dat is niet jouw knijnquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Hoe is hetquote:
Het hele leven is duur.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoop het ook, die krengen zijn duur
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.quote:
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.quote:
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook ja
Jij was nog student toch?
weer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Weer student, ja. Niet goed voor de portemonnee, maar met een baan vinden schiet het ook niet zo op. Ik ben of te oud voor de simpele dingen, of te onervaren voor de serieuzere dingen.Frusti.
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.quote:
welke opleiding ben je nu begonnen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klaar met het één en begonnen met het ander. Zat een paar maanden tussen.
Nee, 20 pas, vind ik ook nog niet oud, maar sommige mensen denken daar kennelijk anders over.
Fiscaal Recht en Economie.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke opleiding ben je nu begonnen dan?
jonkie
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Correct. Mijn knijn ligt lekker te chillen.
[..]
Goedgoed, beetje op de bank onder een dekentje met een kop thee, heerlijk.Hoe gaat het met jou? Heb jij ook bijna tentamens?
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu richting mijn ouders om diwali te vieren. Volgende ook tentamens idd, hoop dat ik beetje in de trein kan leren maar ben bang van niet
toe maar, nerdje appelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fiscaal Recht en Economie.
Zeg dat tegen die mensen.
Ja een soort Indiaas nieuw jaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat het is, een soort lichtfeest? Tof.
Ga lekker in de stiltecoupé zitten, misschien help dat wat.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Yay! Laten we dit alles vieren met een leuk gifje.
[ afbeelding ]
Ik doe m'n best.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toe maar, nerdje appel
en tja, ten opzichte van mij was je altijd al een jonkie
Tof! Met veel eten ook, zie ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja een soort Indiaas nieuw jaar
Het is meer dat ik bestanden moet downloaden en het internet is dus kut
dat is vrouwenmishandelingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had net gefrituurde mosselen![]()
Godenvoedsel
i knowquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Of jij bent gewoon een oudje.
[..]
Tof! Met veel eten ook, zie ik.
Ohja, dat is naar. WiFi is altijd kut in de trein.
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.phpquote:
Spread the wordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Geen dank. Al is het inderdaad wel vrij belachelijk.
Beetje jammer ja. Ach, we zijn niet anders gewend hè.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat tijdelijke begint wel aardig lang te duren
bondage had hem al eerder gepost ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/mycroft/index.php
Geen dank. Al is het inderdaad wel vrij belachelijk.
Doe is normaal joh met je andere UIquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
bondage had hem al eerder gepost ja.Mooi werk.
meld je je toch lekker aan als Devverquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Ach, we zijn niet anders gewend hè.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Doe is normaal joh met je andere UI
Had ik gedaan, en ik was devver. ik mocht alleen niks doen. Dus dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meld je je toch lekker aan als Devver
dat was vorig jaar ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
meld je je toch lekker aan als Devver
Had ik gedaan, en ik was devver. ik mocht alleen niks doen. Dus dat heeft geen zin.
quote:
Neuh, dit jaar ook nog.quote:
Nu al.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
Avengers: Age of Ultron Trailer (Trailer #1) - IMDb
Age of Ultron trailer
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kan hem alleen niet kijken, zit op kantoor.
Ga naar huisquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:11 schreef BBQSausage het volgende:
Kan hem alleen niet kijken, zit op kantoor.
Gewoon wat lullenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog een presentatie in elkaar flansen maar geen zin
Ja maar dat is het altijdquote:
Waar moet het over gaan ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja maar dat is het altijd
Moet nog wat deelonderwerpen hebben enzo
Was het maar waar.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet al weekend hebben sinds 14:30 tot dinsdag
Nou het is geen ''moeten'' maar ik ga het over Unilever doenquote:
neem een koe meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou het is geen ''moeten'' maar ik ga het over Unilever doen
Goed idee welquote:
Yup, sommigen zijn nog mooier als de vrouwen hierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn er toch zat in Drenthe
RUN!!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup, sommigen zijn nog mooier als de vrouwen hier
Terechte klacht somsquote:
ALLEMAAL NAAR DE BUNKER EINZZZquote:
AL HET SPEK VERBERGENquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ALLEMAAL NAAR DE BUNKER EINZZZ
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb weken stage gelopen in Dalen, ken je dat?
Dalenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Daar zou ik niet dood gevonden willen worden
Topbaanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat voor kutbaan heb jij dan, met zulkse tijden?
Napraten is bier drinken?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topbaan
Napraten met de baas, altijd goed.
Daar zit ik nog wel een stukje uit de buurtquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik moet nog een presentatie in elkaar flansen maar geen zin
Hoi d4v1dquote:
Dat dacht ikquote:
Voor het Nederlands voetbal moet Feyenoord gewoon winnenquote:
2-1quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Voor het Nederlands voetbal moet Feyenoord gewoon winnen
Sjaquote:
Nice.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga zo wat drinken met een vriend hier.
Ja ik drink alleen als ik weekend heb.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Ja, jij kan dat. Jij hebt weekend.
Idem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik drink alleen als ik weekend heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |