Beter wel maar nog niet leukquote:
Kom jij ff langs?quote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter wel maar nog niet leuk![]()
![]()
![]()
Ik had zoveel kwaliteit gifjes gepostquote:
quote:
ghehequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had zoveel kwaliteit gifjes gepost
Doe die octo danquote:
cool coolquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:41 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga mss in februari in rotterdam naar school
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtjequote:
Dit niet over hebben voor LBquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtje
zou dit met plezier betalen voor lbquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtje
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dit met plezier betalen voor lb
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.
Oeh, dat is wel romantisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegel
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar andersquote:
Leeftijd maakt niet zoveel uit zolang het bij een etentje blijftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar anders
er zullen mensen zijn die het hier niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
Jij ookquote:
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
volgens freud zou 22,5 mijn ondergrens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaas
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
I'm feeling ya, bro!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie jaar ouder of jonger? 35 is voor mij op dit moment het uiterste, dus + of - 5 jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik.en hoort ook zo eigenlijk, al zijn er uitzonderingen maarja staat raar.
Ik hanteer meestal een 3 jaar regel maar hoe ouder je wordt hoe ouderwetsers/niet passend dat wordt
Scheelt dat mensen me vaak jonger schatten, ik zou ermee wegkomen als ik zeg dat ik 25 benquote:
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie jaar ouder of jonger? 35 is voor mij op dit moment het uiterste, dus + of - 5 jaar
Ik vroeg laatst een ID kaart van iemand die 32 was toen diegene aan de kassa kwam met alcohol..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt dat mensen me vaak jonger schatten, ik zou ermee wegkomen als ik zeg dat ik 25 ben
Ye, op de meet had ik je ook geen ~30 gegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Scheelt dat mensen me vaak jonger schatten, ik zou ermee wegkomen als ik zeg dat ik 25 ben
Vrouw of man?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst een ID kaart van iemand die 32 was toen diegene aan de kassa kwam met alcohol..![]()
Als 17 jarige met een 14 jarige doen. Deze manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.
neh, toen ik 12 was keek ik naar meisjes van 16, toen ik 20 was nog steedsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hield altijd 3 jaar aan ja.. zowel naar boven als naar onder, maar dit stamt nog uit de tijd dat ik 17/18 was.
Oehquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ye, op de meet had ik je ook geen ~30 gegeven.
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ik die regel had wil niet zeggen dat ik ook chicks van die leeftijd had.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als 17 jarige met een 14 jarige doen. Deze man [ afbeelding ]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doen
Meh, frauderen is niets voor mijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:05 schreef DrNick het volgende:
Bondage, je kan met gewone e-tickets frauderen he![]()
Je leeftijd delen door 2 en +7.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik denk als ik wat ouder ben de marges groter zullen worden. Ik bedoel, ik zou als 40'er best een vrouw van 30 kunnen doen
Owjaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.
moet je wel veel geld hebbenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als 70'tiger zou ik ook wel een 30'tiger kunnen doen.
Ik was op vakantie en er vroeg ook iemand naar mijn leeftijd.(28) De reactie: "Why do you look so young!!!?"quote:
Was zo'n artikel over, je kan in Word ofzo het station en de prijs veranderen, en daar letten ze niet opquote:
Amateurquote:
quote:
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateur
Gewoon bij de Weduwe en Depressie meetings gaan wachten en ze daar hosselen op het moment dat ze op hun zwakst zijn.
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was op vakantie en er vroeg ook iemand naar mijn leeftijd.(28) De reactie: "Why do you look so young!!!?"
Peter pan syndrome.![]()
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was zo'n artikel over, je kan in Word ofzo het station en de prijs veranderen, en daar letten ze niet op
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelIk ben niet zo'n voorstander van dat soort praktijken.
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.
Aw yes, gratis reizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.
Ach, je jonger voelen dan dat je bent is geen probleem. Ik kan het in de regel beter vinden met mensen die een stuk jonger zijn, ben alleen serieus als het moet (op het werk bijv.).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.
Daarrrr moettt een piemel in .. daar moet een piemel inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Morgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
Nude selfies zijn zoooooo mid 2014, gewoon sexy boudoir pics ja tochquote:
Wel muziek die je gewoon keihard over de speakers moet knallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |