zou dit met plezier betalen voor lbquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, ik heb zojuist de site gecheckt maar ze zijn helaas niet meer verkrijgbaar. Ben anders 40 euro kwijt voor een retourtje
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou dit met plezier betalen voor lb
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik geef lb nog liever een cadeau van 40 euro dan dat ik het voor die klotetrein moet betalen.
Oeh, dat is wel romantisch.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst trein betalen, bosje rozen voor lb kopen en haar mee uiteten nemen, vlegel
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar andersquote:
Leeftijd maakt niet zoveel uit zolang het bij een etentje blijftquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, het is dat ik aan het werk ben, de trein voor mij nog duurder is en lb uiteraard veel te jong, maar anders
er zullen mensen zijn die het hier niet mee eens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
Jij ookquote:
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
No such things as too young.. and no such thing as wrong hole
volgens freud zou 22,5 mijn ondergrens zijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
Meh, heb het liefst >= 25, ik ben al een krakende 30'er helaas
Snap ik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij ook
[..]
I'm feeling ya, bro!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Drie jaar ouder of jonger? 35 is voor mij op dit moment het uiterste, dus + of - 5 jaarquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ik.en hoort ook zo eigenlijk, al zijn er uitzonderingen maarja staat raar.
Ik hanteer meestal een 3 jaar regel maar hoe ouder je wordt hoe ouderwetsers/niet passend dat wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |