Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateur
Gewoon bij de Weduwe en Depressie meetings gaan wachten en ze daar hosselen op het moment dat ze op hun zwakst zijn.
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was op vakantie en er vroeg ook iemand naar mijn leeftijd.(28) De reactie: "Why do you look so young!!!?"
Peter pan syndrome.![]()
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Was zo'n artikel over, je kan in Word ofzo het station en de prijs veranderen, en daar letten ze niet op
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Gezien idd, zou me ook wel lukken. Geeft echter een vervelend gevoelIk ben niet zo'n voorstander van dat soort praktijken.
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Euh, ja... Had je een antwoord op die vraag?
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik ga het de volgende keer ipv een dagkaart proberen. Neem ik dat ding wel mee voor de zekerheid.
Aw yes, gratis reizenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Zolang ze geen geschikte scanners hebben komen ze er niet zomaar achter.
Ach, je jonger voelen dan dat je bent is geen probleem. Ik kan het in de regel beter vinden met mensen die een stuk jonger zijn, ben alleen serieus als het moet (op het werk bijv.).quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, niet echt. Zelf ben ik ook niet van mening dat ik er jonger uitzie. Dus schuif ik het wel op het feit dat ik zelf soms nog n kind ben van binnen.
Daarrrr moettt een piemel in .. daar moet een piemel inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd even de rouwadvertenties in de krant checken.
Morgen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Wanneer kom je weer langs dan Nick
Nude selfies zijn zoooooo mid 2014, gewoon sexy boudoir pics ja tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |