komt samengevat neer op ditquote:
quote:Joost Spijkers vader van dochter
Ashton Brother Joost Spijkers is vader geworden van een dochtertje. Op Instagram deelt hij een foto van zichzelf en het meisje.
Zijn vrouw Iva Spijkers Lesic is maandag bevallen van hun kindje. De acteur houdt de pasgeboren Stela Tara trots in zijn handen. "Stela Tara is geboren", schrijft hij bij het eerste kiekje van zijn dochter.
Joosts vrouw Iva en de baby maken het goed, zo laat het management van de kleinkunstenaar weten. Het is alweer het derde kind voor de 35-jarige Joost.
Joost Spijkers maakt samen met Pepijn Gunneweg, Pim Muda en Friso van Vemde Oudejans deel uit van de theatergroep Ashton Brothers.
Bron
quote:Tim Murck vader geworden
Tim Murck, bekend uit de serie Feuten, is trotse vader geworden van een dochtertje.
De acteur plaatste op zijn Facebook-pagina een foto van baby Robin Laurijn.
"Robin Laurijn. 25 oktober 2014", schrijft hij bij het schattige kiekje.
Tim en zijn vrouw Jette hebben al een zoon van twee.
Bron
Ik hoop echt dat hij zich in alle enthousiasme heeft vertypt.quote:
Zij is Kroatisch/Servisch/Joegoslavisch en zijn andere kinderen hebben Scandinavische namen. Misschien dat het daarbij past?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef Leandra het volgende:
De achternaam van z'n vrouw ziet er Oostblokkerig uit, wellicht een andere spelling?
Wat zijn de namen van de andere kinderen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zij is Kroatisch/Servisch/Joegoslavisch en zijn andere kinderen hebben Scandinavische namen. Misschien dat het daarbij past?
[ afbeelding ]
omfg.. we liggen in een deuk hier..quote:
Engeland toch?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Haha het is toch grappig!
Ik snap alleen echt nooit waarom ze in Amerika altijd heel die bevalkamer vol met familie en vrienden hebben zitten
nee ze wonen in LAquote:
Ik denk dat het met een bijna standaard ruggeprik een stuk minder erg is dat je moeder, schoonmoeder, tante Tinka en nicht Louise erbij zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Haha het is toch grappig!
Ik snap alleen echt nooit waarom ze in Amerika altijd heel die bevalkamer vol met familie en vrienden hebben zitten
misschien is t net zoiets als 'anna' dat door latino's als 'ana' wordt gespeld?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat zijn de namen van de andere kinderen?
Als je het uit moet spreken als Stella kun je het ook beter zo schrijven imo.
Superquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto van Alyssa Milano.
http://www.speld.nl/2014/(...)el-gaat-ebola-heten/quote:Dochter Gers Pardoel gaat Ebola heten
'Ik hoorde dat laatst ergens en wist meteen: dit is het!'
Door Rudolf Julius • dinsdag 28 oktober 2014
Het dochtertje van Gers Pardoel krijgt de naam Ebola. Dat verklapte de rapper maandag in de uitzending van RTL Boulevard. Pardoel en zijn vriendin Selina verwachten hun dochter in januari.
Pardoel legt uit hoe hij op de naam is gekomen: “Ik hoorde het laatst ergens en wist meteen: dit is het! Het is origineel en elegant. Ik kan niet wachten tot Ebola bij ons gezinnetje gaat horen.”
Geloof ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2014/(...)el-gaat-ebola-heten/
http://www.nu.nl/achterkl(...)-klaar-kinderen.htmlquote:Leighton Meester klaar voor kinderen
Actrice Leighton Meester vindt zichzelf volwassen genoeg om kinderen te krijgen.
"De meeste mensen om me heen trouwen. Kinderen zijn hierna aan de beurt. Ik houd van die volwassen dingen", zegt de 28-jarige actrice in het Amerikaanse tijdschrift Nylon.
Maar voorlopig heeft Meester het te druk met acteren. Zo is ze vanaf volgende maand samen met haar man Adam Brody te bewonderen in de film Life Partners.
"Er was geen tijd om na te denken of we wel samen wilden werken. Ik las het script en vond de rol en film geweldig. Toen ik op gesprek ging, belde hij me dezelfde dag om te zeggen dat ze hem een rol hadden aangeboden."
De rol sluit volgens de actrice goed aan bij de films waar ze in wil spelen. Sinds de televisieserie Gossip Girl in 2012 is gestopt, kiest Meester haar rollen bewuster.
Jong
"Ik was zo jong toen ik met de show begon en toen het voorbij was, besloot ik meer uitdagende en spannendere rollen te spelen. Meer mijn volwassen smaak."
Toch kijkt de actrice nog met plezier terug naar haar rol in de serie. "Ik voel niets anders dan liefde en dankbaarheid voor die periode in mijn leven."
Geen idee of de gemiddelde man zich dat realiseert, die tweet 'gewoon' wat, denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:07 schreef Leandra het volgende:
Wat is dat toch met mensen, dat ze vinden dat ze de naam openbaar moeten maken voor de ouders dat zelf gedaan hebben?
ghehequote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee of de gemiddelde man zich dat realiseert, die tweet 'gewoon' wat, denk ik
true thatquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Als t een hoax was, zou ik wel wat beters van Robbie verwachten!
twitter:robbiewilliams twitterde op dinsdag 28-10-2014 om 11:29:51Filmed an announcement for you guys...keep your eyes peeled on Thursday. RW x http://t.co/ML8mUNGmG9 reageer retweet
Dat liggen ze nu toch al?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:48 schreef Boca_Raton het volgende:
En dan komt de scheiding en komen die filmpjes op straat te liggen.
Heerlijk van die echte degelijke Britse namen <3quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef vencodark het volgende:
Wat een chique namen kiezen zij trouwens.
Je kunt van een naam die chic is altijd iets gewoons of schattigs maken, en als het dan zo uitkomt heb je je officiële naam nog, andersom is altijd pretentieus.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:25 schreef vencodark het volgende:
Wat een chique namen kiezen zij trouwens.
OOoh! Dat zou leuk zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Geruchten over Keira Knightley
[ afbeelding ]
quote:Presentator Jan Kooijman is zondag voor de tweede keer vader geworden van een dochter.
Dat maakt hij op Instagram bekend.
De 33-jarige vader laat weten dat zijn pasgeboren dochtertje de naam Ava heeft gekregen. "Blij, trots, gelukkig en verliefd zijn we. Op 2 november is Ava geboren", zegt Kooijman op Twitter.
De kersverse vader leerde zijn vriendin Henna Lee veertien jaar geleden kennen bij het Scapino Ballet. Het stel kreeg in 2011 een dochter, Logan.
12 uur geleden:quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:09 schreef Turbomuis het volgende:
Tila Tequila, 3 dagen terug.
[ afbeelding ]
Ze is nu zo'n beetje aan het bevallen, volgens haar facebook
Ze zei dat ze 'about to go into labour' was, tas inpakken enzo. Maar dat gaat traag zo te zienquote:
Ik ben zo benieuwd welke naam er gaat komen.quote:
Volgens mij stond alles gewoon klaar, was het meer bedoeld om te laten weten dat ze er klaar voor is. Net zoals we hier vanaf week 35 ofzo een vluchttas klaar hebben staan.quote:Op maandag 3 november 2014 14:34 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ze zei dat ze 'about to go into labour' was, tas inpakken enzo. Maar dat gaat traag zo te zien
Arm kind..quote:BARBIE EN MICHAEL VERWACHTEN TWEEDE KINDJE
Barbie is in verwachting van haar tweede kindje. Dat bevestigde haar management aan het AD.
Samantha van der Plas, zoals Barbie echt heet, is momenteel zo’n vier tot zes weken zwanger. Volgens haar management gaat het goed met haar en is ze dolblij met haar tweede zwangerschap.
Barbie en Michael hebben al een dochtertje, Angelina Melissa Cora, van twee jaar oud.
Het is nog niet bekend of er een soap komt rondom de tweede zwangerschap.
http://www.show.nl/showfl(...)chten-tweede-kindje/
Ja inderdaad ....quote:
Ik vind het stommer dat ze bij een zwangerschap van 4 tot 6 weken de behoefte voelen om dat wereldkundig te maken.quote:
In het buitenland schijnt dat heel normaal te zijn. Had eens begrepen dat het geheimhouden in Nederland juist vrij uniek is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vind het stommer dat ze bij een zwangerschap van 4 tot 6 weken de behoefte voelen om dat wereldkundig te maken.
Ik liet het destijds ook heel weinig mensen weten tot die 12 weken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij zijn wij over het algemeen geen volkje dat dit soort dingen publiekelijk maakt. Ik persoonlijk (maar dat ben ik) zou het een drama vinden dat als blijkt dat er toch in een korte periode iets vreselijk mis gaat, en ik dat dan ook weer aan iedereen moet vertellen. Niet dat het in een later stadium niet mis kan gaan, maar Barbie is nou eenmaal Barbie en die zal het boeien dat het hele land het al weet
Ja, dat wordt een kind dat tegen vriendjes/vriendinnetje ook meteen kanker gaat roepen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze kan wel haar best doen, maar wat ik zag in die Thailandserie was niet echt opvoedkundig verantwoord zeg maar. Helemaal uit je dak gaan tegen een onbekende met dat kind op der armen. Vloeken, schelden tieren.
Dat doe je gewoon niet (als je kind erbij is).
Hoezo doe je dat niet? Voor jezelf opkomen is toch prima met een kind op je arm.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ze kan wel haar best doen, maar wat ik zag in die Thailandserie was niet echt opvoedkundig verantwoord zeg maar. Helemaal uit je dak gaan tegen een onbekende met dat kind op der armen. Vloeken, schelden tieren.
Dat doe je gewoon niet (als je kind erbij is).
quote:Kelly Rowland is moeder van een zoon. De voormalig Destiny's Child-zangeres beviel dinsdag van haar eerste kind.
Dat heeft haar management bevestigd aan People.
Het eerste kindje voor Rowland en haar echtgenoot Tim Witherspoon heeft de naam Titan Jewell gekregen en maakt het goed. De naam is verzonnen door zijn vader, zo liet Rowland al eerder weten.
"We voelen ons geweldig en zijn heel blij dat we iedereen kunnen laten weten dat we allemaal gezond en gelukkig zijn."
Rowland kondigde in juli aan zwanger te zijn.
quote:`Robert Downey Jr. opnieuw vader
De vrouw van Robert Downey Jr. is bevallen van een dochtertje volgens het tijdschrift People.
De naam van het pasgeboren dochtertje is nog niet bekend. Vorige week verschenen Robert (49) en zijn hoogzwangere vrouw nog op de rode loper van een Bafta-evenement in Hollywood. De twee hadden eerder al laten weten dat Susan in november uitgerekend was.
Het is het tweede kindje voor Robert en Susan samen, hun zoon Exton is 2 jaar. De acteur heeft ook al een 21-jarige zoon uit een vorig huwelijk.
Voor jezelf opkomen met een kind op je arm, prima. Maar dan normaal en niet als een 1 of ander viswijf tekeer gaan. Dat doe je maar als je alleen bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:11 schreef Moppert het volgende:
[..]
Hoezo doe je dat niet? Voor jezelf opkomen is toch prima met een kind op je arm.
Zeker als een ander tegen je tekeer gaat. Maakt het opvoedkundig imho niet fout.
Woordgebruik was misschien niet netjes maar goed als ik boos ben zeg ik ook niet altijd de meest nette woorden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:13 schreef tombolafan het volgende:
Barbie noemt een dochter vast Jolie
Oef Titan Jewellquote:
quote:
https://www.facebook.com/robertdowneyjr?fref=nfquote:After 9 months of intensive development, Team Downey is pleased to announce our 2014 fall/winter project.
Principal photography commenced 11-14 and will continue until she says, "Dad! You are embarrassing me...I'm 30, this has gotta stop."
Yep...Avri Roel Downey joined the party @ 3:22 a.m. on November 4th...she's 7lbs even, spans 20 inches, and is accompanied by a variety of Susan's traits that have seemingly overwritten my "junk DNA."
I'll post pics here + there when I'm not too busy staring...
Avri, zonder de l.quote:
Klinkt als een seksspeeltjequote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Nicolette Kluiver is bevallen, Jesse Joost en Anna Sophia als ik het goed onthouden heb.
quote:Nicolette Kluijver is dinsdagavond bevallen van haar tweeling. Dat maakte de RTL-presentatrice bekend aan Albert Verlinde.
Nicolette heeft twee kerngezonde spruiten op de wereld gezet: Jesse (tweede naam Joost) en Ana-Sofia (tweede naam Isabella) Staudt. De presentatrice liet weten dat de bevalling 'wonderbaarlijk goed' is verlopen. Ze mocht haar kleintjes dinsdagavond meteen mee naar huis nemen.
Foto: Nicolette Kluijver
Nicolette en haar man Joost Staudt hadden samen al een dochtertje, Isabella, die in 2012 ter wereld kwam.
Volgens mij is haar vriend een behoorlijke kakker. Althans, zo ziet hij eruit vind ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:38 schreef Mula het volgende:
Wat een lieve foto! Ik vind alle drie haar kinderen leuke namen hebben, maar had iets heel anders bij haar verwacht. Iets veel hippers of meer ordi ofzo.
Inderdaad wel vreemd ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Raar om je tweede dochter te vernoemen naar je eerste, vind ik...
Wel leuke namen verder
Hij is toch chirurg oid?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriend een behoorlijke kakker. Althans, zo ziet hij eruit vind ik.
quote:
Ik vind hem er vooral wat viezig uitzienquote:Op woensdag 5 november 2014 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vriend een behoorlijke kakker. Althans, zo ziet hij eruit vind ik.
Om nou gelijk elke keer in die luier te gaan koekeloerenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, baby I ook... alsof dat piemeltje niet helpt om die kids uit elkaar te houden
beetje omslachtig om iedere keer de luier open te maken om te zien welke baby t isquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha, baby I ook... alsof dat piemeltje niet helpt om die kids uit elkaar te houden
Ik neem aan dat ze niet lang na deze foto gewone kleertjes aangekregen hebben en dat daar wel verschil in zit tussen de jongens- en meisjeskleertjes... maar anders is het reuze handig natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 12:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om nou gelijk elke keer in die luier te gaan koekeloeren
Ja he! Ook echt amazing dat die twee babies in dat kleine meisje zaten, wow!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat een supermooie en lieve foto is dat
quote:'Eros Ramazotti wordt weer vader'
Eros Ramazotti en zijn vrouw Marica Pellegrinelli verwachten hun tweede baby.
Dat meldt de website IN.
Het koppel, dat elkaar afgelopen zomer het jawoord gaf, werd drie jaar geleden al ouders van Raffaele Maria. De 50-jarige zanger heeft uit een eerder huwelijk ook al een dochter. Zij is nu 17 jaar.
Volgens de entertainmentsite wordt de baby in maart verwacht.
quote:Rachel Bilson & Hayden Christensen Welcome First Child: Briar Rose
Congratulations are in order for Rachel Bilson and Hayden Christensen.
The Hart of Dixie actress, 33, and the Star Wars actor, 33, have welcomed their first child – a daughter named Briar Rose – Us Weekly reports.
The adorable moniker is likely inspired by the 1959 classic Sleeping Beauty.
Last month, we spotted The O.C. alum sipping on a smoothie in L.A. The pair’s happy news was announced in May. Although they’re a high-profile couple, they kept it low-key throughout Bilson’s pregnancy.
“They’ve both talked about this for awhile and are so excited,” an insider said. “Everyone is beyond thrilled for them.”
Ik vind het banale truttige namen. Ook een overload aan a's aan het einde.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks mis mee. Gewoon normale Nederlandse namen.
Geen een van die drie is een Nederlandse naamquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Niks mis mee. Gewoon normale Nederlandse namen.
Ik moest gelijk denken aan de diner "sweetbriar rose" uit Stephen King's under the dome.quote:
Dit zijn van die standaard mutsjes die ze in het ziekenhuis hebben. Misschien wisten ze het geslacht niet van de baby's? Dan kan het handig dat je weet welk kind als eerste geboren is.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze niet lang na deze foto gewone kleertjes aangekregen hebben en dat daar wel verschil in zit tussen de jongens- en meisjeskleertjes... maar anders is het reuze handig natuurlijk
Vaak geven ze die standaard mutsjes omdat òf de meegebrachte mutsen te groot zijn òf omdat de meegebrachte mutsjes anders te vies worden.quote:Op maandag 10 november 2014 20:19 schreef June. het volgende:
[..]
Dit zijn van die standaard mutsjes die ze in het ziekenhuis hebben. Misschien wisten ze het geslacht niet van de baby's? Dan kan het handig dat je weet welk kind als eerste geboren is.
quote:Actrice Nikkie Plessen is maandag bevallen van een jongetje.
Dat zegt de 29-jarige Plessen dinsdag in het programma RTL Boulevard.
Het jongetje heet Alain Henri Robert . De bevalling is erg snel gegaan zegt de actrice. "Binnen elf minuten is hij geboren."
"Ik ben zielsgelukkig", zegt Plessen in het televisieprogramma. Alain weegt 3.605 gram, zowel de moeder als de jongen maken het goed.
Ach, Jolie Bontekoe is ook al zo een pareltjequote:Op dinsdag 11 november 2014 21:53 schreef Mariposas het volgende:
De combinatie met de achternaam Bontekoe vind ik vooral niet zo geslaagd.
Die namen heeft ze vast gestolen van iemand anders. XDXDXDquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Alain
Henri
Robert
Klinkt als drie Franse bejaarden.
Ik neem aan dat ze de uitdrijffase bedoelt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Een bevalling van elf minuten? Dat krijg je zelfs met een spoedkeizersnede niet voor elkaar
Precies aan met een spoedkeizersnede.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Een bevalling van elf minuten? Dat krijg je zelfs met een spoedkeizersnede niet voor elkaar
Zijn tenminste eens een keer normale namen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Alain
Henri
Robert
Klinkt als drie Franse bejaarden.
Normaal onder 80+ers ja..quote:Op donderdag 13 november 2014 10:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zijn tenminste eens een keer normale namen.
quote:Poppy Montgomery Welcomes Baby No. 3: Gus Monroe Deveraux
Congratulations are in order for Poppy Montgomery and Shawn Sanford.
The Unforgettable star, 42, and her husband welcomed their second child together – a son named Gus Monroe Deveraux Sanford – on Tuesday, November 11 in Los Angeles, Calif., PEOPLE reports.
Baby Gus, who weighed 7 lbs., 4 oz. and measured 20.5 inches long, joins the couple’s daughter Violet Grace, 19 months.
The actress, 42, is also mom to son Jackson, 6½, from a previous relationship. And Sanford is also dad to daughter Haley and son Braydon from a previous marriage.
“We couldn’t be more excited to welcome baby Gus into our family. We will be forever grateful for his healthy and happy arrival,” the couple say in a statement. “His brothers and sisters cannot wait for him to be home even though we keep reminding them that baby Gus is not a toy.”
The Without a Trace alum announced her pregnancy during an interview with David Letterman last July.
“I’m expecting!” she told Letterman. “I’m far down the road of expecting … I’m six months pregnant,” [I've] “been hiding it until this very moment.”
She added: “I’ve been filming my show, I’ve been doing all my stunts and running and leaping, but I haven’t told anybody because I didn’t want them to treat me differently, but I do. I want people to give me their seats. I want them to open doors.”
Wat een mooi buikje krijgt ze! hoe ver is ze nu? week of 17/18? al gevonden, 16 wekenquote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Leipuri het volgende:
Het mini buikje van Kate
[ afbeelding ]
en dianaquote:Op donderdag 13 november 2014 21:42 schreef Leipuri het volgende:
Het mini buikje van Kate
[ afbeelding ]
Je ziet spoken?quote:
Heb jij liever van diequote:
Je vergeet Goud.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij liever van dienamen zoals Vlinder, Bickel, Zomer ??
![]()
En Lux en Lautquote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 07:32 schreef Mariposas het volgende:
Heidi Montag (wie?) doet er ook niet geheimzinnig over dat ze bezig is:
http://instagram.com/p/vXGv4cvfCt/?modal=true
D'r Twitter staat ook helemaal vol met babywensen.
het verbaasde mij vooral dat zij en Spencer nog samen zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 07:32 schreef Mariposas het volgende:
Heidi Montag (wie?) doet er ook niet geheimzinnig over dat ze bezig is:
http://instagram.com/p/vXGv4cvfCt/?modal=true
D'r Twitter staat ook helemaal vol met babywensen.
Dat zijn nog prima namen zeg.quote:Op dinsdag 18 november 2014 04:22 schreef Skaai het volgende:
Tila Tequila heeft en dochter genaamd Isabella Monroe Nguyen gekregen.
Oh jezusquote:Annechien Steenhuizen, presentatrice van het NOS Journaal, heeft een zoontje gekregen. Het jongetje luistert naar de naam Riff.
Moeder en zoon maken het beiden goed, vertelt een woordvoerster van de NOS.
Het jongetje werd vorige week geboren en woog bij de geboorte 4040 gram. De ouders zijn dolgelukkig met de komst van hun tweede kindje. Riff heeft een tweejarig zusje genaamd Vesper.
Steenhuizen (37) keert in het voorjaar weer terug bij het NOS Journaal.
Steenhuizen beviel in 2012 van dochter Vesper. In januari 2013 keerde ze na haar zwangerschapsverlof bij het journaal terug op de buis. In mei vorig jaar volgde ze Sacha de Boer op als presentatrice van het achtuurjournaal
quote:Linda (Milk Inc.) is mama geworden
Milk Inc.-zangeres Linda Mertens is zaterdagochtend bevallen van haar eerste kindje. Het dochtertje van Linda en haar vriend Bo kreeg de naam Lio. Dat meldt Story FM zaterdag.
De kersverse mama liet het heuglijke nieuws zelf weten aan de redactie van Story FM met een toepasselijk versje. “Na negen maanden bij mama logeren, kon ik mijn kontje niet meer keren! Ik kon het niet meer houden, ik moest en wou zien wie die nachtegaal aan de andere kant was. Ik ben een flinke meid, ik weeg 2,990 kg en ben 50 cm groot en mijn naam is Lio!”
Lio, net een aapsoort in Artisquote:
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:49 schreef Lovechild het volgende:
Zeg, hadden we de dochter van Bas Muijs al? Emma Sopie, de 14e geboren.
quote:Op maandag 17 november 2014 19:05 schreef roos85 het volgende:
Bas Muijs heeft een dochter gekregen. Met de naam Emma
Ik las laatst ergens dat ze een Britse vriend heeft. Of Engelstalig in elk geval.quote:Op dinsdag 18 november 2014 18:30 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar haalt ze zulke achterlijke namen vandaan???Nou vind ik Annechien ook niks...
Nou dat!quote:Op dinsdag 18 november 2014 09:08 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tila heeft een verrassend goede smaak qua namen. Mooie combi
Ohquote:
quote:Winston Post wordt opnieuw vader
Winston Post en zijn vrouw Denise krijgen opnieuw een kindje. Na een zoon verwachten ze nu een dochter.
Dat kondigt de 42-jarige acteur aan op zijn Facebookpagina. Het meisje wordt in de lente van 2015 verwacht. Winston en Vengaboys-zangeres Denise van Rijswijk (36) werden in juli 2005 ouders van zoon Jayden.
Hij vertelde in 2011 nog graag opnieuw vader te worden, maar te druk te zijn voor gezinsuitbreiding. Winston, bekend uit o.a. GTST, presenteert op RTL 4 het lifestyleprogramma Altijd Jong.
O damnquote:Op zaterdag 22 november 2014 12:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
O jee, ik zie een bericht dat Peter Jan Rens weer vader wordt..
http://www.telegraaf.nl/p(...)dt_weer_vader__.html
Treurige man. Is ver gevallen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:39 schreef laiveneertiekje het volgende:
O jee, ik zie een bericht dat Peter Jan Rens weer vader wordt..
http://www.telegraaf.nl/p(...)dt_weer_vader__.html
quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Treurige man. Is ver gevallen.
Chantal Janzen ging bij hem op bezoek. Hij is soort van wanhopig naar nieuw succes, wil zelf niet inzien dat hij nooit meer op TV komt.
In het bericht staat vorig jaar juni. Is Djelisa al een jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker gezond ook voor een lichaam. Binnen 5 maanden weer zwanger zijn.
Nee hoor, ze is van dit jaarquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
In het bericht staat vorig jaar juni. Is Djelisa al een jaar.
Sowieso "mag" je na een ks het eerste jaar niet zwanger worden.
heeft ze een ks gehad dan bij die djelisa?quote:Op zaterdag 22 november 2014 17:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
In het bericht staat vorig jaar juni. Is Djelisa al een jaar.
Sowieso "mag" je na een ks het eerste jaar niet zwanger worden.
Volgens het AD wel, nadat de vliezen spontaan gebroken waren tijdens een controle.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
heeft ze een ks gehad dan bij die djelisa?
En mja, als t bijv een ongelukje was dan doe je er niet zoveel aan natuurlijk.
Nou, ik denk dat je dat ook weer niet moet overdrijven. Zeker niet als je het niet vijf jaar achter elkaar doet. En aangezien Vursjien dit kind al niet wilde, hoef je daar niet bang voor te zijnquote:Op zaterdag 22 november 2014 17:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker gezond ook voor een lichaam. Binnen 5 maanden weer zwanger zijn.
VK zei een paar maanden geleden tegen me dat je lichaam minimaal 1 jaar nodig heeft om te herstellen van een zwangerschap.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dat ook weer niet moet overdrijven. Zeker niet als je het niet vijf jaar achter elkaar doet. En aangezien Vursjien dit kind al niet wilde, hoef je daar niet bang voor te zijn
Ja. Volgens mij was die al gepland ivm stuit? verkeerde ligging van de placenta? Maar besloot Djelisa eerder te komen.quote:Op zaterdag 22 november 2014 18:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
heeft ze een ks gehad dan bij die djelisa?
En mja, als t bijv een ongelukje was dan doe je er niet zoveel aan natuurlijk.
Na een keizersnede is het wel onverstandig. Maar mignonne kan wel vertellen waarom ik weet het nl niet meer. Maar ik gok i.v.m. de snee in de baarmoeder die waar open kan gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2014 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je dat ook weer niet moet overdrijven. Zeker niet als je het niet vijf jaar achter elkaar doet. En aangezien Vursjien dit kind al niet wilde, hoef je daar niet bang voor te zijn
Ja, maar dat van die keizersnede was bij mij niet bekend. Meer in het algemeen is het beter om je lichaam een poos rust te gunnen, maar om een keertje twee kinderen in anderhalf jaar te krijgen is geen wereldramp, mits er geen medische complicaties zijn die anders handelen vereisen. En zelfs dan komen 'oepsjes' voor en wordt daarmee gedeald...quote:Op zondag 23 november 2014 14:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Na een keizersnede is het wel onverstandig. Maar mignonne kan wel vertellen waarom ik weet het nl niet meer. Maar ik gok i.v.m. de snee in de baarmoeder die waar open kan gaan.
Dat was bij De Week van Filemon waar hij opbiechtte dat hij het heerlijk vindt om in die waan te blijven leven en wel dat hij ooit weer die grote Kwis/showmaster wordt van weleer op de nationale tv.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:55 schreef wolfrolf het volgende:
Treurige man. Is ver gevallen.
Chantal Janzen ging bij hem op bezoek. Hij is soort van wanhopig naar nieuw succes, wil zelf niet inzien dat hij nooit meer op TV komt.
twitter:mvdweijden twitterde op woensdag 26-11-2014 om 15:10:03Phileine van der Weijden is vanochtend geboren! Phileine en trotse ouders maken het goed! Zo gelukkig! http://t.co/sARIX0aDPo reageer retweet
Wat een mooi kindje!quote:Op woensdag 26 november 2014 21:35 schreef Turbomuis het volgende:
Isabelle Monroe, dochter van Tila Nguyen (Tila Tequila)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaaah.![]()
Nooit gedacht dat ik iets mooi zou vinden wat Tila gemaakt heeft.
Goddomme zeg. Ze slaapt nog niet door met dr 2 maandenquote:Eva Mendes heeft tijdens een interview met Ellen deGeneres gesproken over de dochter van haar en Ryan Gosling en dat de stilte om de zwangerschap van de actrice bewust was.
De kersverse moeder gaf aan uitgeput te zijn, aangezien haar twee maanden oude dochter Esmeralda nog niet door de nacht heen slaapt. "Echt, ik ben zo ontzettend moe." vertelde ze aan deGeneres.
"Ik dacht eerder altijd moe te zijn, maar dat was niets in vergelijking met nu. Maar ik zou echt niet anders meer willen!"
Privacy
Verder zei de veertigjarige actrice dat de stilte rond haar zwangerschap heel bewust was. "Ryan en ik wisten al snel dat het moeilijk voor haar zou zijn om privacy te hebben. Dit was de eerste mogelijkheid voor ons als ouders om haar te kunnen beschermen."
DeGeneres liet Mendes nog even schrikken door te zeggen dat ze een foto van Esmeralda had om te laten zien. Het bleek uiteindelijk een 'uiterst exotische' compositiefoto te zijn, gemaakt van de gezichten van Mendes en Gosling.
quote:![]()
Benedict Cumberbatch en zijn vrouw Sophie Hunter verwachten hun eerste kind. Dat meldt Showbiz Spy.
"Benedict is verheugd", meldt een bron. "Sophie is twee maanden onderweg. Ze willen het geheim houden totdat er drie maanden voorbij zijn. Ze zullen het ontkennen totdat ze bereid zijn het aan te kondigen. Ze zijn erg op hun privacy gesteld."
Middels een traditionele aankondiging in een Londense krant werd vorige maand bekend dat de twee verloofd zijn. De plotselinge verloving voedde geruchten dat Sophie zwanger zou zijn. De vermoedens blijken te kloppen. "Ze willen trouwen voordat de baby is geboren", meldt een insider nu. "Ze zijn erg traditioneel en willen niet ongehuwd een kind krijgen."
ANP
Benedictquote:
Ik slaap nog steeds niet door.quote:Op woensdag 3 december 2014 17:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Goddomme zeg. Ze slaapt nog niet door met dr 2 maandenMijn jongste deed dat met anderhalf nog niet
![]()
![]()
![]()
Leuk!quote:
Dat is toch een man?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Gaga mogelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er wel goed uit zo, ietsjes voller. Heeft ze een vriend?quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Gaga mogelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en aangezien dr huwelijk in zwaar weer zit redt ze t wellicht net als dr mams ook nog van meerdere mannenquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met het voorbeeld wat ze heeft is ze met kind #3 nog maar op de helft....
Die zijn helemaal niet getrouwd toch? En dan ook nog eens tot ergernis van Scott Dipstick die liever wel getrouwd zou willen zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en aangezien dr huwelijk in zwaar weer zit redt ze t wellicht net als dr mams ook nog van meerdere mannen
quote:Kasper van Kooten wordt vader
Acteur en cabaretier Kasper van Kooten (42) verwacht zijn eerste kind.
Zijn vriendin Lisa Mioch (25) is in verwachting van een dochter. De moeder is uitgerekend in mei, bevestigde het management van Kasper maandag.
Het paar laat weten ''dolgelukkig te zijn'' met de eerste baby. Van Kooten en Mioch zijn inmiddels vier jaar samen. Over mogelijke namen voor het meisje doet het paar nog geen uitspraken, laat het management weten.
quote:Tweede zoontje voor Rosamund Pike
Rosamund Pike is bevallen van een jongetje, meldt E! Online. De Gone Girl-actrice en haar vriend Robie Uniacke, een wiskundige, verwelkomden hun tweede zoontje dinsdag.
In mei 2012 kregen de twee, die vijf jaar samen zijn, hun eerste zoontje die ze Solo noemden. Hoe het nieuwste gezinslid heet is niet bekend.
Pike liep in oktober zwanger over de rode loper voor de première van Gone Girl. Zij is in de film te zien als Ben Afflecks vermiste echtgenote Amy. In 2002 werd ze bekend als Bondgirl naast Pierce Brosnan in Die Another Day.
Eerder was de actrice verloofd met regisseur Joe Wright. Die relatie liep enkele weken voordat ze zouden gaan trouwen op de klippen.
quote:Zoontje voor regisseur en acteur Tyler Perry
Tyler Perry is vader geworden, meldt Us Weekly. Zijn vriendin Gelila Bekele is zondag bevallen van een zoontje, Aman Tyler Perry.
"Ze zijn helemaal gelukkig en kijken uit naar hun eerste vakantie met hun zoon", vertelt een bron. "Iedereen is blij en gezond."
De Gone Girl-acteur en het model zijn vijf jaar samen. Ze maakten pas twee maanden geleden bekend een baby te verwachten.
Perry is naast zijn acteerwerk bekend als regisseur, van onder meer de film The Single Moms Club en de televisieseries Meet The Browns en If Loving You Is Wrong.
quote:Haylie Duff Expecting First Child: A Girl
Congratulations to Haylie Duff and Matt Rosenberg.
The Real Girls Kitchen host, 29, and her fiancé are expecting their first child, a daughter, she announced on her website.
“Today we have big, exciting, wonderful, magical, amazing news!” Duff wrote on her blog, The Real Girl’s Kitchen. “Matty and I are expecting a baby girl! Entering this new chapter of our lives and our relationship has been so special. We are so happy and so in love with her already!!!”
Maar dat werd hier 3 topics geleden al gezegdquote:Emily Deschanel opnieuw zwanger
Emily Deschanel en haar man David Hornsby mogen binnenkort weer een baby verwelkomen.
De 38-jarige Emily is dus zwanger tijdens de opnames van het tiende seizoen van de misdaadserie Bones. Het is sowieso feest voor de oudere zus van Zooey Deschanel. Op 11 december wordt namelijk de 200e aflevering van Bones uitgezonden.
Emily en haar man, de It's Always Sunny in Philadelphia-ster, leerden elkaar kennen in 2007. In 2010 trouwde het acteurskoppel. De twee zijn sinds september 2011 de trotse ouders van zoontje Henry.
quote:Amanda Peet & David Benioff Welcome Baby No. 3: A Son
Congratulations are in order for Amanda Peet and David Benioff.
The Commons of Pensacola actress, 42, and her Game of Thrones producer husband, 44, have welcomed their third child – a son – on Sunday, December 7, Us Weekly reports.
The couple – who have remained mum on their son’s name – are already parents to daughters Frances, 7, and Molly, 4.
The actress surprised fans when she walked the red carpet at the Emmys in late August, debuting her baby bump.
In October, the soon-to-be mom-of-three opened up about her pregnancy.
“It’s great. I can’t complain,” she told Us. “I mean, I’m tired but otherwise, I’m doing really well.”
As for choosing a baby name for their second child, she said: “David hid behind his back two crumpled up pieces of paper. We couldn’t leave the hospital because we couldn’t decide what her name should be,” she dished. “The car was downstairs and yeah, it was cutthroat. There were two, he wrote them down on a piece of paper, and then hid them behind his back. And that’s how she became Molly June.”
We hope they’ve had better luck naming their baby boy!
quote:
quote:Jongen en meisje voor Albert en Charlène!
Prins Albert van Monaco en Charlène zijn de trotse ouders geworden van een jongen en een meisje. Dit heeft het prinselijk paleis in het vorstendommetje aan de Middellandse Zee laten weten. De baby's, een jongen en een meisje, gaan Gabriella en Jacques heten. Moeder en kinderen maken het goed.
De geboorte is aangekondigd in Monte Carlo door middel van kanonsschoten. De geboorte is aangekondigd in Monte Carlo door middel van kanonsschoten. Foto: Reuters
Met de geboorte van de eerste kinderen van prinses Charlene is de erfopvolging in het op een na kleinste land ter wereld eindelijk geregeld. Jacques wordt kroonprins omdat hij een jongen is, ook al is hij twee minuten na Gabriella geboren. Tot nu toe had prins Albert II alleen buitenechtelijke kinderen.
De tweeling is naar verluidt rond 15.30 uur via een keizersnede ter wereld gekomen in het Princesse Grace ziekenhuis, vernoemd naar de moeder van Albert.
Eerder woensdagmiddag werd bekend dat Charlène op het punt van bevallen stond. Het zijn de eerste kindjes voor de 36-jarige voormalig olympisch zwemster. Albert (56) kreeg al eerder twee kinderen: Jazmin Grace Grimaldi (22) en zoon Alexandre Coste (11). Zij komen niet in aanmerking voor de troon.
De geboorte van de tweeling zal in Monaco groots worden gevierd met een nationale feestdag. Ook zullen er saluutschoten klinken in het dwergstaatje.
Het geslacht van de tweeling was bij Albert niet bekend, vertelde hij eerder. Charlène was wel op de hoogte. De baby's van Monaco krijgen elk een andere titel. De eerstgeborene wordt markies, de tweede graaf.
De officiële aankondiging van twee kindjes kwam in oktober. In juli schreef pagina Privé al dat Charlènes vader Mike Wittstock in zijn enthousiasme onthulde dat hij opa zou worden van een tweeling. De prinses zou via een ivf-behandeling zwanger zijn geraakt.
Albert II, de 30e vorst van Monaco, volgde in 2005 zijn overleden vader Rainier III op. Hij is sinds 2011 getrouwd met de Zuid-Afrikaanse Charlene Wittstock, een voormalig olympisch zwemster.
Misschien omdat zijn eerste dochter het al als tweede naam heeft?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef MissRelin het volgende:
De officiële namen van de Monegaskische twins:
- Gabriella, Thérèse, Marie (born at 17h04)
- Jacques, Honoré, Rainier (born at 17h06)
Verbaasd me dat ze voor het meisje niet ook Grace hebben gebruikt. Ben benieuwd waarom niet...
quote:Brigitte Heitzer bevallen van jongen
Musicalster Brigitte Heitzer is zaterdag bevallen van een zoontje.
Dat meldt RTL. Zijn naam is Joakim. Het stel laat weten dat het een snelle bevalling was. Alles gaat goed met moeder en zoon.
Brigitte, die voornamelijk bekend is van haar rol als Evita, heeft al een dochter met haar partner Jordi de Koning: Minne. Het meisje werd in juli 2013 geboren
quote:'Keira Knightley drie maanden zwanger'
Keira Knightley en haar man James Righton verwachten hun eerste kind. De actrice zou al meer dan drie maanden zwanger zijn.
De geruchten dat Keira een kindje verwacht, gingen al eerder de ronde. De actrice is onlangs gezien met haar echtgenoot, muzikant James Righton, in een jurk waarin een licht bollend buikje te bespeuren was.
Insiders onthullen nu dat Keira haar zwangerschap inderdaad geheim probeert te houden. "Keira en haar stylisten hebben hun best gedaan haar groeiende buik te verbergen."
Als het aan de actrice ligt, blijft ze als ouder net zoveel werken als haar man, die toetsenist is van de Britse band Klaxons. "Waarom zou ik een thuisblijfmoeder willen zijn? Nee. Aan de andere kant zou je dat net als mannen moeten kunnen doen zonder dat je bespot wordt", zei ze vorig jaar in een interview.
quote:Dennis Weening wordt voor de derde keer vader van een meisje.
Dat heeft zijn vrouw Stella woensdagavond bekendgemaakt via Twitter. Ze plaatste een foto van de twintig weken echo. "It's a GIRL", aldus de blondine.
De 37-jarige presentator en zijn vrouw gaven elkaar in 2007 het jawoord. Een jaar later werden ze ouders van Coco Sophie. Weening heeft dochter Lola uit een eerder huwelijk.
quote:Another royal baby of Monaco on the way! Andrea Casiraghi is expecting second child with wife Tatiana Santo Domingo
By Margot Peppers for MailOnline
Published: 14:54 GMT, 7 November 2014 | Updated: 18:48 GMT, 7 November 2014
Andrea Casiraghi, the son of Princess Caroline of Monaco, is expecting his second child with wife Tatiana Santo Domingo, it has been revealed.
According to Hello! magazine, the 30-year-old and his New York-born wife, who already have a 19-month-old son named Alexandre Andrea Stefano 'Sasha' Casiraghi, are set to have another baby in the coming months.
And they aren't the only Monaco royals who are imminently expanding their family; Caroline's brother Albert and his wife Charlene are also set to welcome twins at the end of this year.
Ik kan het zelf ook (nog) niet vinden. Misschien heb ik het alleen maar gedachtquote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden, maar het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.
Ah, daar had ik niet gezocht, want dit topic begon 24 oktober en de daily mail had het pas 7 november als nieuws...quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef Lovechild het volgende:
Jah! Het vorige topic, op 23 oktober
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, daar had ik niet gezocht, want dit topic begon 24 oktober en de daily mail had het pas 7 november als nieuws...
Zijn wij gewoon 2 weken sneller dan de daily mail
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef mignonne het volgende:
[..]
dat mag ik hopen, dan kan ze dr kleding-keuze nog op hormonen gooienmijn hemel zeg
quote:Zoontje Sandra Schuurhof geboren
Sandra Schuurhof is woensdag bevallen van haar eerste kindje.
De kerngezonde baby heet James Luke. Het kereltje woog bij de geboorte 3420 gram en is 51 centimeter lang.
De vader van James Luke is Sandra's ex Hans Luiken. De SBS-presentatrice maakte afgelopen zomer wereldkundig dat zij en Hans een kindje verwachtten.
Ondanks het feit dat de relatie voorbij is, was Sandra blij met de zwangerschap. "Het kindje is zeer welkom, ook al hebben mijn partner en ik in goed overleg onze relatie beëindigd", zei ze in een interview.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |