Zo geil he, die kleine Jappies.quote:
Tjah... Ze worden alleen maar ouder, nooit jonger.quote:
Baasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Ze worden alleen maar ouder, nooit jonger.
ik heb die cd hier liggen.![]()
Ahquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bespreking met de baas. Even wat zaken doornemen over stagiaires en collega's bashen.
Zelfde Hertog, donkerder in het glas.quote:
Je gaat me niet vertellen dat je die bocht drinkt h?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zelfde Hertog, donkerder in het glas.
[ afbeelding ]
Ik wil het best voor je verzwijgen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je die bocht drinkt h?![]()
[ afbeelding ]
Ohja, deze staat in grote getallen bij de plaatselijke slijterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:21 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je die bocht drinkt h?![]()
[ afbeelding ]
Als trotse Tukker staat dat wel vaak op het menu.quote:
Oh, je hebt het dus nog nooit gedronken en wilde een keer wat proberen!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je verzwijgen...
Dit lag er nog en ik ben niet vies van een keer wat anders.
Zelfde met whiskey of eten. In de winkel kan ik niet zien of het smaakt of niet, dat moet je proberen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als trotse Tukker staat dat wel vaak op het menu.
Precies!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:28 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Oh, je hebt het dus nog nooit gedronken en wilde een keer wat proberen!![]()
Dat is het natuurlijk prima.
Maar neem maar van mij aan dat het een slechte quad is.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies!
Normaal gesproken is het alleen maar pils wat ik drink. Zo af en toe wil ik wel eens wat anders meenemen van de slijterij. Die trappist staat inmiddels ook op het lijstje voor een volgend avontuur.
Herkenbaar etiket, zal er op letten de volgende keer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:35 schreef KLTZK het volgende:
[..]![]()
Neem, als je slijter het heeft, ook eens een flesje Brugse Zot mee.
Heerlijk bier
Veel mensen hebben via La Chouffe het licht gezien ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Herkenbaar etiket, zal er op letten de volgende keer.
Het is allemaal begonnen bij La Chouffe
Goed spulquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als trotse Tukker staat dat wel vaak op het menu.
Goede UI.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Veel mensen hebben via La Chouffe het licht gezien ja.
Hier is het begonnen bij Sancti Adalberti.
Na-aper.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Haha, dat hoor ik inderdaad vaker om me heen. Ach helemaal niet verkeerd zo'n nieuwe wereld om te ontdekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:41 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Veel mensen hebben via La Chouffe het licht gezien ja.
Hier is het begonnen bij Sancti Adalberti.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:51 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Na-aper.Nee, nee, die van jou zijn zeg maar bananen, en die van mij is een worstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad! Nu nog wachten tot ze de Grolsch veste ombouwen tot 1 grote beugel.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Inderdaad! Nu nog wachten tot ze de Grolsch veste ombouwen tot 1 grote beugel.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, nee, die van jou zijn zeg maar bananen, en die van mij is een worstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij loopt iets sneller volgens mij.quote:"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
En dan aan het begin van elke wedstrijd keihard *plop* laten klinken.
10ms per frame beidequote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:57 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Die van mij loopt iets sneller volgens mij.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:58 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
You'll never *plop* alooooone!!!!
Dinoquote:
Ze is al een vrouwquote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebeurt vaak met meisjes
Neerkijken hihiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe klein ze ook mag zijn, ik zal altijd naar haar opkijken
ja gquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie film 22 jump street gezien
hoiquote:
Is hij een poolse prostituee?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, heb je nog klanten gehad?
Nee, gewoon Nederlandsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is hij een poolse prostituee?
Watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hoe klein ze ook mag zijn, ik zal altijd naar haar opkijken
beetje vreemd antwoord eigenlijk, aangezien duitsland in die tijd eigenlijk gewoon een vrij land was.quote:
ik had het weg gegooid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik heb het gegeten.. smaakt opzich prima
Wel bijna weekendquote:
T.G.I.F.quote:
Mailtje sturen naar inbox@google.com, met een invite request. Krijg je een dag later als het goed is toegang.quote:
Nog nietquote:
Probably notquote:
kan ook lekker zijnquote:
Beter wel maar nog niet leukquote:
Kom jij ff langs?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter wel maar nog niet leuk![]()
![]()
![]()
Ik had zoveel kwaliteit gifjes gepostquote:
quote:
ghehequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had zoveel kwaliteit gifjes gepost
Doe die octo danquote:
cool coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:41 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga mss in februari in rotterdam naar school
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtjequote:
Dit niet over hebben voor LBquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtje
zou dit met plezier betalen voor lbquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtje
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dit met plezier betalen voor lb
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.
Oeh, dat is wel romantisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegel
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar andersquote:
Leeftijd maakt niet zoveel uit zolang het bij een etentje blijftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar anders
er zullen mensen zijn die het hier niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
Jij ookquote:
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
volgens freud zou 22,5 mijn ondergrens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaas
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
I'm feeling ya, bro!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie jaar ouder of jonger? 35 is voor mij op dit moment het uiterste, dus + of - 5 jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik.en hoort ook zo eigenlijk, al zijn er uitzonderingen maarja staat raar.
Ik hanteer meestal een 3 jaar regel maar hoe ouder je wordt hoe ouderwetsers/niet passend dat wordt
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie jaar ouder of jonger? 35 is voor mij op dit moment het uiterste, dus + of - 5 jaar
Ik vroeg laatst een ID kaart van iemand die 32 was toen diegene aan de kassa kwam met alcohol..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt dat mensen me vaak jonger schatten, ik zou ermee wegkomen als ik zeg dat ik 25 ben
Ye, op de meet had ik je ook geen ~30 gegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt dat mensen me vaak jonger schatten, ik zou ermee wegkomen als ik zeg dat ik 25 ben
Vrouw of man?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst een ID kaart van iemand die 32 was toen diegene aan de kassa kwam met alcohol..![]()
Als 17 jarige met een 14 jarige doen. Deze manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.
neh, toen ik 12 was keek ik naar meisjes van 16, toen ik 20 was nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.
Oehquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, op de meet had ik je ook geen ~30 gegeven.
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ik die regel had wil niet zeggen dat ik ook chicks van die leeftijd had.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als 17 jarige met een 14 jarige doen. Deze man [ afbeelding ]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doen
Meh, frauderen is niets voor mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef DrNick het volgende:
Bondage, je kan met gewone e-tickets frauderen he![]()
Je leeftijd delen door 2 en +7.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doen
Owjaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.
moet je wel veel geld hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.
Ik was op vakantie en er vroeg ook iemand naar mijn leeftijd.(28) De reactie: "Why do you look so young!!!?"quote:
Was zo'n artikel over, je kan in Word ofzo het station en de prijs veranderen, en daar letten ze niet opquote:
Amateurquote:
quote:
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateur
Gewoon bij de Weduwe en Depressie meetings gaan wachten en ze daar hosselen op het moment dat ze op hun zwakst zijn.
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was op vakantie en er vroeg ook iemand naar mijn leeftijd.(28) De reactie: "Why do you look so young!!!?"
Peter pan syndrome.![]()
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was zo'n artikel over, je kan in Word ofzo het station en de prijs veranderen, en daar letten ze niet op
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelIk ben niet zo'n voorstander van dat soort praktijken.
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.
Aw yes, gratis reizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.
Ach, je jonger voelen dan dat je bent is geen probleem. Ik kan het in de regel beter vinden met mensen die een stuk jonger zijn, ben alleen serieus als het moet (op het werk bijv.).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.
Daarrrr moettt een piemel in .. daar moet een piemel inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Morgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
Nude selfies zijn zoooooo mid 2014, gewoon sexy boudoir pics ja tochquote:
Wel muziek die je gewoon keihard over de speakers moet knallen.quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Fucking sloom rijden for no fucking reason
Ah, als je al geen vertraging had krijg je het nu wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Fucking sloom rijden for no fucking reason
Op mijn werk sowieso, dat is ook wel wat ze verwachten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, je jonger voelen dan dat je bent is geen probleem. Ik kan het in de regel beter vinden met mensen die een stuk jonger zijn, ben alleen serieus als het moet (op het werk bijv.).
Makkelijk!quote:
Snelbus toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest al in Middelburg met de bus naar Kruiningen en nu heeft ie uit het niets 10 minuten vertraging!!!!!
En wat heeft het voor zin om je daar druk over te maken? Gaat die trein niet sneller van.. dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest al in Middelburg met de bus naar Kruiningen en nu heeft ie uit het niets 10 minuten vertraging!!!!!
Fietsend natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Makkelijk!
Langs de weg, duimpje omhoog en 10 minuten geduld.
Ik weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op mijn werk sowieso, dat is ook wel wat ze verwachten.
Oudere vrouwen zijn vaak zo brrrrrr met hun kinderplannen.
Ik ook, maar ik was vrijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst werd ik een keer om half 1 smiddags wakker.. oeps!
It left me for somebody better.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom niet haten of je moet weer een excuusbrief schrijven!
Heb je je verslapen vandaag?quote:
Surinamers ook nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je je verslapen vandaag?
Nawhquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog een trein die vertraging heeft die ik moet hebben
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog een trein die vertraging heeft die ik moet hebben
Te weinigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
LB heeft dit jaar al 90 posts op dat tijdstip gemaakt![]()
Wat een bazin is het ook.
Nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
LB heeft dit jaar al 90 posts op dat tijdstip gemaakt![]()
Wat een bazin is het ook.
Jij hebt er 35quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Ik voor mijn gevoel echt maar 5 ofzo.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]dus.. hou het op ze minst enigzins realist
Wil je wel op de stoel zitten als er andere mannen op gezeten hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag overigens niet klagen over treinen. Ik heb altijd de beste plek in de trein
mag je contractueel niet klagen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag overigens niet klagen over treinen. Ik heb altijd de beste plek in de trein
jaja, nu weten we wel dat je 9gag aan het kijken bentquote:
Daar moet je niet over nadenken, dan krijg je direct smetvreesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je wel op de stoel zitten als er andere mannen op gezeten hebben?
quote:
Als veel mensen ht nou vervelend zou ik er wellicht wat aan doen, maar jij komt hier winig en klaagt alleen maar..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, nu weten we wel dat je 9gag aan het kijken bent
Moner!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet je niet over nadenken, dan krijg je direct smetvrees
[..]
Wie gehtst am pauperhaus?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als veel mensen ht nou vervelend zou ik er wellicht wat aan doen, maar jij komt hier winig en klaagt alleen maar..
Kattenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
LB dit maakt je wel wat vrolijker
Alles gut aber naturlich!quote:
Gewoon een flinke schep pep en gaan met de treinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles gut aber naturlich!
Ben al een poosje wakker, ga de nachtdienst in vannacht. Twijfel of ik eerst ga slapen en dan nog even koken en opruimen enzo. Of andersom. Keuzes keuzes
Ok ok, haten niet. Maar honden > katten x450. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kun je dit nou haten?
Hond zou ik ook best cool vinden maar een kat is veel makkelijker. En knuffelt fijner.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok ok, haten niet. Maar honden > katten x450. Echt fantastisch.
Nee man, honden knuffelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hond zou ik ook best cool vinden maar een kat is veel makkelijker. En knuffelt fijner.
Good to hear, my man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles gut aber naturlich!
Ben al een poosje wakker, ga de nachtdienst in vannacht. Twijfel of ik eerst ga slapen en dan nog even koken en opruimen enzo. Of andersom. Keuzes keuzes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |