quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Fucking sloom rijden for no fucking reason
Ah, als je al geen vertraging had krijg je het nu wel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Fucking sloom rijden for no fucking reason
Op mijn werk sowieso, dat is ook wel wat ze verwachten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, je jonger voelen dan dat je bent is geen probleem. Ik kan het in de regel beter vinden met mensen die een stuk jonger zijn, ben alleen serieus als het moet (op het werk bijv.).
Makkelijk!quote:
Snelbus toch?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest al in Middelburg met de bus naar Kruiningen en nu heeft ie uit het niets 10 minuten vertraging!!!!!
En wat heeft het voor zin om je daar druk over te maken? Gaat die trein niet sneller van.. dusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Moest al in Middelburg met de bus naar Kruiningen en nu heeft ie uit het niets 10 minuten vertraging!!!!!
Fietsend natuurlijkquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Makkelijk!
Langs de weg, duimpje omhoog en 10 minuten geduld.
Ik weetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Op mijn werk sowieso, dat is ook wel wat ze verwachten.
Oudere vrouwen zijn vaak zo brrrrrr met hun kinderplannen.
Ik ook, maar ik was vrijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laatst werd ik een keer om half 1 smiddags wakker.. oeps!
It left me for somebody better.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom niet haten of je moet weer een excuusbrief schrijven!
Heb je je verslapen vandaag?quote:
Surinamers ook nietquote:
Ja.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je je verslapen vandaag?
Nawhquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog een trein die vertraging heeft die ik moet hebben
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:40 schreef LittleBrownie het volgende:
Nog een trein die vertraging heeft die ik moet hebben
LB heeft dit jaar al 90 posts op dat tijdstip gemaaktquote:
Te weinigquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
LB heeft dit jaar al 90 posts op dat tijdstip gemaakt![]()
Wat een bazin is het ook.
Nice.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
LB heeft dit jaar al 90 posts op dat tijdstip gemaakt![]()
Wat een bazin is het ook.
Jij hebt er 35quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Ik voor mijn gevoel echt maar 5 ofzo.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:46 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]dus.. hou het op ze minst enigzins realist
Wil je wel op de stoel zitten als er andere mannen op gezeten hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag overigens niet klagen over treinen. Ik heb altijd de beste plek in de trein
mag je contractueel niet klagen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:56 schreef Monopoly het volgende:
Ik mag overigens niet klagen over treinen. Ik heb altijd de beste plek in de trein
Daar moet je niet over nadenken, dan krijg je direct smetvreesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je wel op de stoel zitten als er andere mannen op gezeten hebben?
quote:
Als veel mensen ht nou vervelend zou ik er wellicht wat aan doen, maar jij komt hier winig en klaagt alleen maar..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, nu weten we wel dat je 9gag aan het kijken bent
Moner!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar moet je niet over nadenken, dan krijg je direct smetvrees
[..]
Wie gehtst am pauperhaus?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als veel mensen ht nou vervelend zou ik er wellicht wat aan doen, maar jij komt hier winig en klaagt alleen maar..
Kattenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
LB dit maakt je wel wat vrolijker
Alles gut aber naturlich!quote:
Gewoon een flinke schep pep en gaan met de treinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles gut aber naturlich!
Ben al een poosje wakker, ga de nachtdienst in vannacht. Twijfel of ik eerst ga slapen en dan nog even koken en opruimen enzo. Of andersom. Keuzes keuzes
Oké oké, haten niet. Maar honden > katten x450. Echt fantastisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe kun je dit nou haten?
Hond zou ik ook best cool vinden maar een kat is veel makkelijker. En knuffelt fijner.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké oké, haten niet. Maar honden > katten x450. Echt fantastisch.
Nee man, honden knuffelenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hond zou ik ook best cool vinden maar een kat is veel makkelijker. En knuffelt fijner.
Good to hear, my man!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alles gut aber naturlich!
Ben al een poosje wakker, ga de nachtdienst in vannacht. Twijfel of ik eerst ga slapen en dan nog even koken en opruimen enzo. Of andersom. Keuzes keuzes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |